Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Itsekkin tullut ihmeteltyä, että kuinka ihmisiä jaksaa naurattaa mies, joka pukeutuu mummoksi ja heittää jotain väsynyttä kaksimielistä läppää. Kyllähän sitä varmaan siinä ohjelmassa oli vielä suht hauskaa katsoa, mutta on kyllä vedetty jo ihan överiksi koko homma. Enkä itse kyllä juuri innostunut koko hahmosta missään vaiheessa kummemmin. Ja sitten tällä hetkellä vituttaa eniten lähenevä työviikko, josta näyttää tulevan melko tuskainen, koska vähän joka päivälle on jotain ylimääräistä härpäkettä ja vkl menee myös töissä.. Perkele

Näitä rasittavia hahmojahan aina tulee ja menee, sähän tiät. Kohta kaveria tuskin muistaa kukaan. Kieltämättä jotenkin ahistavan kaksmielistä läppää kyllä heittää, hyi. Ja mua vituttaa oma roppa, taas joka paikka rempallaan, selkä jumissa ja varvas paskana. Ja tää uus läppäri, napit hukassa (tottunut pöytäkoneeseen).

Viimeksi muokattu:
Rikoin sohvan saatana. Onkohan se merkki, että pitäis lopettaa bulkkaaminen??? Ei vituttais niin paljon jos olis ollu oma sohva mutta asun vielä porukoilla.

Varvaskrampit.

Kahteenkymmeneen eri työhön? Saanen epäillä. Minkälaisista töistä nyt puhutaan?

Suat epäillä. :D
Pari tuttua pyysi tekemään jotain hantti hommia, sitten student workin kautta on pyydetty muutamaan haastatteluun samoin Go on yhtiöillä käväsin haastattelussa. Student workistä tarjosivat paikaa kuorma-auto kuskiksi ja palvelumyyjäksi. Joku puhelinmyyntilafka on kiinnostunut ja samoin yks kuljetusfirma. Ehkä hieman liioiteltua tuo parikymmentä, mutta kuitenkin ihan helkutisti.

E: Aivot jäässä taas kerrran, baronahan se oli eikä mikään go on. :wall:

Maiskuttavat ja muutenkin paskoilla ruokatavoilla varustetut ihmiset. Harvoin nousee kyrpä ottaa itelläni, mutta jos vieressä syö tyyppi joka maiskuttaa, hotkii ja ryystää niin kyrvän koolla ei oo mitää rajaa enään. Alko oikeen vituttaa taas toi ku tätä kirjotti muisteli...

Rupee vituttaa kun joka paikasta löytyy nykyään joku vitun ennusteleva elukka, jolla sit ratkotaan noi futiksen mitallit. Voi saatana.

Yli viikon jatkunut kurkkukipu, puhuminen ja nieleminen sattuu. Ei voi treenata eikä voi syödä, mikä sen ankeampaa?

Revähtänyt selkä. Ei pysty istumaan eikä kävelemään kunnolla. Ja tapa jolla revähti: Yöllä kioskijonossa känniääliö etuili luukulle jo tönäisi mua niin, että mä rojahdin takana seisoneiden päälle niin, et toinen jalka jäi ylätasanteelle ja toinen oli takana seisoneen äijän jalkojen (paljaiden varpaiden päällä.) Tais sattua häntäkin. Pyytelin vaan anteeksi ja idiootti ite jatkoi matkaansa, kun myyjä kieltäytyi myymästä etuilijalle. Ja kotimatkalla vasta tajusin, et vihloo oikealta alaselästä. Aamulla sit herättyäni en meinannu päästä sängystä ylös. Kaveri kävi hakemassa mulle omalla respallaan vahvoja särkylääkkeitä ja miedompia reseptittömiä. Nyt ei kun nappia naamaan, jos huomenna vielä toipuis Sonata Arctican keikalle.

Menee hermo tähän toimiston radioon. Siinä ei jostain syystä toimi kuin Ylen Radio Suomi. Siinä vasta kanava jolta tulee paskinta musaa ikinä. Tällä viikolla on tullut mm. Paula Koivuniemen varo mustaa miestä tms. ja New Kids on the blockia. Ja nytkin soi Kansanradio jossa eläkeläiset soittelevat ja kertovat kuulumisiaan. En ole koskaan kuivempia juttuja kuullut. Joku taiteilija mummu kertoi jotain kivistä äsken. Ottaa koville kun normi työviikon jälkeen vielä viikonloppuna kuuntelee sen 10h päivässä tuota paskaa.

Joo, ei radiokanavista voisi mikään muu enempää vituttaa kuin Yle Radio Suomi ja Ylen maakuntaradiot. Siis ei saatana, että voi olla paskaa juttua ja musiikkia. Railakas mielikuvitus täytyy olla ihmisillä, jotka näitä kuuntelevat. :D

Tuosta radiokanavasta tulee mieleen kuoleman odottelu. Että juodaan aamulla kahvit ja katsellaan keittiön ikkunasta varpusia. Istutaan kiikkutuolissa ja tuijotetaan seinää. Sitten katsotaan puoli yhdeksän uutiset ja mennään nukkumaan.

Maiskuttavat ja muutenkin paskoilla ruokatavoilla varustetut ihmiset. Harvoin nousee kyrpä ottaa itelläni, mutta jos vieressä syö tyyppi joka maiskuttaa, hotkii ja ryystää niin kyrvän koolla ei oo mitää rajaa enään. Alko oikeen vituttaa taas toi ku tätä kirjotti muisteli...

Oletko koskaan käynyt Kiinassa? Siellä maiskuttaminen, mässytys ja rystäminen saa ihan uudet mittasuhteet. Se on ilmeisesti jokin osoitus siitä, että ruoka on maistuvaa.

Kaikki kaverit lähtee inttiin. Ei ole ketään kenen kanssa hengata päivät enää :(

Vituttaa mun naapurit jotka ei ymmärrä et fudis mm on vaan joka 4vuos. Sit ne ei myöskään ymmärrä että asioista voi sanoa kiltisti suoraan päin naamaa eikä tiputella nimettömiä kirjeitä postiluukusta joissa uhkaillaan poliisilla! Ja kyllä tiedän että pidin ehkä vähän ääntä kaverin kanssa mutta niin kaikki muutkin.

"Sikäli kun muistatte, talossa alkaa hiljaisuus klo 22, kello on nyt 00! Vielä yksikin karjahdus tai kälätystä parvekkeella, SOITAN POLIISIT! Täällä on vielä ihmisiä jotka käyvät töissä ja haluavat nukkua!"

Viime kerralla uhkailtiin poliisilla kun suomi pelas lätkää tsekkiä vastaan. Talossa olen asunut 2kk -.-

Back
Ylös Bottom