Vituttaa kun on niin vitun kuuma.
komppaan, vitun kuuma ja hiki virtaa, todella perseestä. Mut onneksi kohta on synkkä ja pimeä syksy.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vituttaa kun on niin vitun kuuma.

Voi vitun f-secure!! Vittu että vitutta koko firma ja niiden vitun paskat tuotteet!
Faijas käyny nahkasivuilla ja sinä siivoot jäljet?
Vituttaa tuo Splicen mainos. Aina kun avaa uuden sivun niin se helvetin ruma naama rävähtää siihen. :curs:
Jep jep, mä kyllä repesin tuolle suoramarkkinointikiellon suoramarkkinoinnille, kun sitä mulle tuputtivat. Tänäänkin mulle soitti joku venäläisesti korostaen puhuva nainen ja kaupitteli jotain, en saanut selvää, että mitä. Ärsyttää! Ei oikein voi olla vastaamattakaan, vaikka vieras numero soittaa, kun joskus harvoin siellä on joku sellainen soittaja, jolla on jotain oikeaakin asiaa.Suoramarkkinointi. Puhelinmyyjät. Suoramarkkinointikiellot. Suoramarkkinointikieltoa suoramarkkinoivat puhelinmyyjät. Pää räjähtää noiden kanssa. Suoramarkkinointi- ja osotteenluovutuskieltoa joka jumalan kioskiin, viimeisenä oljenkortena jopa kielto Suomen Asiakkuusmarkkinointiliiton Robinson-rekisteriin, niin eikös nyt ***** seuraavaksi aleta kaupittelemaan puhelimeen Suomen Telemarkkinointiliiton suoramarkkinoinkieltoa, nyt kokonaistaloudelliseen hintaan, vain 6 euroa! Kehtaavat vielä aloittaa myyntipuheensa "Ärsyttääkö sinua suoramarkkinointi??!!! Nyt voit kätevästi kieltää....".
Voi vitun f-secure!! Vittu että vitutta koko firma ja niiden vitun paskat tuotteet!
Vituttaa ku kävin viikko sitten nordean konttorissa tilaamassa uudet nettipankkitunnukset kun olin heittänyt edelliset vahingossa roskikseen tms. ja sanoivat että viimeistään maanantaina tulee, no eihän nyt olekkaan kun keskiviikko VITTU!!! enhän mä niit olis tarvinnukkaa.. lähen käymää pankis.:curs::wall: