Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa treeneissä tullu musta silmä. Vittu, mikä helvetti siinä on niin vaikeaa suhteuttaa omaa iskuvoimaa vastustajan kokoon? Jos on 20 kg painoeroa niin isomman ei välttämättä tarvii vetää täysiä päähän. Kroppa on sitte asia erikseen.

Vittu mikä työvuoro:jahas:

Alkoi rengas vuotaa ilmaa/nestettä. No, ensin tela pois renkaalta (painaa 800kg, kiitos nam). Sitten rengas irti (painaa jotain400vitunkiloa).
Ehjä rengas tilalle, eli samat punnerrukset ja riehumiset päinvastaisessa järjestyksessä.
Ja lämmintä noin +30. Ei saatana, hikeä puski aika kevyesti.

Eräs nimeltä mainitsematon lisäravinnetukku lähetti väärää tavaraa, sillä onhan se vaikeaa valita oikea määrä ja laatu hyllystä, ja nyt on palautusprosessi käynnissä.
Olisin tarvinnut tavarani heti enkä parin viikon päästä. Taisi jäädä tuo tilaus viimeiseksi.

Ja kun yksi asia menee perseelleen, niin tuntuu että ihan joka ikinen kaatuu niskaan kerralla.

vituttaa ainan paska laajakaistat. Tilaus alko tossa noin 3viikkoa sitten ja ensimmäiset 1.5viikkoa menny ihan hyvin mutta sitten latausnopeudet ym. puolittunu... lisäksi vituttaa adsl yhteyksien melkein kaksinkertainen hinta....... vittu

Vituttaa ku kävin viikko sitten nordean konttorissa tilaamassa uudet nettipankkitunnukset kun olin heittänyt edelliset vahingossa roskikseen tms. ja sanoivat että viimeistään maanantaina tulee, no eihän nyt olekkaan kun keskiviikko VITTU!!! enhän mä niit olis tarvinnukkaa.. lähen käymää pankis.:curs::wall:

shining_sun-2277.jpg

Sun, please, go away....

VITUN HELTEET SAATANA!!!!! pysty olemaan näin kuumassa.

Suoramarkkinointi. Puhelinmyyjät. Suoramarkkinointikiellot. Suoramarkkinointikieltoa suoramarkkinoivat puhelinmyyjät. Pää räjähtää noiden kanssa. Suoramarkkinointi- ja osotteenluovutuskieltoa joka jumalan kioskiin, viimeisenä oljenkortena jopa kielto Suomen Asiakkuusmarkkinointiliiton Robinson-rekisteriin, niin eikös nyt ***** seuraavaksi aleta kaupittelemaan puhelimeen Suomen Telemarkkinointiliiton suoramarkkinoinkieltoa, nyt kokonaistaloudelliseen hintaan, vain 6 euroa! Kehtaavat vielä aloittaa myyntipuheensa "Ärsyttääkö sinua suoramarkkinointi??!!! Nyt voit kätevästi kieltää....".

Vitun vittu auton kansiremontti maksoi 1150e.. Tietokone sekoilee varmaan sekin kohta paskana. Tietää ainakin miks herää aamulla töihi!:))

Suoramarkkinointi. Puhelinmyyjät. Suoramarkkinointikiellot. Suoramarkkinointikieltoa suoramarkkinoivat puhelinmyyjät. Pää räjähtää noiden kanssa. Suoramarkkinointi- ja osotteenluovutuskieltoa joka jumalan kioskiin, viimeisenä oljenkortena jopa kielto Suomen Asiakkuusmarkkinointiliiton Robinson-rekisteriin, niin eikös nyt ***** seuraavaksi aleta kaupittelemaan puhelimeen Suomen Telemarkkinointiliiton suoramarkkinoinkieltoa, nyt kokonaistaloudelliseen hintaan, vain 6 euroa! Kehtaavat vielä aloittaa myyntipuheensa "Ärsyttääkö sinua suoramarkkinointi??!!! Nyt voit kätevästi kieltää....".
Jep jep, mä kyllä repesin tuolle suoramarkkinointikiellon suoramarkkinoinnille, kun sitä mulle tuputtivat. Tänäänkin mulle soitti joku venäläisesti korostaen puhuva nainen ja kaupitteli jotain, en saanut selvää, että mitä. Ärsyttää! Ei oikein voi olla vastaamattakaan, vaikka vieras numero soittaa, kun joskus harvoin siellä on joku sellainen soittaja, jolla on jotain oikeaakin asiaa.

Voi vitun f-secure!! Vittu että vitutta koko firma ja niiden vitun paskat tuotteet!

Hajottaa kyllä kun aikaisemmin olin firmassa duunissa jossa tuo tuote oli valittu käytettäväksi. Siinä oli sitten kiva taistella niiden eri käytössä olevien konemallien kanssa, koneet jotka muuten olisivat olleet ihan riittäviä spekseiltään mutta F-secure kyykytti pahasti. Lisäksi sitten oli vielä muutama pakotettu raskas sovellus niin lopputuloksena oli tuskaa.

Ilmeisesti joku hullu kotikoneessaankin pitää F-securea, kaikenlaista!

Vituttaa ku kävin viikko sitten nordean konttorissa tilaamassa uudet nettipankkitunnukset kun olin heittänyt edelliset vahingossa roskikseen tms. ja sanoivat että viimeistään maanantaina tulee, no eihän nyt olekkaan kun keskiviikko VITTU!!! enhän mä niit olis tarvinnukkaa.. lähen käymää pankis.:curs::wall:

VOI VITTU!! menin käymää pankis kyselee et mitäs vittuu tää tällänen on et maanantaiks luvataa ni totes vaa et kukas sulle sellast on sanonnu, kyl täs ainakii viikko menee.. No ihan ok jos sanois sit että viikko menee eikä lupais 3 päiväs, prkl pistää vihaks..

Back
Ylös Bottom