Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei toimi mitkään chätit (FB/msngr/javaIRC) täällä töissä enää, perkele!

No joo, ei nyt vituta, mutta onhan se nyt ikävää :D

Ei edes nettipohjaiset?

Ei toimi ei. Naamakirjan chatti ainakin viime vuonna toimi ja koneelta löytyvä msn msngr myös. Kumpikaan nuista ei ainakaan nappaa enää. Javairkit ei muistaakseni toiminut edes viime vuonna nyt kun tarkemmin muistelen...

No mut pakkis sentään toimii!

Luulis että normaalia HTTP porttia (80) käyttäviä work irkkejä olisi juuri tuota varten että työpaikat blokkaa.

Kokeilitko jo kaikki webmessenger.msn.com / www.iloveim.com / www.ebuddy.com ?

Niinpä, vaan ei toimi edes noi.

Niskat kramppas !

Imuri. :curs: Ensin eräästä syystä johtuen sen moottorin suodatin päätyy jollekin alapuolellamme asuvien ihmisten parvekkeelle, enkä tiedä, mille niistä tai kenen. Joten sinne meni siis. Käy ilmi, että tuota kyseistä suodatinta on vaikea saada mistään. Ostamme vahingossa myös väärän suodattimen, tai siis se menee väärään päähän imuria. Tai sen pitäisi mennä, mutta imuri ei aukea. Liikkeessä syntyy hämminkiä, koska emme kotona saaneet imuria auki, vaikka kyseisen mallin tulisi aueta. Mutta kun ei aukea, siinä ei ole luukkua. Liike tilaa meille uuden suodattimen, jonka pitäisi olla oikea. Se saapuu ensi viikolla. Kuitenkin imuri pitäisi saada auki, koska sen todennäköisesti pitäisi aueta, ja peräpäänkin suodatin pitäisi vaihtaa. Mies saa päähänpiston ruuvata imurin kotelon auki, jotta selviää, onko siellä oikeasti paikka toiselle suodattimelle. Ei ole. Mies ei enää tiedä, miten imurin saa takaisin kasaan samalla tavalla, kuin se oli ennen. Seuraa yritys saada mua korjaamaan imuri, vaikka sanoin, että pesen käteni siitä, koska imuria ei saa avata, sillä se on kuin pandoran lipas tai jumalan kasvojen näkeminen, tavallisten kuolevaisten ei ole tarkoitus nähdä sinne sisälle. En saa imuria korjattua. Lopulta mies pistää sen jotenkin kasaan, osat saattavat kyllä olla miten sattuu. Eikä imuria voi nyt käyttää ilman sitä suodatinta. Jos nyt enää edes toimisi. Ja meillä on paskaista.

Mies saa päähänpiston ruuvata imurin kotelon auki, jotta selviää, onko siellä oikeasti paikka toiselle suodattimelle. Ei ole. Mies ei enää tiedä, miten imurin saa takaisin kasaan samalla tavalla, kuin se oli ennen.

Legendaarista:D

Muistin viime tipassa että mä tarvin passin ensi viikoksi. Noh, ehtii sen viikossa kuulemma saada, mutta ne passikuvat...!

Kauheella kiireellä töistä viereiseen valokuvaamoon ottamaan passikuvat joista ekoja en kelpuuttanut kun oli niin kaameet. Tokan setin kohdalla oli pakko nöyrtyä mutta... Joo-o. Nekin on aivan fuckin' hirveät = 20kg turvonneempi naama ja todella isot posket joita mulla ei oikeesti ole, humalainen ilme, lurpattavat silmät ja kapeat huulet. Ainoa plussa, kaksoisleukaa ei ole :lol2:

Voiskohan tän vitutuksen kääntää huvittuneisuudeksi? Ei niille kuville pääse muut kuin tullivirkailijat naureskelemaan...

Kaiken tämän imurin aiheuttaman hankaluuden jälkeen aion kyllä vielä näyttää sille närhen munat ja imuroida sillä, prkl! Uutta ei ole tulossa. Helvetti.

Mies hajotti mun työtuolini istumalla siihen. Eikö se imuriepisodi riittänyt? Toisaalta revin kuukauden naurut pilkkaamalla miestä aiheesta. Ei nimittäin ollut ensimmäinen alta hajonnut tuoli. Tai sohva. Tai sänky.

Niinpä, vaan ei toimi edes noi.

Hohhoo olipas ongelmaan yksinkertainen ratkaisu. IE:llä noi ei toiminu, mutta latasin toisen browserin niin johan pelittää. Olin aika varma, että olis jotain estoja jotka estäis ohjelmien latailujen / asentelun mutta hyvä näin, case closed.

Olenko minä nyt pudonnut nettimaailmasta (liian vanha!), kun en tiedä mitä tämä tarkoittaa?!?

WoW-juttuja. Kuka tuota enää edes jaksaa pelata? Alkuperänen oli ainoa oikea.

Pistetääs oma kämmi jakoon, josta saa kuittailua vielä tänä päivänäkin. Siinä 14-15 kesäsenä, kun tätä touhua aloteltiin, niin varmistin kun kaveri yritti nostaa 50kg (10kg levyt ja 5kg levyt). Nostamisteknikkaa oli kuitenkin vielä vähä hakusessa ja kaveri lähti nostamaan sen verran tanko vinossa, että toisen puolen 5kg levy tippu maahan, ja samalla tanko jäi rintaan. Minä sitten fiksuna kaverina nostin maahan tippuneen levyn takaisin tankoon, sen sijaan kuin oisin auttanu kaveria saamaan tangon pois rinnalta.

Pistetääs oma kämmi jakoon, josta saa kuittailua vielä tänä päivänäkin. Siinä 14-15 kesäsenä, kun tätä touhua aloteltiin, niin varmistin kun kaveri yritti nostaa 50kg (10kg levyt ja 5kg levyt). Nostamisteknikkaa oli kuitenkin vielä vähä hakusessa ja kaveri lähti nostamaan sen verran tanko vinossa, että toisen puolen 5kg levy tippu maahan, ja samalla tanko jäi rintaan. Minä sitten fiksuna kaverina nostin maahan tippuneen levyn takaisin tankoon, sen sijaan kuin oisin auttanu kaveria saamaan tangon pois rinnalta.

hahah.. treenit loppuu asti :D

Back
Ylös Bottom