Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Alkoi taas hammasta aristamaan.Hitto kun olisi ylimääräistä hynaa niin kävisi ottamassa juurihoidon yksityisellä,
täytyy kikkailla viikonlopun yli kun ei suoranaisesti särje,on vaan purentaarka.

Mulla täysin sama!

Kun tulen koulusta/salilta kotiin niin väsyttää aivan vitusti, mutta yöllä unien saaminen on paljon vaikeampaa. Johtuu tosin varmastikin osin siitä, että kesällä tuli totuteltua tollaseen huonoon rytmiin.

Käy hakeen terveyskaupasta melatoniinia. Jos ei ole, pyydä lääkäriltä ressu (kirjottavat helposti). Auttaa kyllä nukahtamisessa kivasti, eikä ole pitkäänkään käytettynä mitään sivuvaikutuksia.

Käy hakeen terveyskaupasta melatoniinia. Jos ei ole, pyydä lääkäriltä ressu (kirjottavat helposti). Auttaa kyllä nukahtamisessa kivasti, eikä ole pitkäänkään käytettynä mitään sivuvaikutuksia.

Pakko kai munkin mennä tuota melatoniinia hakemaan... vuorotöistä johtuen nukahtaminen on aina ollut hankalaa, mutta nyt en ole pariin yöhön saanut muutenkaan nukuttua kunnolla. Viimeyönä menin nukkumaan 12 aikaan yöllä ja herätyskello soi 11 aamupäivällä. Koko ajan nukuin kuitenkin tosi huonosti, heräilin, pyöriskelin sängyssä yms. Ärsyttää...

Bussissa oli pari 13-15 vuotiasta jätkää, parii minsaa myähemmin tuli ilmeisesti pari samanikästä tyttöä jotka jätkät vissii tuntiki. Pisti vituttamaan miten nää jätkät haukku toista, no ei sanalla läski, mutta siihen suuntaan. Meinasin jo sanoo, että ''jätkät turvat kiinni''...

Itseasiassa vituttaa sekin etten sanonu.:rolleyes:

Vituttaa katkerat ihmiset, joiden uskomattomasta katkeruudesta kärsivät myös täysin viattomat sivulliset. Eikö ihminen tajua, miten paljon helpompaa ja kevyempää elämä olisi ilman turhaa katkeruuden ja vihanpidon taakkaa?

Toisekseen vituttaa ihmiset, jotka pyörivät niin oman itsensä ympärillä, etteivät osaa/halua olla onnellisia muiden onnesta. Ei nyt tartte kattoon pomppia tyhjästä, mutta olisi se joskus kiva jos muutama kaveri, joiden kanssa enimmäkseen olen viimeisen vuoden aikana viettänyt aikaa, olisivat jotenkin osoittaneet, että ovat onnellisia puolestani. Kun mulle nyt viimeinkin tapahtuu kivoja asioita, niin hyvä jos "aha":n saa irti. Ei sitte.

Ei oo tullu kolmeen kuukauteen kännäiltyä koska testot kärsii

Sosiaalinen elämä on rappiolla

Laitan paremmaksi.

Ei oo tullu kolmeen vuoteen kännäiltyä.

Sosiaalinen elämä on ollut aina rappiolla, vaikka oliskin känni päällänsä:D

Ja varsinainen vitutus:

-syksy
-paska sää
-pimeys
-edellä mainituista syistä välillä mennään niin hitaalla, että aivot on kuin ikiroudassa

Tämä vitun paska flunssa!!!! Sssaatana on ollut tuloillaan taas kolme päivää ja nyt on kulkku ja nenän limavitunkalvot niin saatanan kipeät, että! Ja kun se saatana on tarttunut vielä penskoihinkin, niin vituttaa vielä enemmän.

Vituttaa katkerat ihmiset, joiden uskomattomasta katkeruudesta kärsivät myös täysin viattomat sivulliset. Eikö ihminen tajua, miten paljon helpompaa ja kevyempää elämä olisi ilman turhaa katkeruuden ja vihanpidon taakkaa?

Toisekseen vituttaa ihmiset, jotka pyörivät niin oman itsensä ympärillä, etteivät osaa/halua olla onnellisia muiden onnesta. Ei nyt tartte kattoon pomppia tyhjästä, mutta olisi se joskus kiva jos muutama kaveri, joiden kanssa enimmäkseen olen viimeisen vuoden aikana viettänyt aikaa, olisivat jotenkin osoittaneet, että ovat onnellisia puolestani. Kun mulle nyt viimeinkin tapahtuu kivoja asioita, niin hyvä jos "aha":n saa irti. Ei sitte.

Mua vituttaa taas ihmiset joille tapahtuu kivoja asioita ja tulee nenän eteen nyhräämään ja hakemaan sanoja "ai ku kiva, tosi siistii" jne. Ja muutenkin kehujen haku. Ei kiinnosta hiukkaakaan ylistää ketään joka sitä hakemalla hakee. Hyi vittu.
Aiheesta kyllä ihan mielellään kehun, vähästäkin. Se vaan on siinä että menee ihan täysin mielenkiinto jos joku hakee kehuja.

Eikö ihminen tajua, miten paljon helpompaa ja kevyempää elämä olisi ilman turhaa katkeruuden ja vihanpidon taakkaa?

Kyllä varmasti tajuaa mutta jos tuo viha ja katkeruus on jatkunut jo vuosia ja sille on lisäksi syy, jota on vaikea/mahdoton poistaa niin monenkin kohdalla mikään ei enää auta. Peli on menetetty eikä niitä positiivisia asioita enää pysty näkemään vaikka haluaisikin.

kuva2t.png

Hömhöm.. tuota nostovaraa ei tosiaan liiaksi ole.

Tuossa kun jumppailin samalla puolen salia, niin en voinut olla kiinnittämättä huomiota näihin outoihin valmisteluihin. Nyt putsattiin vuoroin lattiaa ja kengänpohjia kostealla rätillä nostojen välissä.. eli pientä evoluutiota tapahtuu treeneissä kerta kerralta.

Tä on kyllä aivan uskomatonta! :D

Kuka uskaltaa mennä kysyy et voinko tehdä välissä penkkiä :D? + viä kun sanois et mun maximi on vaan sitte 60kg et pitäis ottaa vähäsen painoja pois.. :D

Seuraakohan kyseinen henkilö pakkista??? :lol2:

Onko kyseinen mies joka päivä salilla?

Back
Ylös Bottom