Kuumuus. Helle. Voi vittu ,että ärsyttää..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja vituttaa heti perään.
Lähdin heräämään tähän päivään ja kävin puolen tunnin rullaluistelulenkin vetämässä. Nuori läski naapurin akka köllötteli pihalla kun lähdin ja tuli mun kanssa rapussa samaan aikaan kun tuli kotiin. Ja heti kommentoimassa, että "No etpä sä sit kauaa jaksanu!". Ettäs kehtaa, itsehän ei varmaan saisi edes rullaluistimia jalkaan kun on näköjään massakaudella ollut. Vitsi, että alkoi tosissaan nyppiä.
Kuumuus. Helle. Voi vittu ,että ärsyttää..
+1. Todella epäinhimilliset oltavat.

Ihme porukkaa. Aivan mahtavaa kun on kuuma. Lähtee lenkille niin tulee niin märkä et huh huh.

Vituttaa porukka joka narisee koko ajan tuosta säästä, nytkun on lämmintä, niin valitetaan, että on liian kuumaa, sitkun on +15'c sais olla lämpimämpi, sitkun on talvi, niin ollaan vittuuntuneita, kun ei ole kesä. Huh huh oikeasti.. Mun mielestä on turha valittaa tuollasista asioista. Saa olla vähän isompi ongelma kyllä. Sit lähinnä huvittaa porukka, joka esim. ei kilpaile, mutta silti pitää sairasta kuria itsellä. Ei se satunnainen hauskanpito pilaa esim. mitään diettejä ja muutenkaan jos ei kisaamaan ole menossa, niin mitähän väliä tuollakin sitten on. :D Hyvähän se on pitää kroppa kunnossa jne, mutta kyllä elämässä pitää sitä kivaakin olla. Ja en nyt tarkoita tällä pelkkää alkoholia.
Ihan älytön vitutus ihmisistä, jotka on hysteerisiä aseiden suhteen. Perkele. Ei, en todellakaan halua, että käsiaseet kielletään. "Mitä haittaa siitä sit muka ois että käsiaseet kiellettäis?".... voi viideo, ei millään jaksais käydä tätä keskustelua seittemättätuhannetta kertaa. Ja joo, olen puolueellinen ku oon ite ampunu yli kymmenen vuotta. Pistää vaan kaikki hysteerikot niin vihaksi. Muutama mätä omena on pilannu niin monen ampumaurheilijan ja metsästäjän maineen...
Ihan älytön vitutus ihmisistä, jotka on hysteerisiä aseiden suhteen. Perkele. Ei, en todellakaan halua, että käsiaseet kielletään. "Mitä haittaa siitä sit muka ois että käsiaseet kiellettäis?".... voi viideo, ei millään jaksais käydä tätä keskustelua seittemättätuhannetta kertaa. Ja joo, olen puolueellinen ku oon ite ampunu yli kymmenen vuotta. Pistää vaan kaikki hysteerikot niin vihaksi. Muutama mätä omena on pilannu niin monen ampumaurheilijan ja metsästäjän maineen...