Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
EuromasterillaSaanko kysyä, että missä olet töissä?
Kertoikin tossa jo, että pelastin sen varmalta kuolemalta. Ei ole enää vihainen, ja saa nyt ammattiapua ts. joutuu hoitoon.
Vastaavat hetkittäiset tunnekuohut voivat olla näköjään todella vaarallisia...
Vitutus kävi niin pahaks et oli pakko kysyy exää takas yhteen. Ei mahdollista, ei tunteita mua kohtaan ja onnellinen uuden jätkän kaa (jonka kaa pyöriny about kuukauden).
Pahiten vituttaa se että rupesin jo jollai muotoa pääsee yli tosta ja tänää näin ton muijan ja siitä ne tunteet tuli takas. Noh, pitää pysyä erossa siitä nyt ja alottaa tää prosessi taas alusta.
Täällä päin yhdeksän kymmenestä päin vittua parkkeeratuista autoista on Venäjän kilvissä...Vituttaa kaikki apinat, jotka parkkeeraa autonsa ihan miten sattuu. Joku vetää sen autonsa kahden ruudun väliin ja parhaat vetää poikittain kolmen ruudun päälle. Vitun minäminä-idiootit. MINÄ saan parkkeerata ihan miten vain, kunhan kukaan ei tule kolhimaan MINUN autoni ovia. Ja siksi parkkeeraan tähän näin, kun MINÄ en jaksa jättää autoani kauemmas parkkipaikalle sinne missä ei muita autoja ole kolhimassa ovia. Oikein pahemman luokan itsekkyyttä. En mitään vihaa niin paljoa.
Melkein yhtä paljon vituttaa ne jotka ei saa sitä koslaansa suoraan siihen parkkiruutuun, vaikka selvästi yhteen ruutuun on yritetty.