Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kurkku paskana, nukkunut vitun huonosti. Hyvä, että syötyä saa. Limaa ja verta räkien. Pikkusen lämpöäkin on.

Just soittivat firmasta, että suurajo-viikonloppuna välähtänyt tolppa aiheutti sitten sakon :wall: Firman autolla olin siis liikkeellä joten sakko meni sinne... VIDDDUUU!

Vituttaa meidän firman isot pomot. Joku saatanan taliaivo paviaani on saanut päähänsä, että porukkaa on hyvä laittaa kuntoutukseen kesäloma-aikana. Meiltä lähti yksi äijä kuntoutukseen ja nyt ollaan siellä kaverin kanssa kaksin, kun yksi on lisäksi kesälomalla. Töitä riittää aivan liiaksi asti. Kaksi viikkoa tätä pitäisi jaksaa ja sitten saadaan täysi miehitys takaisin.

Hienointa asiassa on se, että kukaan ei edes tiedä mikä sen "kuntoutuksen" tarkoitus on. Se on ihan täysin turhanpäiväistä paskaa. Siellä on kai lähinnä keski-ikäistä porukkaa eri toimipisteistä ja suurin osa niistä tuntuu olevan keskimääräistä enemmän viinaan menevää. Siellä ne on täysihoidolla, käy silloin tällöin kuuntelemassa jonkun horinoita, harrastaa nimellisesti liikuntaa ja vetää kaikki illat viinaa. Siis saatanan saatana. Äijät on ylimääräisellä lomalla, josta ei ole minkään tason kuntoutuksellista hyötyä. Me väännetään hommia perse hiessä niidenkin puolesta. Ja kukaan ei edes tiedä miten tätä meidänkin yhtä miestä meinataan kuntouttaa. Ei sillä ole mitään vikaa missään. Eli miksi se on siellä?

Lisäksi hauska asia on se, että tämä kaveri, joka on ainoana mun kanssa töissä, aikoo jäädä sairaslomalle tällä viikolla. Sillä on varpaassa sisäänkasvanut kynsi ja varvas on tulehtunut, eli myöskin kipeä. Leikkausaika sille on torstaina. On se kauan sen kanssa sätkinyt. Antibiootit ei auta, joten se pitää leikata. Eli jään yksin sitten reiluksi viikoksi. Siitä nyt kuitenkin pamahtaa viikko tai kaksi saikkua. Mitenköhän tästäkin taas selvitään?

Saanko kysyä, että missä olet töissä?

+ tästä tuli mieleen se, että itse jouduin siivoomaan korjaamoa 2 viikkoa kun muut olivat lomalla ja oli vittumaista, paskamaista ja väsyttävää puuhaa.

Ei hitto että osaa ärsyttää sellaiset oikein perus "amikset", siis tällaiset noin 18 vuotiaat ja sitä hieman vanhemmat jäppiset, joilla on pakottava tarve ilmeisesti käyttäytyä mahdollisimman huonosti/apinamaisesti. Mikä siinä on että esim ABc huoltamolla pitää melskata ja huutaa, heitellä roskia ja tavaroita ympäriinsä ja kerätä siihen pyödän alle jalkojen juuren se sylkilammikko. Periaatteessahan sama se minulle on mutta en itse ollut ikinä noin pelle sen ikäisenä, enkä nytkään, mitä se apinointi tuo näiden sankareiden elämään, jotain "kovan" jätkän statustako?

Vissin jotaki sellasta, koulus on meillä ainaki niitä (ainakin 2 henkilöä), esittää kovaa, "mä oon paras" vaihe aina päällä ja sitte tönitään toisia ja jos koskettaa niin on nyrkit pystys et haastaks riitaa ja jos niitä kerran kumauttaa nenun päälle niin menevät juosten kotiin huutaen äitiä :lol2:

Itse tulin taas vaihteeksi kertomaan tästä vittumaisesta päivästä kun on 38,5 kuumetta, veri vuotaa nenästä, pää kipee, korvat kutisee, on kylmä ja kurkku kipee ja kuiva, kieli täynnä rakkoja niin tälläisessä kunnossa pitää yrittää ottaa kissalta punkkia pois....

+ kissalla on 6cm pitkät karvat ja oikein lihavien karvapallojen karvapallo.

Vittu salest oli ehrmannit loppu, ja ihan vartavasten käyn kyseises kaupas ku se on lähin mistä saa ehrmannii, vittu. ostin siis jotaa valion paskaa, -50% tarroil ja jäi kpl hinnaltaa oikee 7centtii halvemmaks. Vittu jee.

Kertoikin tossa jo, että pelastin sen varmalta kuolemalta. Ei ole enää vihainen, ja saa nyt ammattiapua ts. joutuu hoitoon.

Vastaavat hetkittäiset tunnekuohut voivat olla näköjään todella vaarallisia...

WOW..vittu sussa on munaa.
Ite ollu vähän vastaavassa tilanteessa. Todella vaikeita tilanteita. Mut yleensä aina valinta on oikea jos soittaa apua kun siltä tuntuu.

No voi vittu. Parin tunnin päästä alkaa loma ja perjantaina metätykset, joita on odotettu kevyesti vuosi. Saatana, nyt on tulossa kipeäksi koko ukko. Vittu kun vituttaa! Vaan saatana metässä kulen buranan voimalla loppuviikosta, vaikka henki lähtis!

Väsyttää vitusti, töissä vituttaa (loppuu onneksi kohta), muutto edessä enkä oo vielä pahemmin pakkaillut koska ei ehdi/jaksa töitten takia, 2 viikkoa vanhassa luurissa vikaa eikä kuulemma voi palauttaa vaan pitää lähettää takuuhuoltoon ja tossa vituttaa se etten tehny asiasta numeroa vaan kiltisti jätin puhelimen huoltoon.

Vitutus kävi niin pahaks et oli pakko kysyy exää takas yhteen. Ei mahdollista, ei tunteita mua kohtaan ja onnellinen uuden jätkän kaa (jonka kaa pyöriny about kuukauden).

Pahiten vituttaa se että rupesin jo jollai muotoa pääsee yli tosta ja tänää näin ton muijan ja siitä ne tunteet tuli takas. Noh, pitää pysyä erossa siitä nyt ja alottaa tää prosessi taas alusta.

Vitutus kävi niin pahaks et oli pakko kysyy exää takas yhteen. Ei mahdollista, ei tunteita mua kohtaan ja onnellinen uuden jätkän kaa (jonka kaa pyöriny about kuukauden).

Pahiten vituttaa se että rupesin jo jollai muotoa pääsee yli tosta ja tänää näin ton muijan ja siitä ne tunteet tuli takas. Noh, pitää pysyä erossa siitä nyt ja alottaa tää prosessi taas alusta.

Toihan on nyt pahinta mitä voit tehä niin palata exän kans yhtee. Siit ei ikin tule mitään.

Ei varsinaisesti v**uta vaan enemmänkin harmittaa tässä kärvistellä nälässä. Eilen sain hommattua labra-ajan terveyskeskukseen ja syömättä pitäisi olla ennen kokeita.
No aika on sitten 10:50 ja tyyliin 7 asti ollut hirmuinen nälkä...:jahas:

Kylmä, kuuma ja kohta kokee 86g naudan sisäpaistia yllättävän ylösnousemuksen. Tulis jo se Pyhä Yrjö niin ei tarttis tapella noiden perkeleen liskojen kanssa. Pahoinvointi on the year. Vittu mä kuolen.

Vituttaa kaikki apinat, jotka parkkeeraa autonsa ihan miten sattuu. Joku vetää sen autonsa kahden ruudun väliin ja parhaat vetää poikittain kolmen ruudun päälle. Vitun minäminä-idiootit. MINÄ saan parkkeerata ihan miten vain, kunhan kukaan ei tule kolhimaan MINUN autoni ovia. Ja siksi parkkeeraan tähän näin, kun MINÄ en jaksa jättää autoani kauemmas parkkipaikalle sinne missä ei muita autoja ole kolhimassa ovia. Oikein pahemman luokan itsekkyyttä. En mitään vihaa niin paljoa.

Melkein yhtä paljon vituttaa ne jotka ei saa sitä koslaansa suoraan siihen parkkiruutuun, vaikka selvästi yhteen ruutuun on yritetty.

Vituttaa kaikki apinat, jotka parkkeeraa autonsa ihan miten sattuu. Joku vetää sen autonsa kahden ruudun väliin ja parhaat vetää poikittain kolmen ruudun päälle. Vitun minäminä-idiootit. MINÄ saan parkkeerata ihan miten vain, kunhan kukaan ei tule kolhimaan MINUN autoni ovia. Ja siksi parkkeeraan tähän näin, kun MINÄ en jaksa jättää autoani kauemmas parkkipaikalle sinne missä ei muita autoja ole kolhimassa ovia. Oikein pahemman luokan itsekkyyttä. En mitään vihaa niin paljoa.

Melkein yhtä paljon vituttaa ne jotka ei saa sitä koslaansa suoraan siihen parkkiruutuun, vaikka selvästi yhteen ruutuun on yritetty.
Täällä päin yhdeksän kymmenestä päin vittua parkkeeratuista autoista on Venäjän kilvissä...

Back
Ylös Bottom