Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sillon kun vielä käsite "vanhapiika" oli aktiivisessa käytössä, se tarkoitti naista joka oli naimaton kypsässä 21 -vuoden iässä... Mut. Kai. Se. Tästä.

Terveisiä Mallorcalta.
Kylläpä vitutti palata Suomeen, kun viikon sai olla Espanjassa ystävällisten ihmisten ja mukavan ilmapiirin keskellä.
Vittu.

Intin sali on kyllä hienoin paikka löytää parhaimmat kusetustekniikat kaikkiin liikkeisiin. Minä nyt en viitsi kommentoida näiden itseään "kovina nostajina" pitävien tekniikoita, vaikka kusettavatkin niin huolella, että paikat napsuu kohta rikki, koska neuvonnasta tulisi tod.näk. joku itsetietoinen kommentti takaisin. Tämä tapauksen kaveri veti penkkiä aivan uskomattomalla kaarella ja persettä nostaen laskuvaiheessa, mutta huvittavinta oli se, että tangon osuessa rintaan kuului aivan aivan älytön *släm* siitä pompusta. Ei varmasti ole kovin terveellistä nostaa sitä rautaa rintapompun voimalla, mutta minkäs teet, kun henkilö mielestään on kova pumppaamaan, niin pumpatkoon. Kyllä oon pompauttamista nähny ennenkin penkissä, mutta ei se koskaan oo noin voimakasta ollut, että rintakehä oikein painuu sisään ja ääni kuuluu. Sama homma on tällä ko. kaverilla, kun hän tekee vinopenkkiä kässäreillä. Laskun ala-asennossa kässäreiden päät laskevat rintalihasten päälle kapealla tyylillä, josta saa hyvän pompun taas ylöspäin. Kässäreillä se läjäys kuulostaa vielä kovemmalta kuin tangolla, koska limput kässäreiden päissä helähtävät lisäksi. Liikenopeus on molemmissa liikkeissä aivan maailmanennätystasoa ja tekniikka muuttuu joka noston välillä, kun kontrolli katoaa. Tästä penkkiepisodista voikin jo päätellä, että esim. viparit sivuille tehdään samaisen kylkiläjäytyksen saattelemana, niin saa taas kivasti omia voimiaan isommat raudat liikkumaan.

No, kukin tavallaan, mutta kannattaisi terveyttäkin vähän miettiä ja sen takia painoista tinkiä.

Heräsin yöllä kovaan hetkittäiseen mahakipuun. Istuin kolmesta puoli viiteen vessassa rpiplulla, kun se on ennenkin auttanut. Nyt kesti ihan saatanan pitkään ennen kuin helpotti. Heitin imodiumin naamaan ja nukuin hyvin. Kunnes toi yksi apina, tekopyhyyden huippu, taloutemme kauniimpi osapuoli herää, istahtaa koneelle, joka on kahden metrin päässä korvastani ja alkaa kirjoittaa väitöskirjan pituista sähköpostia. Nuku siinä sitten, kun tuntuu kuin joku hakkaisi näppistä lekalla. Itse se aina valittaa mulle, että silloin kun hän nukkuu, ei saa kirjoittaa mitään, eikä mielellään mennä koneelle ollenkaan. Ja sen takia meille on hankittu myös läppäri, että saa ottaa vähän etäisyyttä nukkuvasta osapuolesta. Mutta eihän se tolle aivovamma-paviaanille kuulu. Se saa tehdä mitä huvittaa.

Ei tämä nyt ole mikään kaikista isoin asia maailmassa, mutta menee aika kovia summia rahaa, kun on kutsuttu moniin kavereiden valmistujaisjuhliin, joihin tietenkin pitää viedä lahja mennessään. Ilman lahjaa olet tietenkin moukka eikä alle 20e:n lahjaa arvosteta ollenkaan. Täytyy sanoa, että opiskelijan/varusmiehen ansioilla 20e on kuitenkin itsessään jo sen verran iso raha, että jonkin aikaa tulee mietittyä, mihin sen sijoittaa. Siihen vielä joku parin-kolmen euron kortti täytyy kehitellä päälle, mutta ruusut jätän suosiolla kauppaan. Jos annat yhtenä päivänä lahjaksi vaikka yhteensä 60e, niin kyllä se vähän riipaisee tilillä. Onhan se tietenkin mukavaa saada rahaa, mutta mahtaako siitäkään olla mitään enää jäljellä edes huomenaamulla...

Mikäs siinä rahaa jaellessa, jos olisi vakituisia tuloja, mutta kun syksystä lähtien taas mennään opintotuilla, niin kivaa on.

Ei tämä nyt ole mikään kaikista isoin asia maailmassa, mutta menee aika kovia summia rahaa, kun on kutsuttu moniin kavereiden valmistujaisjuhliin, joihin tietenkin pitää viedä lahja mennessään. Ilman lahjaa olet tietenkin moukka eikä alle 20e:n lahjaa arvosteta ollenkaan. Täytyy sanoa, että opiskelijan/varusmiehen ansioilla 20e on kuitenkin itsessään jo sen verran iso raha, että jonkin aikaa tulee mietittyä, mihin sen sijoittaa. Siihen vielä joku parin-kolmen euron kortti täytyy kehitellä päälle, mutta ruusut jätän suosiolla kauppaan. Jos annat yhtenä päivänä lahjaksi vaikka yhteensä 60e, niin kyllä se vähän riipaisee tilillä. Onhan se tietenkin mukavaa saada rahaa, mutta mahtaako siitäkään olla mitään enää jäljellä edes huomenaamulla...

Mikäs siinä rahaa jaellessa, jos olisi vakituisia tuloja, mutta kun syksystä lähtien taas mennään opintotuilla, niin kivaa on.

Ilman lahjaa meneminen on tok aika nou nou. Mutta ilman isoa rahallista panostusta voi antaa lahjan jos käyttää aikaa ja vähän vaivaa. Askartele paskartele jotain, tai anna jotain ajatuksella valittua henkilökohtaista. Jos on aikaa, muttei rahaa, hätä keinot keksii.i

Viime viikonloppuna laitoin melkein 200e arvoisen lisäravinnepaketin tilaukseen, arvioitu toimitusaika oli 2.-4.6. eikä pakettia vielä näy.. Vituttaa kyllä ku melkein jauhottomana olen treenaillut viimeset pari kuukautta ja nyt ku viimein pääsin rahoihin käsiksi ja tilasin lisäravinteita niin paketti myöhästyy..

Äsken nosti toi perfektionistinen minä päätänsä vaihteeksi liikaakin. Äsken vielä olin suht tyytyväinen 300 euroon ja 9.83 lukuaineiden keskiarvoon, mutta sitten tuli rakas isosisko ja sen lukuaine-10 peruskoulusta sekä sivu suun mennyt ~1300€ stipendi kolmelle koulun parhaimmalle. Vituttaa.

Äsken nosti toi perfektionistinen minä päätänsä vaihteeksi liikaakin. Äsken vielä olin suht tyytyväinen 300 euroon ja 9.83 lukuaineiden keskiarvoon, mutta sitten tuli rakas isosisko ja sen lukuaine-10 peruskoulusta sekä sivu suun mennyt ~1300€ stipendi kolmelle koulun parhaimmalle. Vituttaa.
Huoh. Onpa nyt kurjaa. Kunhan oot jatkokouluttautunut, niin huomaat, ettei kukaan tule koskaan ikinä kysymään sulta, mikä sun lukuaineiden keskiarvo oli peruskoulussa.

Samaa sanon minäkin, kuin pointfiveo, eli eipä tuolla peruskoulun keskiarvolla ole tuon jälkeen mitään merkitystä, kunhan sillä pääset haluamaasi jatko-opiskelupaikkaan. Jos en ihan väärin muista, niin itsellänikin oli tuo lukuaineiden keskiarvo peruskoulusta lähtiessä 10, mutta ihan yhtä hyvin olisin pärjännyt 9.83 keskiarvollakin ;). Me ei edes taidettu saada mitään stipendejä(ainakaan läheskään noin isoja, kuin tuo 300€) noista keskiarvoista. Eli älä turhia stressaa moisesta, vaan nauti siitä, että olet saanut peruskoulun läpi erittäin hyvin arvosanoin ja kesälomakin on juuri alkanut :).

Kiitti kummallekin :) Onhan toi oikeasti hyvä, mutta kun oon aina elänyt käytännössä isosiskon varjossa ni tottakai sitä ois halunnu kerranki näyttää kykenevänsä itsekin johonkin... Ei siinä, loppujen lopuksi kyse on vaan numeroista, jotka ei kerro ihmisenä musta yhtään mitään.

Ja seuraavaksi sitten stressataan lukion lukuaineiden keskiarvoa ja sitä, että sais ne muutamat laudaturit kirjoituksista. Niilläkään ei sitten ole taas mitään merkitystä sen jälkeen, kun on saanut opiskelupaikan, ketään ei kiinnosta yo-tulokset tippaakaan. Nyt sitten olen itse siinä vaiheessa, että voi stressailla yliopistolla keskiarvoja (joilla näilläkään ole suurempaa merkitystä, paitsi harvoihin duunipaikkoihin). Seuraavaksi voikin sitten siirtyä stressaamaan sitä, että tulis dippatyöstä se 5 jne. ja tätä voi jatkaa väikkäriin asti. Ei mitään järkeä, mutta minkäs sitä luonnolleen voi. :jahas:

Ja eihän tuollaisilla eroilla ole kuitenkaan mitään merkitystä, muutama kymmenys sinne tai tänne...

Harvenevat tummat hiukset... kalju ei sovi kuten ei lippiskään, pipoa ei kehtais pitää... ratkaisuja? Itseluottamus aivan nollissa.:(
Postauksien lukumäärä. :)

Back
Ylös Bottom