Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

HP:n "tekninen" puhelintuki.

Mikä hitto siinä on niin vaikeaa järjestää puhelintuki myös viikonlopulle? HP:n koneet kun muutenkin hajoavat aina, luulisi olevan tarvetta tuolle.

Puhelintuki auki ma-pe 8.30-18. Onhan tuo ihan mukavaa, mutta jos olet töissä 9-18 ja joudut lähtemään kotoa kahdeksalta ja tulet kotiin seiskalta, missä välissä järjestät itsellesi aikaa vähintään 30 min soittaaksesi tukeen? Ja läppäri pitäisi olla vieressä, jotta he voivat tarkistaa vikaan liittyvät asiat. Töihin en voi konetta raahata, eikä ole mahdollista muutenkaan työajalla soittaa kiireiden takia. Joskus lähtenyt töistä aikaisemmin, ollut kotona 25 vaille 18 vain saadakseni tylyltä 'asiakaspalvelijalta' puhelimessa ilmoituksen" en voi yhdistää tekniseen tukeen, siellä on yli 30 min ruuhka ja tuki menee 18 kiinni". Hienoa HP, hienoa!

+1 HP on kyllä aivan perseestä. Entisestä läppäristä levis emolevy 2 vuoden käytön jälkeen ja tämä on enemmän kuin normaalia HP:n läppäreille. Boikottiin vaan :-)

Olis vitusti kaikenlaista hommaa, mutta ei yhtään motivaatiota. Treenimotivaatio myös kateissa.

Raivostuttavaa, enkä edes tiedä mistä johtuu. :curs:

päivällä vitutti oravaisen peukkubaarin myyjä joka ei voinut puhua suomea mulle vaikka se saatana varmasti osasi senkin jalon taidon!!
åå! femton femton perkele!! Desirelle pointsit hyvästä arsesta.

Vituttaa tää fiilis kun kipulääkkeet ei enää potki ja kivut hiipii kahta kauheempana kehiin. Perkele..

Toisekseen, oon kohtuullisen neuvoton mitä tekisin muutaman asiakkaan kanssa. Sellainen punkkariporukka, jotka tulee meille monta kertaa päivässä asioimaan. Joo, maksavia asiakkaita, mutta millaisia?! Eilen saivat tietää mun etunimen, joten illan päälle ilmestyivät liikkeelle tuhannen päissään, huutelivat, vittuilivat ja yrittivät jotenkin provosoida että suuttuisin tai hermostuisin niille. Siihen aikaan olin jo niin väsynyt ja joka paikkaa särki niin, etten jaksanut juuri edes hymyillä. Aikoivat jälleen tänään tulla käymään kun työkaverilta lipsahti, että olen tänäänkin töissä. Tiedän, että on ihan saatanan kiireinen päivä muutenkin ja nyt mua jo oikeasti ahdistaa nuo helvetin idiootit. Ei oo ikinä ennen kukaan asiakas näin paljon ahdistanu.. :(

Taannehtivaa dementiaa ja yleistä sekoilua mun osalta taas.. täytyypä kattoo jatkossa mihin uusiin threadeihin vastailee kun toisen kerran parin viikon sisään heitin vahingossa viestin punttimimmien puolelle. :wall: :nolo: Viime aikoina on aika monetkin asiat unohtuneet.. muutama tällainen vielä lisää ja täytynee tsekata onko kyse jonkinasteisesta tarkkaavaisuushäiriöstä vai mistä - Muutenkin on jostain hiipinyt tällainen yleispaska olo ja aamujumpan aikana tuntui pariinkin otteeseen et laattaan just ja oli pakko juosta vessaan.. Jotain kulkutautia taas liikkeellä?

Vituttaa tää fiilis kun kipulääkkeet ei enää potki ja kivut hiipii kahta kauheempana kehiin. Perkele..

Toisekseen, oon kohtuullisen neuvoton mitä tekisin muutaman asiakkaan kanssa. Sellainen punkkariporukka, jotka tulee meille monta kertaa päivässä asioimaan. Joo, maksavia asiakkaita, mutta millaisia?! Eilen saivat tietää mun etunimen, joten illan päälle ilmestyivät liikkeelle tuhannen päissään, huutelivat, vittuilivat ja yrittivät jotenkin provosoida että suuttuisin tai hermostuisin niille. Siihen aikaan olin jo niin väsynyt ja joka paikkaa särki niin, etten jaksanut juuri edes hymyillä. Aikoivat jälleen tänään tulla käymään kun työkaverilta lipsahti, että olen tänäänkin töissä. Tiedän, että on ihan saatanan kiireinen päivä muutenkin ja nyt mua jo oikeasti ahdistaa nuo helvetin idiootit. Ei oo ikinä ennen kukaan asiakas näin paljon ahdistanu.. :(

Mitä ihmettä sä teet työksesi, ja miten työkaverilta voi tuollaisia asioita lipsahtaa, ei kat se asiakkaalle kuuluu kuka milloinkin töissä?

Taas kerran sama poru. Mutta ostakaa Fujitsu Siemensin tietokone. Vitun hyvä kone. Siis voi saatana mitä paskaläjiä. Ihan uskomatonta tuubaa. Kuka vittu näitä kehittää? Pitäis saatana lyödä kahden tonnin hallitunkilla naamaan. AAAARGH!!! Tämä paska on ihan uskomaton pölynkerääjä. Pari kuukautta sitten putsasin sieltä prossun ja näytönohjaimen siilit ja nyt ne oli taas tukossa. Kone veti jumiin ja hidasteli ihan vitusti. Jos sen käynnistää uudestaan, niin ei lähde. Jumahtaa juuri ennen windowsin aloitusruutua eikä tee mitään. Jäähdyttely ja päävirran katkaisu auttaa.

Nyt revin taas kotelon auki ja putsasin paikat. Josko menis taas hetken aikaa. Ja kyllä, se pölyongelma on tämän koneen ihan oma ongelma. Tässä ihan samassa paikassa on ollut muutama muukin tietokone, kaikki kasattuja koneita, eikä missään ole ollut tällaista pölyongelmaa. Olen sanonut sata kertaa, ja sanon taas. Tämä vitun romu paskaläjä on ensimmäinen ja viimeinen valmiskone, mikä tähän talouteen tulee. Nää vaan on ihan kamalia paskoja.

En edes muista enää mitä kaikkea tähän on tehty. Kaksiko kertaa tämä on ollut huollossa ja kerran vaihdoin itse osaa. Taitaa olla pari kertaa emo paukkunut ja mennyt pari kovoa paskaksi.

Taas kerran sama poru. Mutta ostakaa Fujitsu Siemensin tietokone. Vitun hyvä kone. Siis voi saatana mitä paskaläjiä. Ihan uskomatonta tuubaa. Kuka vittu näitä kehittää? Pitäis saatana lyödä kahden tonnin hallitunkilla naamaan. AAAARGH!!! Tämä paska on ihan uskomaton pölynkerääjä. Pari kuukautta sitten putsasin sieltä prossun ja näytönohjaimen siilit ja nyt ne oli taas tukossa. Kone veti jumiin ja hidasteli ihan vitusti. Jos sen käynnistää uudestaan, niin ei lähde. Jumahtaa juuri ennen windowsin aloitusruutua eikä tee mitään. Jäähdyttely ja päävirran katkaisu auttaa.

Nyt revin taas kotelon auki ja putsasin paikat. Josko menis taas hetken aikaa. Ja kyllä, se pölyongelma on tämän koneen ihan oma ongelma. Tässä ihan samassa paikassa on ollut muutama muukin tietokone, kaikki kasattuja koneita, eikä missään ole ollut tällaista pölyongelmaa. Olen sanonut sata kertaa, ja sanon taas. Tämä vitun romu paskaläjä on ensimmäinen ja viimeinen valmiskone, mikä tähän talouteen tulee. Nää vaan on ihan kamalia paskoja.

En edes muista enää mitä kaikkea tähän on tehty. Kaksiko kertaa tämä on ollut huollossa ja kerran vaihdoin itse osaa. Taitaa olla pari kertaa emo paukkunut ja mennyt pari kovoa paskaksi.

Itselläni kanssa fujitsu siiimenssin tietokone ja täytyy sanoa että aikamoinen pölynkerääjä tääkin on. Näytönohjainkin hajos ylikuumentumisen takia. Noh en jaksanu mihinkään huoltoon tätä viedä koska paskat se olis mitään auttanu joten lykkäsin nyt uuden tuulettimen tohon koteloon että pysyy vähän viileempänä...

anal vitun +. Päättivät sitten että LaLigaa näytetäänkin sitten vain hd-kanavalla jota ei tietenkään ole saatavilla. Ja viime keväänä tein juuri vuoden sopimuksen anal+ kanssa LaLigan otteluiden takia. Pakko saada purettua tuo paskasoppari jotenkin näköjään ja tiirattava otteluita netistä ilman virkkusen selostusta saatana.

Tarina fujitsun ihanuudesta

Meillä oli taloudessa fujitsun läppäri, ostohetkellä varoitin isää ,että älä saatana osta tota. Eihän se tietenkään kuunnellut. Kone kävi 2 tai 3 kertaa huollossa, imi pölyä sisuksiinsa ihan vitusti. Taidettiin nakata koko turmion vempula alas parvekkeelta lopulta.

Ennen tykkäsin Madventuresista kovasti, mutta jostakin syystä en voi enää yhtään sietää kummankaan ääliön näkemistä.

Vituttaa nuha... Eihän se paljon arkiaskareita haittaa, mutta urheillessa on kestävyys kadonnut jonnekkin toisiin safääreihin. Coopperista täässä kunnossa ei taitaisi tulla sen kolmosen eteen ihan yhtä montaa nollaa...

Olosuhteiden pakosta joutunut juhlimaan oikeen kunnolla useamman päivän... Eilinen menikin sitten nukkuessa, nyt vielä kauhea morkkis vaikka mitään ei tullut edes hölmöiltyä. Puuh.

ITELLA

Tilasin USA:sta hieman tavaraa joiden yhteisarvo on pari euroa yli sallitun. Eli mitään veroja ei siis kuitenkaan tule menemään. Eikös tietenkin oteta heti tullissa kiinni ja kirjettä kotiin. Vaihtoehtoina mennä Helsinki-Vantaan lentokentälle klo 16 mennessä hakemaan tavarat tai pyytää siirtämään Stadin keskustaan tulliin. Tai sitten maksaa "huolintamaksua" 23 euroa. Paketissa siis mukana tullipaperit joissa selkeästi toimittaja ilmoittanut sisällön, arvon ja postikulut.

Kyllä, minulla on mahdollista liikkua lentokentälle(not), saati odottaa kun paketti tulee toiseen tullipisteeseen ja käydä vielä sieltä se hakemassa(not). Ainoa mahdollisuus siis maksaa Itellan törkeän ylihintainen maksu tuotteesta jka periaatteessa olisi pitänyt tulla suoraan kotiinkuljetuksella ovelleni(tästä vielä maksoin ekstraa). Nyt siis maksan 23 euroa ja haen paketin postista. Haistakaa iso V*ttu. Koko Itellan nimikin jo aiheuttaa suunnattoman v*tutuksen.

Edit. Tilasin helkutin kalliin kalenterin, koska sille tosiaankin on töiden ja opiskeluiden takia käyttöä. Eikös juuri tullut ilmoitus ettei pystytä toimittamaan kuin vasta 3 vkon kuluttua(piti tulla tällä vkolla kotiin). Rahat on nyt siellä jumissa ja rahojen palautuskin kestäisi kuulemma vähintään 3 vkoa.

Edit2. Kelalta näköjään myös kirjettä. Vaativat jonkun puuttuvan lapun ja maksu viivästyy yllättäen. Nyt alkaa kyllä olemaan kieltämättä naama hieman liian punainen jo tähän aikaan päivästä.

Ei vittu näillä sairaalan safkoilla ei kyllä elä. Annokset kokoluokkaa alle 5 vuotiaille tarkoitettuja, mauttomia ja usein kylmiä.
Ja kaksi edellistä ateriaa on sattuneet olemaan ne ainoat 2 ruoka-ainesta jota en saa kurkusta alas eli kaali ja sienet.
Vituttaa maata paikallaan mutta minkäs teet saatana.

Mitä ihmettä sä teet työksesi, ja miten työkaverilta voi tuollaisia asioita lipsahtaa, ei kat se asiakkaalle kuuluu kuka milloinkin töissä?

Heh, mä olen muun muassa töissä pitseriassa ja toi lipsahdus sattui sillein, että meillä oli jotain puhetta siitä, miten seuraavalle päivälle ei jääny juuri mitään tavaraa valmiiksi kylmiöön.. Työkaveri sitten liian isoon ääneen naurahti että "No, sähän täällä olet joka tapauksessa taas aamusta alkaen!" :jahas:

Eilinen meni kuitenki yllättävän kevyesti, jepet kävi vain kerran ja ilmeisesti niiltä on nyt rahat loppu?! Nyt vituttaa vaan se, että just tällä viikolla kun olis motskaria lainassa niin ei ehdi edes ajelemaan ku Kaira on kokovitun ajan töissä. Saatana. En olis halunnukaan.

Back
Ylös Bottom