Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

ei sitä videota tarvitse, kuvittelette vain kaverin menevän tangon alle ja naamairvessä yrittää liikuttaa tankoa mutta eihän se taitu minnekkään suuntaan. Eli sama kuin kattosi tuota yhtä kuvaa periaatteessa videon tilalla, mitään ei tapahdu. :)

^ ehditkö sinä itse junpata ollenkaan?

Oikein hyvin, kiitos. Noitten Peelojen pelleilyä tulee seurattua sivusilmällä vanhasta tottumuksesta, koska kokemus on osoittanut olevan hyödyksi, jos koko ajan tietää missä idiootti ja 200kiloa rautaa hipsii selkäsi takana. Olin aikoinaan paikalla kun eräs saliaatelinen käveli kyykkytelineen läpi hartioillaan 200+ kiloa ja oli sukeltamassa naama edellä prässissä ponnistelleen neitosen päälle, ja katastrofilta pelastuttiin ainoastaan muitten paikalla olleiden refleksien ansiosta. Tuo oli matikylän Gold'silla joskus -89 tms. siis joku aika sitten. Lisäksi voi joutua pelastelemaan noita mitä merkillisemmistä tilanteista. Esim. yksi vähänläntä laittoi ensin ylätaljan sokan alimpaan reikään ja kiipesi sitten istuimelle vaihtaakseen kahvan. Kuului kauhea älämölö ja peelo killui sormuksestaan vaijenrin silmukassa, varpaat lattiaa hipoen. Menin sitten siihen avuksi ilman kiirettä ja kysyin, että eikö kahvan kanssa kuitenkin olisi helpompi? Nyppäsin sitten sokan irti pakasta jolloin Peelo pelastui uusia haasteita varten. :D

Esim. yksi vähänläntä laittoi ensin ylätaljan sokan alimpaan reikään ja kiipesi sitten istuimelle vaihtaakseen kahvan. Kuului kauhea älämölö ja peelo killui sormuksestaan vaijenrin silmukassa, varpaat lattiaa hipoen.
Ja minä kun luulin jo kuulleeni ne uskomattomimmat tarinat :D

Kävin kaupassa.

Onko ne ostoskärryt pakko jättää keskelle käytävää? Siellä kaupassa on ihan tarpeeksi ahdasta muutenkin, kun hillut läskiperseesi kanssa valitsemassa oikeanhajuista fairya, niin onko ihan pakko vielä jättää ne kärryt siihen perseen taakse. Ja herrasiunaa kun minä huomautan ystävällisesti että "pääsisinkö tästä", niin kyllä mulkataan kuin pahintakin pedofiiliä. Saatanan urpot.

Kun otat niitä vihanneksia, niin katso se punnitusnumero jo valmiiksi. Älä tee niin, että asetat sen pussillisen tomaatteja siihen vaa'alle ja painele sitten katselemaan mikäs vittu se numero olikaan. Ja pidä ny hyvä vittu sentään se kärry poissa siitä vaa'an edestä. Ja sinä likinäköinen mummo, ota ensi kerralla lasit mukaan jos tekee niin tiukkaa nähdä ne vaa'an painikkeiden numerot siitä 3 sentin päästä.

Jos sinulla on kakaroita, niin pidä huoli niistä kakaroista, äläkä anna niiden juoksennella kuin päättömät kanat ympäri kauppaa, varsinkin jos sinun muksusi ovat tyhmempiä kuin keskivertosomali. Ihan kuin noissa läskeissä idiooteissa ei olisi tarpeeksi, pitää vielä väistellä minikokoisia idiootteja. Ja jumalauta ne kakarat osaa huutaa. Ymmärrän kyllä ettei niille mitään mahda jos ne alkaa rääkyä, mutta kyllä se silti vituttaa.

Ja te 12-24-vuotiaat tytöt/naiset, maailmassa on muitakin ihmisiä kuin te. Kun käytävä on 3 metriä leveä ja teidän joukko kulkee 3 metrin levyisenä rivinä, niin minä en mahdu väistämään. Tätä tapahtuu kaikkialla ja tää koskee nimenomaan naisia. Nuoret jätkät osaa väistää, kai niillä on jotain kunnioitusta toisia kohtaan. Ensi kerran kun vastaavanlainen prinsessalauma tulee vastaan, niin minä kävelen päin. Kävelen saatana suoraan päin. Siinähän lortto lennät kun 95 kiloa elämäniloa tärähtää vastaan. Ja jos alat jotain mussuttamaan niin mun muija hakkaa susta paskat pihalle.

Jos kassajonot on pitkiä, niin jätä nyt hyvä helvetti soikoon pieni väli siihen käytävälle, että ihmiset mahtuu kulkemaan. Kukaan ei siihen väliin tunge, varsinkaan kun haiset paskalle ja hielle. Ja siinä jonossa voi vaikka seistä sen ostoskärryn vieressä, ei ole pakko pidentää jonoa seisomalla sen kärryn takana.

Kun asettelet ostoksesi liukuhihnalle, niin tarkasta samalla että kaikissa punnitustuotteissa on se tarra. Jos ei ole, niin nyt on vielä hyvä aika ehtiä punnitsemaan. Vituttaa kun seisot siinä huuli pyörenä että "oho" kun kassaneiti huomauttaa, että nyt on bataatit jääny punnitsematta. Ja kun olet asettanut kaikki ostokset liukuhihnalle, niin laita se seuraava asiakas-lätkä, että minäkin pääsen purkamaan kärryäni.

Ala pakata ostoksiasi heti kun tavarasi alkaa valua kassan ohi. Ei ole iso vaiva ja osoittaa pientä huomaavaisuutta muita kohtaan. Paras olisi tietenkin jos laittaisit ne ostokset vaan suoraan kärryyn ja menisit pakkauspöydälle pois tieltä pakkaamaan. Ja kaiva se lompakko hyvissä ajoin esiin. Ja jos et muista antaa sitä vitun plussa-korttia ennen electronia, niin anna sitten olla äläkä ala vänkäämään.

Jos olet niin läski, että pelkällä olemassaolollasi blokkaat liukuportaat/käytävän niin ettei kukaan mahdu kulkemaan ohi, voit pysyä poissa julkisilta paikoilta. Kuole vaikka nälkään, mua ei kiinnosta vittuakaan saatanan läski.

^Osuiko joku noista kuvauksista sinuun kun päätit tulla vinoilemaan? :)

Nuo asiat ei muuten ärsyttäisi kovin pahasti, mutta kun kaupassa pitää käydä sen 2-3 kertaa viikossa koko loppuelämän ajan, niin ei millään jaksaisi.

Henki on kyllä ihan oikeassa. Noi on yksiä ärsyttävimmistä asioista elämässä.

Poltin muuten tänään puolisen tuntia sitten sulakkeeni aika lahjakkaasti. Puoli viiden aikoihin näytti siltä, että tulee helppo viimeinen puoli tuntia, kun hommat on tehty ja silleen. Olisi varmaan pitänyt mennä katsomaan sitä työlistaa jo siinä vaiheessa, jotta olisi voinut henkisesti valmistautua, eikä olisi ihan niin paljoa alkanut vituttaa, kun joku vitun esa ajaa sen romunsa varttia vaille viisi nosturille vartin myöhässä. Sitä oli jo henkisesti valmistautunut kotiin lähtöön, niin sitten on taas vaihteeksi joku myöhässä. No, onneksi oli tässä vaiheessa päivää myöhässä. Keskellä päivää kiireisen sesongin aikana vartin myöhästyminen vetää kaiken sekaisin.

Ihmettelen muuten mikä siinä on, että ihmisistä tuntuu olevan ihan ok myöhästyä renkaanvaihdosta tuollaisen vartin verran. Sitä tapahtuu ihan jatkuvasti ja se ei tosiaan ole kovin hieno homma.

On kyllä pelleilyä:D Mutta minusta sana "Peelo" on vähän väärä tässä yhteydessä ;)

ot: peelo on jo siirtynyt ainakin täälläpäin intterwebilmiöstä ihan jokapäiväiseen käyttöön.

Henki on kyllä ihan oikeassa. Noi on yksiä ärsyttävimmistä asioista elämässä.

Poltin muuten tänään puolisen tuntia sitten sulakkeeni aika lahjakkaasti. Puoli viiden aikoihin näytti siltä, että tulee helppo viimeinen puoli tuntia, kun hommat on tehty ja silleen. Olisi varmaan pitänyt mennä katsomaan sitä työlistaa jo siinä vaiheessa, jotta olisi voinut henkisesti valmistautua, eikä olisi ihan niin paljoa alkanut vituttaa, kun joku vitun esa ajaa sen romunsa varttia vaille viisi nosturille vartin myöhässä. Sitä oli jo henkisesti valmistautunut kotiin lähtöön, niin sitten on taas vaihteeksi joku myöhässä. No, onneksi oli tässä vaiheessa päivää myöhässä. Keskellä päivää kiireisen sesongin aikana vartin myöhästyminen vetää kaiken sekaisin.

Ihmettelen muuten mikä siinä on, että ihmisistä tuntuu olevan ihan ok myöhästyä renkaanvaihdosta tuollaisen vartin verran. Sitä tapahtuu ihan jatkuvasti ja se ei tosiaan ole kovin hieno homma.

Täysin samaa mieltä. Itse tein tänäänkin taas 7-19.30 päivän ja jos aamullakin joku tulee ja on 15 min myöhässä, niin sitten jokainen muukin on 15 min myöhässä. Tämän takia olen sanonut ihmisille että jos aika on vaikka kymmeneltä, niin sinä siinä pihalla sitten myös OLET kymmeneltä. 5 min olen antanut armonaikaa ja sitten ottanut seuraavan.

Vittu kun tuo henki puhuu asiaa!
Ja sen lisäks ittee vituttaa nämä perinteiset 5 tunnin päiväunet.

Varsin osuvia kuvauksia kyllä.. :D

Sattuipa Fressin penkkikeisari olemaan taas pelipaikoilla ja jos oikein näin, niin salin henkilökuntaan kuuluva mieshenkilö kävi taas jututtamassa heppua ja on ilmeisesti kieltänyt tätä virittelemästä narujaan tankoon ja pysyttelemään muutenkin edes jotenkin ymmärrettävissä painomäärissä(-250kg).. siinä ne jotain debattia kävivät, mutta kun en ihan lähistöllä ollut niin sen sisältö jäi mulle arvoitukseksi - Näyttäisi penkkiekspertti olevan jokatapauksessa tarkkailun alaisena salilla oleillessaan.

Olen lukenut, että tämä on sitä isometristä treeniä. Luin Kuntolehdestä. :dance:

Ei en tarkoittanut, että tämä olisi nettikiusaamista vaan tarkoitin, että netissä on myös pahempaakin kuin tämän miehen penkki tekniikan ihmettely esim. nettikiusaaminen. Jos kerta rikkoo paikkoja niin miksi sitä täällä ihmettelette. Tehkää asialle jotain järkevää. Käykää ilmottamassa vaikka salin pitäjälle.

Mitä sä nyt oikeesti jeesustelet? Tollasille pelleille pitää nauraa ja kovaa

Back
Ylös Bottom