Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ja vituttaa heti perään.

Lähdin heräämään tähän päivään ja kävin puolen tunnin rullaluistelulenkin vetämässä. Nuori läski naapurin akka köllötteli pihalla kun lähdin ja tuli mun kanssa rapussa samaan aikaan kun tuli kotiin. Ja heti kommentoimassa, että "No etpä sä sit kauaa jaksanu!". Ettäs kehtaa, itsehän ei varmaan saisi edes rullaluistimia jalkaan kun on näköjään massakaudella ollut. Vitsi, että alkoi tosissaan nyppiä.

Itsellekin sattu vähän aikaa siten, että varmaan ekaan kerran kuukauteen hain himaan pizzan. Eiköhän alakerran naapuri, joka on lääkäri, tule samaan hissiin ja tokaise saman tien, että "vai että roskaruokaa". En ymmärrä, miten äijällä on pokkaa, sillä hän on itse aika läskissä kunnossa. Olisi tehnyt mieli kysyä, että eikö ole epäuskottavaa, kun lekuri on läski, mutta koska olen liian kohtelias, tyydyin vain toteamaan, että haen himaan roskaruokaa erittäin harvoin.

Kyllä jotkut vaan kehtaa.

+1. Todella epäinhimilliset oltavat.

+2 Ei muuten vituttaisi mutta tarkoitus oli vetää tämä viikko pitkää päivää metsän raivuussa että sais kunnon tilipussin ennen lomaa. No ei saatana tällä kelillä jaksa tehdä hullukaan ellei mene yötä tekemään! Ens viikolla jos ois nämä kelit vielä niin AHH :)

Sanoisin +3 mutta ei viitsi turhaan toistella. Vielä enemmän vituttaa se kun ei voi edes rauhassa lähteä rannalle roa-kuurin takia. Koko ajan saisi pelätä ihon palamista niin möllötetään sitten sisällä hikoilemassa. Varmaankaan ei saa taas nukuttua yhtään kun kämppä on pätsi.

Ihme porukkaa. Aivan mahtavaa kun on kuuma. Lähtee lenkille niin tulee niin märkä et huh huh.

Ei kyllä tarvii edes lenkillä käydä kun sisälläkin on +30 astetta :curs:

Tosimiehethän käy lenkillä kello 2 aamulla kun on enää 15 astettä lämmintä, ei tuu niin helposti hikikään ja saa hölkätä vaikka autotiellä kun liikennettä ei kumminkaan ole :)

Vituttaa porukka joka narisee koko ajan tuosta säästä, nytkun on lämmintä, niin valitetaan, että on liian kuumaa, sitkun on +15'c sais olla lämpimämpi, sitkun on talvi, niin ollaan vittuuntuneita, kun ei ole kesä. Huh huh oikeasti.. Mun mielestä on turha valittaa tuollasista asioista. Saa olla vähän isompi ongelma kyllä. Sit lähinnä huvittaa porukka, joka esim. ei kilpaile, mutta silti pitää sairasta kuria itsellä. Ei se satunnainen hauskanpito pilaa esim. mitään diettejä ja muutenkaan jos ei kisaamaan ole menossa, niin mitähän väliä tuollakin sitten on. :D Hyvähän se on pitää kroppa kunnossa jne, mutta kyllä elämässä pitää sitä kivaakin olla. Ja en nyt tarkoita tällä pelkkää alkoholia.

En oo sitten nukkunut koko yönä sekunttiakaan. Naapurin känninen vittupääteini ajeli ensin n.30min välein skootterillaan siinä pihassa, kunnes menin klo 1 yöllä sanomaan sille siitä niin äijä alkoi vittuilemaan ja uhkailemaan. Lopuksi lupasi ampua kuulan mun kalloon. Vähän tämän jälkeen se tuli mun oven eteen puhumaan puhelimeen ja oli muka kutsuvinaan jotain mustalaisia pistämään mut kylmäksi.

No, loppuyöstä ei enää skootterilla ajelua ollut eikä mustalaisia kuulunut, mutta koko episodi vitutti siinä määrin, että unta ei vaan tullut. Ja tähän kun vielä yhdistää sen paniikinomaisen tunteen kun katsoo kolmelta yöllä kelloa ja ajattelee: "ei saatana mä en oo nukkunut vielä silmällistäkään ja 2 tunnin päästä pitää nousta töihin", niin se onkin sama vaikka heti lähteä töihin...

Vituttaa porukka joka narisee koko ajan tuosta säästä, nytkun on lämmintä, niin valitetaan, että on liian kuumaa, sitkun on +15'c sais olla lämpimämpi, sitkun on talvi, niin ollaan vittuuntuneita, kun ei ole kesä. Huh huh oikeasti.. Mun mielestä on turha valittaa tuollasista asioista. Saa olla vähän isompi ongelma kyllä. Sit lähinnä huvittaa porukka, joka esim. ei kilpaile, mutta silti pitää sairasta kuria itsellä. Ei se satunnainen hauskanpito pilaa esim. mitään diettejä ja muutenkaan jos ei kisaamaan ole menossa, niin mitähän väliä tuollakin sitten on. :D Hyvähän se on pitää kroppa kunnossa jne, mutta kyllä elämässä pitää sitä kivaakin olla. Ja en nyt tarkoita tällä pelkkää alkoholia.

Ja mua taas vituttaa ihmiset, joita vituttaa muiden ihmisten vitutus (haa, eli mua vituttaa myös oma vitutus). Voi jumalauta kun ei tästä paskasäästä voi kaikki nauttia. Kesäkuun ajan muuten oli todella hyvät säät. Silloin mä nautin.

Ei halavattu, kaiken paskan lisäksi soppaan tuli mukaan kihti. Voi vittu kun on kiva nilkutella rampana menemään. "Buranaa vaan, ja tuosta ruokavalio-ohjeet" kuului terveyskeskuksen kommentti. Saisi edes kunnolla nukuttua mutta kun tuon varpaan yöllä peittoon potkaisee niin herää muuten melko nopeasti...

Tykkään kesästä ja nautin tästä helteestä. Minua akuitenkin vituttaa ihmiset, jotka kommentoivat tyyliin "mitä sä sinne salille meet kun ulkona on noin hieno ilma" tai "ei kai nyt sisällä voi telkkaria kattoa kun ulkona on noin hieno ilma". Siis mitä vittua, pitääkö siellä ulkona nyt olla sitten vuorokauden ympäri, ettei mee hienot ilmat "hukkaan"?

ei nyt rankasti vituta mut vähän... olin tuossa äsken viikatteen kanssa laittamassa marjapensaikkojen juuresta kasveja matalaksi niin 4 puremaa tuli sekunnin sisään lentäviltä önniäisiltä (paarmoja tai mitä lie), vasempaan käteen, korvan taakse, nenään ja nenän alapuolelle. nenästä ja tuosta viiksien kohdilta rupesi vertakin hieman vuotamaan. Nyt ei kylllä huvittaisi mennä jatkamaan, mutta kai se on pakko!

Taas nämä vitun punkit. Äsken oli kainalossa jo kesän kolmas kiinni ja neljäs mönki hyvää vauhtia kohti kiveksiä. Ja saatana koirissa niitä vasta on. Äsken otin kaikista yhteensä varmaan 50 punkkia irti. Mustalla koiralla oli pään ja rinnan seutuvilla ainakin 20 kiinni. No nyt laitoin niihin myrkyt, toivottavasti vaikuttaa. Niin, ja kieltämättä vituttaa tämä kuumuuskin. Ei, en ole niitä, jotka itkee kaikista keleistä. Pidän kovasta pakkasesta enemmän kuin paljon ja sopiva kesäkeli sitten ois tuommonen 17-18 astetta ja pilvipouta. Kylmät sadepäivät ja järetön helle on molemmat ihan vitun syvältä!

Ihan älytön vitutus ihmisistä, jotka on hysteerisiä aseiden suhteen. Perkele. Ei, en todellakaan halua, että käsiaseet kielletään. "Mitä haittaa siitä sit muka ois että käsiaseet kiellettäis?".... voi viideo, ei millään jaksais käydä tätä keskustelua seittemättätuhannetta kertaa. Ja joo, olen puolueellinen ku oon ite ampunu yli kymmenen vuotta. Pistää vaan kaikki hysteerikot niin vihaksi. Muutama mätä omena on pilannu niin monen ampumaurheilijan ja metsästäjän maineen...

Ihan älytön vitutus ihmisistä, jotka on hysteerisiä aseiden suhteen. Perkele. Ei, en todellakaan halua, että käsiaseet kielletään. "Mitä haittaa siitä sit muka ois että käsiaseet kiellettäis?".... voi viideo, ei millään jaksais käydä tätä keskustelua seittemättätuhannetta kertaa. Ja joo, olen puolueellinen ku oon ite ampunu yli kymmenen vuotta. Pistää vaan kaikki hysteerikot niin vihaksi. Muutama mätä omena on pilannu niin monen ampumaurheilijan ja metsästäjän maineen...

Eikös sama juttu nyt oo jokases asiassa? Muutama mätä omena nyt on vaan vitusti liikaa näis keisseis

edit. ei sillä et oisin aseita vastaan.

Viimeksi muokattu:

Näinpä. Suurin osa tapoista/murhista tehdään muutenkin jollain muulla välineellä, kuin ampuma-aseella ja nekin jotka tehdään ampuma-aseella, tapahtuvat suurimmaksi osaksi laittomilla aseilla. Jos haluaa toisen ihmisen pistää kylmäksi, niin onnistuuhan se puukollakin kätevästi, eikä varmasti jää homma sen takia hoitamatta. Laillisilla ampuma-aseilla tehdyt tapot on muutenkin paljon helpompi selvittää, kuin esim. puukotukset. Todella yksinkertainen ajatusmaailma on ihmisellä, joka luulee tappojen loppuvan sillä, että poistetaan lailliset käsiaseet kunniallisilta kansalaisilta. Seuraavaksi ruvettaisiin varmaan sitten kieltämään metsästysaseitakin...

^ Joo.. tiedän ihmisiä jotka eivät edes ymmärrä metsästystä. Öööö... eiks sen nyt sano järkikin miksi aina joskus on hyvä harventaa kantaa? Ei kai sitten.

Back
Ylös Bottom