Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Käy sääliks oikeesti niit ihmisii, jotka ei uskalla sanoo mitään keisarille vaan inisee pakkiksen salikomedia-ketjus.

Jos olisin salinomistaja,niin pistäisin ton "penkkikeisarin" pihalle lopullisesti,ilman neuvottelumahdollisuuksia :kippis1:

Ps.Usein kun joku vetää överiksi eli :wtf:,niin kukaan ei viitti sanoo mitään - joskus ihan viisastakin.Nää special-caset on paras jättää niiden vastuulle,joilla on riittävät valtuudet hoitaa asia,kuten salinomistajalla tän penkkikeisarin tapauksessa

Onko ne ostoskärryt pakko jättää keskelle käytävää? Siellä kaupassa on ihan tarpeeksi ahdasta muutenkin, kun hillut läskiperseesi kanssa valitsemassa oikeanhajuista fairya, niin onko ihan pakko vielä jättää ne kärryt siihen perseen taakse. Ja herrasiunaa kun minä huomautan ystävällisesti että "pääsisinkö tästä", niin kyllä mulkataan kuin pahintakin pedofiiliä. Saatanan urpot.
Mä en jaksa enää sanoa näille mitään. Viskaan vain ostoskärryt sivummalle.

Ja te 12-24-vuotiaat tytöt/naiset, maailmassa on muitakin ihmisiä kuin te. Kun käytävä on 3 metriä leveä ja teidän joukko kulkee 3 metrin levyisenä rivinä, niin minä en mahdu väistämään. Tätä tapahtuu kaikkialla ja tää koskee nimenomaan naisia. Nuoret jätkät osaa väistää, kai niillä on jotain kunnioitusta toisia kohtaan. Ensi kerran kun vastaavanlainen prinsessalauma tulee vastaan, niin minä kävelen päin. Kävelen saatana suoraan päin. Siinähän lortto lennät kun 95 kiloa elämäniloa tärähtää vastaan. Ja jos alat jotain mussuttamaan niin mun muija hakkaa susta paskat pihalle.
Eipä näillekkään tule sanottua mitään. Sen verran kuitenkin olen kohtelias että sihtaan kahden kulkijan väliin jolloin idioottien on helpompi väistää (tapahtuu melko usein) tai fyysisen kontaktin sattuessa seurauksena ei ole perseelleen lentäminen vaan pystyakselin suhteen pyörähtäminen.

Jos olet niin läski, että pelkällä olemassaolollasi blokkaat liukuportaat/käytävän niin ettei kukaan mahdu kulkemaan ohi, voit pysyä poissa julkisilta paikoilta. Kuole vaikka nälkään, mua ei kiinnosta vittuakaan saatanan läski.
Ja vaikka et olisi elämää suurempi, niin älä pysähdy siihen liukuportaiden jälkeen arpomaan menosuuntaa.

Hengellä hyvää shittiä. Voitais olla kavereita.

Jos sinulla on kakaroita, niin pidä huoli niistä kakaroista, äläkä anna niiden juoksennella kuin päättömät kanat ympäri kauppaa, varsinkin jos sinun muksusi ovat tyhmempiä kuin keskivertosomali. Ihan kuin noissa läskeissä idiooteissa ei olisi tarpeeksi, pitää vielä väistellä minikokoisia idiootteja. Ja jumalauta ne kakarat osaa huutaa. Ymmärrän kyllä ettei niille mitään mahda jos ne alkaa rääkyä, mutta kyllä se silti vituttaa.

99% vanhemmista kävisi kaupassa ilman lapsia, jos se olisi mahdollista. Nimim. Aina ei pääse kauppaan yksin. Ja kun lapset sitoo kiinni kärryihin jollain narulla niin johan on muut aikuiset napisemassa siitä, kuinka lapset ei ole koiria ja pitäisi lastensuojeluun ilmoittaa.

Ala pakata ostoksiasi heti kun tavarasi alkaa valua kassan ohi. Ei ole iso vaiva ja osoittaa pientä huomaavaisuutta muita kohtaan. Paras olisi tietenkin jos laittaisit ne ostokset vaan suoraan kärryyn ja menisit pakkauspöydälle pois tieltä pakkaamaan.

Korit täytyy jättää kaupan sisäpuolelle eikä isoissa liikkeissä ole pakkauspöytää.

Kaikki ei ole niin yksinkertaista kuin miltä näyttää päälle päin.

99% vanhemmista kävisi kaupassa ilman lapsia, jos se olisi mahdollista. Nimim. Aina ei pääse kauppaan yksin. Ja kun lapset sitoo kiinni kärryihin jollain narulla niin johan on muut aikuiset napisemassa siitä, kuinka lapset ei ole koiria ja pitäisi lastensuojeluun ilmoittaa.

Korit täytyy jättää kaupan sisäpuolelle eikä isoissa liikkeissä ole pakkauspöytää.

Täälläpäin yhdessä paikkaa on ja se on yksi syy että käyn siellä, joskus siellä on 2 vanhaa mummoa ja niillä oli 1 TÄYS kärry ostoksia ja ne alko sitte siinä liukuhihnalla jakaa niitä ostoksia kun eivät kuuluneet toisen ostokset toiselle (kahden henkilön ostokset samassa kärryssä)..... päälle 5 min meni EIVÄTKÄ KÄYTTÄNEET pakkauspöytää.

Sitten myyjä teki perkeleen ja kysyi että löytyykö plussakorttia niin mummo ottaa rahapussin, missä on 5000 000 korttia ja alkaa etsiä.... (toinen makso molempien ostokset ja sitte myyjä kysäs siltä kuka pakkas)

Yhyy. Joku -2kg ei ihan kauheasti ole, en alkais siitä itkemään. :D Varmaan vaan nestettä lähtenyt.

Ilmat taas perseestä. Hieno kesä sentään oli paska-Suomessa, mutta muutoin ilmat onkin kuraa. Ja sekin nyppii, että toinen korva taas vähän tukossa, en tiedä mistä syystä. Voi olla nuhan jälkitauti. Aika pieniä nää mun murheet kyllä.

Arvasin että joku äippä tänne tulee mussuttaan. Kuka niitä muksuja narulla käski sitoa kärryyn? Meidän äiti on aikoinaan kulkenut kaupassa 3 poikalapsen kanssa ja ihan hyvin kakarat pysyivät kärryjen vieressä ilman narujakin. Jos ei vanhemmat osaa kasvattaa lapsiaan/lapset ovat kuin riivattuja, niin sille ei sitten mahda mitään, mutta ymmärrät varmaan että se sitten muita ihmisiä vituttaa.

Ja tuohon pakkaamiseen liittyen, sanoin ensimmäisenä "Ala pakata ostoksiasi heti kun tavarasi alkaa valua kassan ohi." Miksei tätä voisi tehdä, vaikka pakkauspöytä puuttuisikin ja vaikka olisikin ottanut ostoskorin? Taidat olla yksi niistä uunoista jotka ei ajattele muita kuin itseään.

Nykyään jos näen kirkuvan lapsen kaupassa, tulee lähinnä myötätuntoinen ja helpottunut olo, että onneksi oma lapsi ei ole mukana! Aina yritän ajoittaa kauppareissut sellaisiin hetkiin, kun likka on hoidossa jossain.
Höpöhöpö superäitejä. Aika kultaa muistot ja harvempi muistaa omia tai sisarusten kiukkukohtauksia lapsuudesta. Eiköhän jokainen lapsi ole herättänyt pahennusta, vaikka olisi kuinka superäidille sattunut enkeli lapseksi.

Mua alkoi taas vituttaa, että aina syytetään vanhempia huonoiksi kasvattajiksi jos lapsi ei käyttäydy yleisesti hyväksytyllä tavalla. Lapset vasta opettelevat käsittelemään erilaisia tunteita ja se ei tule selkärangasta, että kuinka kiukutellaan niin, ettei muut häiriinny. Ja eihän suurin osa aikuisistakaan aina osaa ja pysty. Lapsilla on vielä huono itsehillintäkin, koska he eivät yksinkertaisesti vielä osaa. Se on vuosien (jopa vuosikymmenien) projekti opetella itsehillintää ja tunteiden käsittelyä.
Erityislapset taas ovat ihan asia erikseen. Siinä kohtaa todella vituttaa, kun joku tulee arvostelemaan kasvatusta, kun lapsi on oikeasti ihan riivattu. Toki se vituttaa, mutta erityislapsi on erityislapsi ja se ei ole kenenkään vika. Kaikkensa yrittää ja silti ei auta, niin rasittaa vanhempaa kyllä miljoonasti enemmän.

Jos mulle on jotain tapahtunut vanhemmaksi tullessa, niin se on se, että mä en enää edes kuule, jos joku lapsi kirkuu. Se ääni jotenkin vain menee mun korvien ohi. Mä vain ajattelen, että luojan kiitos tuo ei ole mun kakara joka mun pitäisi sitten saada rauhoittumaan. Mä onneksi olen sen verran onnekas, että mun lapseni kylläkin tykkää olla kaupassa ja istuu siellä nätisti kärryissä.

Höpöhöpö superäitejä. Aika kultaa muistot ja harvempi muistaa omia tai sisarusten kiukkukohtauksia lapsuudesta. Eiköhän jokainen lapsi ole herättänyt pahennusta, vaikka olisi kuinka superäidille sattunut enkeli lapseksi.

Erityislapset taas ovat ihan asia erikseen. Siinä kohtaa todella vituttaa, kun joku tulee arvostelemaan kasvatusta, kun lapsi on oikeasti ihan riivattu. Toki se vituttaa, mutta erityislapsi on erityislapsi ja se ei ole kenenkään vika. Kaikkensa yrittää ja silti ei auta, niin rasittaa vanhempaa kyllä miljoonasti enemmän.

Kuka tässä mistään superäideistä on puhunut? Meidän perheessä ei kyllä muksut kukkoilleet, johtuen ihan jostain muusta kuin supervanhemmuudesta.

Jos on riivattu muksu, niin se on muksun vika. Miten se muka ei ole kenenkään vika. Jos mä käyttäydyn kuin mielipuoli, niin eikö se ole mun vika? Sen ymmärrän, että sille muksulle ei sitten mahda mitään. Mutta se tosiaan pistää vituttamaan muita ihmisiä, tai ainakin minua.

^Viittasi varmaankin siihen, että jos lapsen aivotoiminta on poikkeavaa (=käytöksen puolesta erityislapsi), se ei johdu virheistä kasvatuksessa eikä lapsi sen syntyyn itsekään ole vaikuttanut.

Mä menin hoitamaan raivoani kuumaan suihkuun, ja eihän sieltä tullut perkele lämmintä vettä! Vittu!

Eihän tossa alunperin ollut edes puhetta siitä, että niitä muksuja siellä kaupassa pitäis alkaa köyttämään kärryihin, tai pitää aisoissa jollain piiskalla. Vaan se, että se ärsyttää, kun ne juoksentelee kaupassa ostoskärryjen alle ja kiljuu niin, että tärykalvot väpättää vielä ensi viikollakin.

Jos oikeasti on niin villi lapsi, niin eikö sen suosiolla voi jättää kotiin/autoon siksi aikaa, kun käy kaupassa. Sillä oletuksella tietenkin, että siellä kotona on joku sen kanssa.

Eihän tossa alunperin ollut edes puhetta siitä, että niitä muksuja siellä kaupassa pitäis alkaa köyttämään kärryihin, tai pitää aisoissa jollain piiskalla. Vaan se, että se ärsyttää, kun ne juoksentelee kaupassa ostoskärryjen alle ja kiljuu niin, että tärykalvot väpättää vielä ensi viikollakin.

Jos oikeasti on niin villi lapsi, niin eikö sen suosiolla voi jättää kotiin/autoon siksi aikaa, kun käy kaupassa. Sillä oletuksella tietenkin, että siellä kotona on joku sen kanssa.

Juuri näin. Ja jos teillä yh-äipillä ei ole sitä miestä joka kävisi yksin kaupassa tai ketään joka sitä raivohullua kakaraa hoitaisi kaupassakäynnin ajan, niin ei se ainakaan mun vika ole.

Yleisissä vessoissa kun on ne isot rullat paperille, sen paperin voi helposti katkaista niin että siihen jää pieni alku roikkumaan eikä tarvitse pyöritellä sitä rullaa puolta tuntia. Uskomatonta että näinkin yksinkertaiset asiat on niin vaikeita.

Itsekun kuvittelin että peelo on jo pitkään ollut pois muodista, kuullu koko sanaa moneen vuoteen tätä ennen.

Johtuu varmaan siitä että minäkin olen ollut jo vuosikausia pois muodista, olen nimittäin sikäli erilainen nuori, että olen jo vanha käpy ;)

Ja minä kun luulin jo kuulleeni ne uskomattomimmat tarinat :D

No, kun kauan pyörii raitilla niin näkee kaikenlaista. Lisäksi saa monta mahdollisuutta esittää komediaa eri tavoin, kuten muuan tuttu kaveri. Aloitettiin treenailua samoihin aikoihin tuolla Matinkylän Gold'silla, itse olin treenaillut jo vähäsen mutta hän oli aika "noviisi". Hän aloitti muutaman viikon aikaisemmin, koska itse lomailin, ja meni sitten kysymään treeniohjelmaa parivaljakolta Kaipiainen & Rännäri(tai sinne päin, en muista). Sankari esitti asiansa ilmeisen huonosti, koska sai sitten ohjelman, jossa oli kaikki olemassa olevat bodausliikkeet ja about 8 x 15 tms. toiston sarjaa kutakin. No, ajatteli sitten siinä, että onhan tuo aika paljon mutta yritetään...Meni muutama viikko kunnes Fathi Krishi kiinnitti huomiota tähän himotreenaajaan, joka kävi neljästi viikossa ja kutistui silmissä taakkansa alla. Fathi pyysi nähdä treeniohjelman ja kaveri tietysti näytti ja selitti että tuolta hän sen sai kun ihan itse pyysi. Fathi veti kunnon nenäherneen ja ryntäsi suin päin sättimään nämä ohjaajat, oli ihan oikeasti vihainen. Kaverit ei olleet älynneet, että joku voi oikeasti olla niin noviisi ettei ymmärrä tuota leikiksi. Tilanteen tyynnyttyä päästiin sitten treenaamaan vähän mielekkäämmin ja hiukan konservatiivisemmalla ohjelmalla.

Jottei kuitenkaan menisi muinaisjuttujen muisteloksi, täytyy mainita vielä tämän aamun havainto. Salilla oli nimittäin pari sellaista kolmetoistavuotiaan kokoista pakistanilaista vetämässä macho- treeniä. Meni soutu ihan pipariksi kun kaverit tekivät takaolkaa peckdekissä, jonka liikerata on noin 200 astetta. Herrat istahtivat siihen naama kiinni selkänojaan ja räpyttelivät sellaista 10 sentin liikettä periaatteella "näin tämän treenivideolla". Jokaista liikettä säesti ähkäisy joka kuului musiikin yli, sillä olihan kuormaakin huikeat 5 kiloa. Sirkus jatkui vipareilla jotka menivät kaukaa ohi, hauiskääntöjen pienoismalleilla, viidellä ojentajaliikkeellä ja kaikki painot jne. mihin herrat koskivat, jäivät lattialle sikin sokin tai laitteisiin. Pojat ähkivät niin kuin olisivat kamelin kimpussa vaikka ko. painot eivät oikeasti irroita kuin haukotuksia. On se vaikeaa näillä macho- kulttuurin edustajilla, kun pitää yrittää kaikkensa näyttääkseen hölmöltä. Tälläisen meikäläisen ei tarvitse edes yrittää, sen kun on paikalla :D

Back
Ylös Bottom