Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla täysin sama!
Kun tulen koulusta/salilta kotiin niin väsyttää aivan vitusti, mutta yöllä unien saaminen on paljon vaikeampaa. Johtuu tosin varmastikin osin siitä, että kesällä tuli totuteltua tollaseen huonoon rytmiin.
Käy hakeen terveyskaupasta melatoniinia. Jos ei ole, pyydä lääkäriltä ressu (kirjottavat helposti). Auttaa kyllä nukahtamisessa kivasti, eikä ole pitkäänkään käytettynä mitään sivuvaikutuksia.

Jos sosiaalinen elämä kärsii siitä, ettei kännää niin jotain on päin helvettiä. Herää.
Ei oo tullu kolmeen kuukauteen kännäiltyä koska testot kärsii
Sosiaalinen elämä on rappiolla
Vituttaa katkerat ihmiset, joiden uskomattomasta katkeruudesta kärsivät myös täysin viattomat sivulliset. Eikö ihminen tajua, miten paljon helpompaa ja kevyempää elämä olisi ilman turhaa katkeruuden ja vihanpidon taakkaa?
Toisekseen vituttaa ihmiset, jotka pyörivät niin oman itsensä ympärillä, etteivät osaa/halua olla onnellisia muiden onnesta. Ei nyt tartte kattoon pomppia tyhjästä, mutta olisi se joskus kiva jos muutama kaveri, joiden kanssa enimmäkseen olen viimeisen vuoden aikana viettänyt aikaa, olisivat jotenkin osoittaneet, että ovat onnellisia puolestani. Kun mulle nyt viimeinkin tapahtuu kivoja asioita, niin hyvä jos "aha":n saa irti. Ei sitte.
Eikö ihminen tajua, miten paljon helpompaa ja kevyempää elämä olisi ilman turhaa katkeruuden ja vihanpidon taakkaa?