Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ja noi vitun lokit perkele! Nyt on taas se aika vuodesta, kun poikaset on pieniä ja emot alkaa hyökkäilemään päälle jos sattuu menemään liian lähelle. Tekis mieli alkaa tiputtelemaan, se olis helmee se:D

Ja noi vitun lokit perkele! Nyt on taas se aika vuodesta, kun poikaset on pieniä ja emot alkaa hyökkäilemään päälle jos sattuu menemään liian lähelle. Tekis mieli alkaa tiputtelemaan, se olis helmee se:D

Komppaan. Joka vuos näihin aikoihin saa väistää noita saakelin lintuja.

Vituttaa kun Hitchcockin Linnut oli vain fiktiota.

Edukas edukas, kyllä oli niin edukasta bensaa. Se on EDULLISTA ei alokasta eikä mehukasta vaan EDULLISTA, saatana!

Vituttaa tai siis enempi ärsyttää (oikeesti naurattaa) tyypit jotka leveilee ansioillaan tai yleensäkin jutuilla mitä omistaa. Sehän tässä huvittaakin kun vuosiansiot on vähemmän ku mulla, mutta enhän minä sitä niille kerro. Ja puolet vähemmillä tunneilla... huh huh on meitä. Ei vaan aina jaksa kuunnella tuota samaa paskaa kun porukka ottaa pari paukkua.

Lensin jenkkeihin tapaamaan vaihtarivuoteni host -perhettä. Nää on vieläkin yhtä saamattomia läskejä eivätkä saa hilattua persettään ylös yhtään mihinkään. Kansas city ois 20 minuutin päässä, mut eipä oo sielläkää tullu käytyä ku ei nää jaksa lähteä. Kyytiä jos pyytää johonki ni on ihan turha toivo, että sitä yhtään vittu mihinkään sais. Kaikki vaihtariajan frendit on muissa osavaltioissa opiskelemassa, niin niitäkään ei nyt sitten näe.

Luulis, että ku kahen vuoden tauon jälkeen tulee takasi pyörähtää ni näil ois edes jotain halua näytellä paikkoja ja antaa edes jotain kyytiä. Autoahan nää ei myöskään mulle halua lainata, on se automaattivaihteinen paska niin helvetin vaikea ajaa näillä kilometrin levysillä teillä.

VITTU! Enää en tule tänne. Pitäkööt tunkkisa.

Lensin jenkkeihin tapaamaan vaihtarivuoteni host -perhettä. Nää on vieläkin yhtä saamattomia läskejä eivätkä saa hilattua persettään ylös yhtään mihinkään. Kansas city ois 20 minuutin päässä, mut eipä oo sielläkää tullu käytyä ku ei nää jaksa lähteä. Kyytiä jos pyytää johonki ni on ihan turha toivo, että sitä yhtään vittu mihinkään sais. Kaikki vaihtariajan frendit on muissa osavaltioissa opiskelemassa, niin niitäkään ei nyt sitten näe.

Luulis, että ku kahen vuoden tauon jälkeen tulee takasi pyörähtää ni näil ois edes jotain halua näytellä paikkoja ja antaa edes jotain kyytiä. Autoahan nää ei myöskään mulle halua lainata, on se automaattivaihteinen paska niin helvetin vaikea ajaa näillä kilometrin levysillä teillä.

VITTU! Enää en tule tänne. Pitäkööt tunkkisa.

Mikset vuokraa ite autoa? Ei tartte paljon kuunnella muiden jorinoita. Mutta on kyllä paska asenne tolla perheellä. Toisaalta... Kansas... what did you expect?

Vituttaa tai siis enempi ärsyttää (oikeesti naurattaa) tyypit jotka leveilee ansioillaan tai yleensäkin jutuilla mitä omistaa. Sehän tässä huvittaakin kun vuosiansiot on vähemmän ku mulla, mutta enhän minä sitä niille kerro. Ja puolet vähemmillä tunneilla... huh huh on meitä. Ei vaan aina jaksa kuunnella tuota samaa paskaa kun porukka ottaa pari paukkua.

Etkös sä tässä postissa syyllisty samaan ansioiden leveilyyn..

Ja seuraavaksi sitten stressataan lukion lukuaineiden keskiarvoa ja sitä, että sais ne muutamat laudaturit kirjoituksista. Niilläkään ei sitten ole taas mitään merkitystä sen jälkeen, kun on saanut opiskelupaikan, ketään ei kiinnosta yo-tulokset tippaakaan. Nyt sitten olen itse siinä vaiheessa, että voi stressailla yliopistolla keskiarvoja (joilla näilläkään ole suurempaa merkitystä, paitsi harvoihin duunipaikkoihin). Seuraavaksi voikin sitten siirtyä stressaamaan sitä, että tulis dippatyöstä se 5 jne. ja tätä voi jatkaa väikkäriin asti. Ei mitään järkeä, mutta minkäs sitä luonnolleen voi. :jahas:

Ja eihän tuollaisilla eroilla ole kuitenkaan mitään merkitystä, muutama kymmenys sinne tai tänne...
Eipä noilla hirveästi merkitystä ole. Pari kertaa työhaastattelussa on hämmästelty, että "ai, sie toit lukion päästötodistuksetkin mukana". Ei niitä kiinnosta, varsinkin kun alkaa lukiosta olemaan jo vuosia.
Ei niillä oikeastaan edes hirveästi ole kiinnostanut ammattikorkeakoulun arvosanatkaan. Oikeanlainen työkokemus +cv, sekä se ettei mene puihin työhaastattelussa auttaa työnhaussa.
Nykyiseen työpaikkaan ei tarvinnut näyttää mitään todistuksia mistään. Riitti hakemus +cv ja puhelinhaastattelu.

Juhlapolttaminen jäänyt päälle, vedellyt röökiä joka päivä nyt siitä syystä että menin ostamaan kartsan tupakkaa tukholman risteilyllä. Poltin 6 vuotta ja onnistuin lopettamaan enkä polttanut kahteen vuoteen kunnes toukokuussa tein sen fataalisen virheen et pössyttelin kännissä. Saatana, no kai tää loppuu samalla kun röökit loppuu kartsasta.

Samalla salilla käy yksi kohtalaisen ihmeellinen heebo.. Sellainen about nelikymppinen huonoryhtinen, kokispulloharteinen, möhömahainen & silmälasipäinen kaveri, joka tulee salille yleensä tukka silmillä armeijanvihreä mantteli päällä ja pysähtyy aina ennen treeniä pössyttelemään piipullisen tupakkaa salin sisäänkäynnin tuntumassa, laahustaa pukkariin, vetää päälleen paria kokoa liian pienen t-paidan & pähkinänsärkijä- mallin shortsit(käy usein vielä tän jälkeen vetämässä toisen piipullisen ulkona shortsit jalassa ja takki päällä, satoi tai paistoi) ja suuntailee tän jälkeen jumpalle. Treenin lopuksi lueskellaan taas intensiivisesti kirjaa ja samalla poljetaan hajamielisesti kuntopyörää kuitenkin niin ettei lukeminen siitä häiriinny.

Ei helvetti! Tää kuvaus repeilytti kunnolla, missä näitä otuksia oikein näkee? Täytyy olla jonkun pikkukunnan sali...

Tää otus on nähty ihan pääkaupunkiseudulla ja verrattain laadukkaassa paikassa vielä.. Oon ehtinyt jo lukuisat kerrat ihmetellä hepun uneliaan oloista habitusta ja slow motion-jumppailua. Ei silti, monien pikkukuntien saleillakin oon pistäytynyt ja siellä on kyl saanut nähdä monenlaisia viheltäjiä ja sen puoleen tää kyllä sopis sellaiseen ympäristöön paremmin. Vilkkaalla ja hyvin varustellulla salilla tällainen Kummelin sketsistä karannut sankari taas erottuu joukosta paremmin kuin hyvin..

Eipä noilla hirveästi merkitystä ole. Pari kertaa työhaastattelussa on hämmästelty, että "ai, sie toit lukion päästötodistuksetkin mukana". Ei niitä kiinnosta, varsinkin kun alkaa lukiosta olemaan jo vuosia.
Ei niillä oikeastaan edes hirveästi ole kiinnostanut ammattikorkeakoulun arvosanatkaan. Oikeanlainen työkokemus +cv, sekä se ettei mene puihin työhaastattelussa auttaa työnhaussa.
Nykyiseen työpaikkaan ei tarvinnut näyttää mitään todistuksia mistään. Riitti hakemus +cv ja puhelinhaastattelu.

Juurikin näin. Ensimmäistä työpaikkaa hakiessa voi AMK:n/Yliopiston tms. arvosanoilla ja päättötyön arvosanalla olla jotain merkitystä mutta sen jälkeen CV on se, jolla mennään. Lukion päättötodistuksella tai YO-kirjoituksen arvosanoilla ei töitä hakiessa ole koskaan mitään merkitystä.

Tänään cittarin pihalla nähtyä: Mustalaiset ajaa auton suoraan ovien eteen poikittain parkkiin ja veenavat siinä ku akka löntystää kauppaan asioille. Lähtiessä mustalaisukko heitää autosta jonku ison pahvisäkin siihen ovien eteen ja lähtevät menemään. Vittu että alkoi ottamaan ohimoon tuommonen käytös.

Back
Ylös Bottom