Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ihan älytön vitutus ihmisistä, jotka on hysteerisiä aseiden suhteen. Perkele. Ei, en todellakaan halua, että käsiaseet kielletään. "Mitä haittaa siitä sit muka ois että käsiaseet kiellettäis?".... voi viideo, ei millään jaksais käydä tätä keskustelua seittemättätuhannetta kertaa. Ja joo, olen puolueellinen ku oon ite ampunu yli kymmenen vuotta. Pistää vaan kaikki hysteerikot niin vihaksi. Muutama mätä omena on pilannu niin monen ampumaurheilijan ja metsästäjän maineen...

Totta. Aseet eivät tapa ihmisiä, vaan viiksekkäät miehet.

Näinpä. Suurin osa tapoista/murhista tehdään muutenkin jollain muulla välineellä, kuin ampuma-aseella ja nekin jotka tehdään ampuma-aseella, tapahtuvat suurimmaksi osaksi laittomilla aseilla. Jos haluaa toisen ihmisen pistää kylmäksi, niin onnistuuhan se puukollakin kätevästi, eikä varmasti jää homma sen takia hoitamatta. Laillisilla ampuma-aseilla tehdyt tapot on muutenkin paljon helpompi selvittää, kuin esim. puukotukset. Todella yksinkertainen ajatusmaailma on ihmisellä, joka luulee tappojen loppuvan sillä, että poistetaan lailliset käsiaseet kunniallisilta kansalaisilta. Seuraavaksi ruvettaisiin varmaan sitten kieltämään metsästysaseitakin...

Voisinpa väittää, että viime vuosina laillisilla aseilla on tapettu enemmän ihmisiä kuin laittomilla. Itse en ole aseita/käsiaseita vastaan, mutta pakko sanoa että niiden saatavuus on ollut aivan liian helppoa. Toivottavasti aseiden hankkimista on hankaloitettu tarpeeksi, ettei ihan joka lukion luonnonvalitsija pääse täräyttämään muita.

Voisinpa väittää, että viime vuosina laillisilla aseilla on tapettu enemmän ihmisiä kuin laittomilla. Itse en ole aseita/käsiaseita vastaan, mutta pakko sanoa että niiden saatavuus on ollut aivan liian helppoa. Toivottavasti aseiden hankkimista on hankaloitettu tarpeeksi, ettei ihan joka lukion luonnonvalitsija pääse täräyttämään muita.

En ole viimeaikoina pistoolilupaa anonut, mutta on kuulemma melkoisesti tarkentunut luvan saanti. Kun joskus 16-18-vuotiaana pistoolin hommasin, niin melko helppoa se oli. Tosin ensimmäiseksi aseeksi sai vain .22 kaliberia olevan pienoispisoolin, mutta kyllähän semmoisellakin hengen saa pois. Tuosta olen kanssasi samaa mieltä, että kovin heppoisin perustein ei pitäisi lupaa myöntää, mutta käytännössä niiden sekopäiden joukosta seulominen on vaikeaa, ellei ole jo kerennyt rötöstelemään tai ole pakkohoidossa ollut tjms.

Nykyään viedään aika helposti muuten aseet pois jos vähänkään sattuu väärän sanan sanomaan jollekin. Eräiltä arvaamattomilta hirvimiehiltä on jo meilläpäin poliisi käynyt kaikki aseet takavarikoimassa, kun ovat kännissä toisia uhkailleet...

Eräiltä arvaamattomilta hirvimiehiltä on jo meilläpäin poliisi käynyt kaikki aseet takavarikoimassa, kun ovat kännissä toisia uhkailleet...

Tuo on ihan oikein.
Mun mielestä puoliautomaattiset käsiaseet voisi kieltää yksityishenkilöiltä täysin. Näillä ne tapot kuitenkin pääasiassa tehdään. Jos on pakko ampua puoliautomaatilla niin ampumakerholta voisi vuokrata aseen vallan mainiosti. Ongelma näissä puoliautomaatti pisloissa on helppo kätkettävyss ja suhteellisen korkea tehokkuus hengenriistossa. Eipä käsiaseita muutenkaan tarvitsisi olla ihmisillä kotona... Metsästysaseet ymmärrän ja niitä ei kuljeteta huomaamattomasti eikä niillä tee niin nopeasti vahinkoa mielenhäiriön sattuessa.

noniin takaisin normi aiheen pariin eli mua vituttaa aivan järjettömästi että muuallakin kuin täällä foorumilla jotkut pistää kysymyksen ja sit sen perään kirjottaa "häh" ihan kuin koittaisi korostaa sitä tai jotain vastaavaa. Menee välillä täysin halut vastata juuri näihin kysymyksiin tämän takia. Ärsyttää.

Tuo on ihan oikein.
Mun mielestä puoliautomaattiset käsiaseet voisi kieltää yksityishenkilöiltä täysin. Näillä ne tapot kuitenkin pääasiassa tehdään. Jos on pakko ampua puoliautomaatilla niin ampumakerholta voisi vuokrata aseen vallan mainiosti. Ongelma näissä puoliautomaatti pisloissa on helppo kätkettävyss ja suhteellisen korkea tehokkuus hengenriistossa. Eipä käsiaseita muutenkaan tarvitsisi olla ihmisillä kotona... Metsästysaseet ymmärrän ja niitä ei kuljeteta huomaamattomasti eikä niillä tee niin nopeasti vahinkoa mielenhäiriön sattuessa.

Koko viestisi on varsinainen tietämättömyyden ja tyhmyyden ylistys. Onnitteluni. Muuhun paskaan kuin tuohon lihavoituun osuuteen en enää jaksa ottaa kantaa:

http://www.optula.om.fi/uploads/qclqn_2.pdf

Sivu 11

Tuli vedettyä pyörällä kyljelteen eilen. Komee ilmalentohan se oli. Nyt on vasen puolisko kropasta naarmuilla ja verillä. Kirvelee ja vuotaa. Pitikö taas alkaa kikkaileen prkl...

Tuli vedettyä pyörällä kyljelteen eilen. Komee ilmalentohan se oli. Nyt on vasen puolisko kropasta naarmuilla ja verillä. Kirvelee ja vuotaa. Pitikö taas alkaa kikkaileen prkl...
Tommosten jälkeen on yhtä juhlaa käydä suihkussa, hieman kiristää sen jälkeen nahkaa :D

Olen niin tyyni, että minua harvoin vituttaa.

Nyt kyllä tosin vähän ottaa päähän se asia joka tapahtuu joka vuosi, joka olisi helposti vältettävissä ja jonka jälkeen aina tuntee itsensä niin dorkaksi kun vaan voi.

Hihaton paita päällä ulos, ihan vähäksi aikaa vaan! Lopputulos parin tunnin jälkeen, olkapäät paloi niin että vasta nyt parin-kolmen päivän jälkeen alkaa kipu hellittää. Ensimmäisinä öinä ei pystynyt nukkumaan kyljellään kun särki käsiä.

Kai se aina kerran täytyy palaa, että tajuaa ettei se aurinkorasvan käyttö ole turhaa. No, tyhmästä päästä...

ilmo_tavallinen_vuosi_tilasto.jpg

Aamupuuro korventaa vatsaa ruokatorvea myöten :( Ohraryynitkään eivät sovi millään. Pitääköhän vaihtaa neljät viljat kaurapuuroon vai mussuttaa riisiä aamupalalla rahkan kera? Perse. Puuro olisi kyllä kauhean hyvää.

@Blanket snake
Noinkohan pitää tilasto paikkansa..? Kannattaa ottaa huomioon myös tapon yritykset.

Sit pitäs ottaa huomioon myös melkeen lotossa voittaneet. Melkeen tukehtuneet. Melkeen palentuneet...

Back
Ylös Bottom