Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kuvatkaa ihmeessä !

Ja pazi91, painu takasin koloos, on näitä tällaisia kuvauksia tapahtunut ennenkin, esimerkkinä nyt se hieman omalaatuinen vatsatreeni. Ja ei vitussa tule mitään kunnianloukkaus syytettä.

Olipas taas ihan vitun asiallinen viesti, vaikka teitä ajattelin varoittaa ettei heppu varmaan pidä teidän kuvailustanne, ja varmasti tietää miltä
LL cool J, deadwood ym muut näyttää. En itse haluis saada turpaani tollaselta peikolta, enkä saakkaan,joten jatkakaa vaan.

Jos flunssaan suhtauduttaisiin vähän vakavammin ja yritettäisiin olla tartuttamatta toisia, sekä pysyttäisiin kipeänä niin paljon poissa ihmisten ilmoilta kuin mahdollista, niin kukaan ei olisi ikinä kipeänä, eikä tällaista ongelmaa olisi.

Ja kiva kun läheskään kaikille ei anneta mahdollisuutta sairaslomaan. Olisin ihan tyytyväisenä himassa, mutta pakko raahautua kouluun kipeänä, koska esim. 2krt poissaolo täyttää jo kurssin poissaolokiintiön. Tai sitten muuten vaan tippuu kärryiltä, kun ainakin meillä kurssit etenevät aika rivakkaa tahtia, pakko olla paikalla.

Sori mut noi kohdat saivat mut hymyilemään :D Tollasia päiviä on aina välillä, mut oppiipahan arvostamaan niitä hyviä päiviä jolloin kaikki menee hyvin.

Mua vituttaa olla lukittuna mun pikkusiskon kämpässä. Se horoperse lähti aamulla kouluun eikä jättänyt mulle avaimia, joten venailen tässä että se tulee himaan. Pääsee tietysti neljältä, joten en ehdi enää käydä Kelassa, joten mun tukihakemusjutut siirtyvät TAAS yhdellä päivällä. Stressaa jo valmiiksi se paperisota minkä joudun käymään... Enkä ole tällä hetkellä edes oikeutettu Suomen sosiaaliturvaan :rolleyes: Pitäisi varmaan se homma hoitaa ensin.

Oliko sulla joku syy olla lähtemättä esim. 15.30 niin sun pikkusisko ois ollu kotona ku menit takasin? :rolleyes:

Ja kiva kun läheskään kaikille ei anneta mahdollisuutta sairaslomaan. Olisin ihan tyytyväisenä himassa, mutta pakko raahautua kouluun kipeänä, koska esim. 2krt poissaolo täyttää jo kurssin poissaolokiintiön. Tai sitten muuten vaan tippuu kärryiltä, kun ainakin meillä kurssit etenevät aika rivakkaa tahtia, pakko olla paikalla.

I feel you bro. Tässä 3 päivää 38-39 kuumeessa ja voin sanoa että olen tätämyötä lähes joka kurssilta aivan hukassa kun palaan kouluun... ehkä huomenna... tai sitten ylihuomenna... :D Btw kukaan nörtti kiinnittäny huomiota että triidissä on 1337 sivu menos? aika L33T

Oliko sulla joku syy olla lähtemättä esim. 15.30 niin sun pikkusisko ois ollu kotona ku menit takasin? :rolleyes:

Syy nimeltä laiskuus :rolleyes: Ja se, että en tykkää siitä tunteesta et oon jossain lukittuna ulos.

Turha huoltotiellä autoilu. Miksi pitää ajaa se vitun kosla siihen asuintalon eteen ronksuttamaan tyhjäkäyntiä kaveria haettaessa. Kai se nyt jaksaa kävellä 100m siihen parkkikselle ja jos ei jaksa niin parempi pysytellä sisällä sitten. Perkele.

kuva2t.png

Hömhöm.. tuota nostovaraa ei tosiaan liiaksi ole.

Tuossa kun jumppailin samalla puolen salia, niin en voinut olla kiinnittämättä huomiota näihin outoihin valmisteluihin. Nyt putsattiin vuoroin lattiaa ja kengänpohjia kostealla rätillä nostojen välissä.. eli pientä evoluutiota tapahtuu treeneissä kerta kerralta.

Tuossa kuvassahan on LL Cool J itse. Pojat vaan huijaa teitä muita :)

t. NR Viilee E

Jos flunssaan suhtauduttaisiin vähän vakavammin ja yritettäisiin olla tartuttamatta toisia, sekä pysyttäisiin kipeänä niin paljon poissa ihmisten ilmoilta kuin mahdollista, niin kukaan ei olisi ikinä kipeänä, eikä tällaista ongelmaa olisi.

Ehkäpä joo, mutta mun mielestä tuo nyt on jo täyttä utopiaa, puhuin käytännöstä ja oikeasta elämästä. Edelleen se flunssa tarttuu jo ennen kuin on oireita ja tuo nyt on vaan käytännössä mahdotonta arvata onko se tarttunut kun arviointivirheitä tekeviä ihmisiä ollaan eikä koneita. Lisäksi joku jo taisi sanoakin, että viikon parin poissaolot on ainakin sellaisille ihmisille jotka ovat tärkeässä roolissa deadlinella varustetuissa projekteissa käytännössä mahdottomia. Ja koulussakin tosiaan aika harva taitaa olla valmis lykkäämään valmistumista ettei vaan flunssa tartu :D Tai kokonainen perhe jäämään varotoimena kotiin kun esim. yhden lapsista epäillään sairastuneen flunssaan. Kyllä nää syysflunssat taitaa olla välttämättömiä ankaran vitutuksen aiheita kunnes joku keksii jonkun yleisrokotteen kaikkia viruspöpöjä vastaan...

Läsnäolopakko (siis käytännössä) rules :puntti: Meillä on vähän sama meininki. Mietittiin juuri tyyppien kanssa, että ei paljoa tohdi sairastella ettei jää ihan sikana jälkeen ja joudu palauttamaan etusormen paksuista korvaavien tehtävien nippua.

Tuossa kuvassahan on LL Cool J itse.

Mitäs hiton panettelua?! :wtf: Kävellään toki molemmat kahdella raajalla, puhutaan, syödään ja käydään vielä samalla salillakin, eli yhteisiä nimittäjiä löytyy sen verran monia et helpomminkin voi Viileä E erehtyä... ja kaikki kaukaasialaiset taitaa olla samannäköisiä muutenkin? :)

Mistäs tiedät, että sillä edes oli kuumetta? Itsellänikin nyt ollut pari viikkoa kuumeeton syysflunssa, ja vaikka tauti muuten on jo parantunut niin välillä tulee pahan kuuloisia röhimisiä. Tartuttavuus on tässä vaiheessa tautia jo aika pientä, jos tarttuu enää ollenkaan. Ei joka pikku taudin takia voi töistä tai koulusta muutamaa viikkoa pois olla, varsinkin kun flunssa tarttuu usein jo ennen kuin oireet alkavat eli se on jo myöhäistä joka tapauksessa. Meidänkin työpaikalla tämän taisi sairastaa suunnilleen puolet työntekijöistä eikä kukaan ollut pois. Sitten tietysti jos on kuumetta tai epäilee influenssaa tmv niin toki on typerää mennä töihin/kouluun, mutta halusinpa vain tuoda tämän pointin esille. Tähän vuodenaikaan jos kaikki menisivät ainoastaan 100% kunnossa esim. juuri kouluun niin taitaisi olla aika hiljaista luentosalissa :rolleyes:

Mä tiedän että sillä oli kuumetta, koska se jauhoi kaks päivää putkeen siitä, miten hänellä on 40 astetta kuumetta mutta on kuitenkin tullut luennolle. Vitun pässi. Jos mulla olis oikeesti 40 astetta kuumetta niin enhän mä pääsis edes sängystä ylös!

Mitäs hiton panettelua?! :wtf: Kävellään toki molemmat kahdella raajalla, puhutaan, syödään ja käydään vielä samalla salillakin, eli yhteisiä nimittäjiä löytyy sen verran monia et helpomminkin voi Viileä E erehtyä... ja kaikki kaukaasialaiset taitaa olla samannäköisiä muutenkin? :)

On vain niin satuhahmolta kuulostava henkilö (kuvassa) kyseessä, että syytä epäillä kynnys ylittyi. :)

Tosin kyllähän sitä on monenlaista arjen sankaria tässä elämässä tullu nähtyä, että ei pitäis mistään enää ylättyä.

kyllähän sitä on monenlaista arjen sankaria tässä elämässä tullu nähtyä, että ei pitäis mistään enää ylättyä.

Juuei.. Yleisön pyynnöstä noita fotoja pitikin ottaa pari kappaletta ja postata tänne, kun kuvaukset kaverin treenimetodeista tuntuivat herättävän sen verran mielenkiintoa & epäuskoa :) Seuraavia ihmeellisiä innovaatioita odotellessa..

Olen käynyt nyt pari kertaa salilla pitkän tauon jälkeen ja on paikat suht hellänä. Otin kahvimukin pöydältä niin meinas latsit krampata.

Back
Ylös Bottom