Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Viime yö nukuttu heikosti ja kohta toimistolle tekemään pohjaa puheelle/esitykselle joka pitäis vetää puolen päivän jälkeen isolle asiakasporukalle. En ole yhtään valmistautunut. Noh, onneksi ei ole vaikeaa asiaa mutta pitäisi vaan päättää mitä tarinoi ja miten.

Viime yö nukuttu heikosti ja kohta toimistolle tekemään pohjaa puheelle/esitykselle joka pitäis vetää puolen päivän jälkeen isolle asiakasporukalle. En ole yhtään valmistautunut. Noh, onneksi ei ole vaikeaa asiaa mutta pitäisi vaan päättää mitä tarinoi ja miten.
Vedä Jetro Rostedtit ja kerro paskoja turkulaisvitsejä?

Vapis ja oon niin vitun raato ettei jaksa tehdä mitään. Pelkkä aamulenkki tuntui saatanalliselta kun eilen unohti venytellä. Hienoa. Elämä, rikas elämä.

Muutto uuteen kaupunkiin elokuussa enkä päässy kouluu.. Olin vähän laskenu sen varaan, että koulussa loisin uusia naiskontakteja. Ei sitten.

^Tuo onkin Imo hyvä syy juhlia. Mulla oli ainakin pointtina se, että jos mulla ei ole aikomusta mennä dokaamaan niin en myöskään dokaa vain koska koulu jää tauolle muutamaksi kuukaudeksi.

Jos tarkaan asiaa miettii niin tulee hyvä mieli kun on päässyt jostain läpi ja tekee vielä onnistuneen jalkatreenin.

Ennemmin toi kun että herää aamulla vuosisadan krapula päällä ja on hakattu+ryöstetty jossain kujalla.

Joskus parin viikon päästä hautajaiset. Ei ole minkään kovin läheisen ihmisen hautajaiset, mutta noi hautajaiset on jotenkin helvetin ahdistavia ja epämukavia. Pappi höpöttää, hautaan laskeminen, ihmiset itkee, surullisia puheita yms. Vituttaa jo nytten.

Yli 2 vuotta on tullut niskaan, kaikki. Vuosi sitten ystävät kommentoi että sulla on ollut helvetin rankka vuosi mutta eivätpä aavistaneet millainen seuraavasta tuli ja hyvää vauhtia kolmaskin vuosi on lyömässä ennätykset takaiskujen määrässä ja laadussa.

Yli 2 vuotta on tullut niskaan, kaikki. Vuosi sitten ystävät kommentoi että sulla on ollut helvetin rankka vuosi mutta eivätpä aavistaneet millainen seuraavasta tuli ja hyvää vauhtia kolmaskin vuosi on lyömässä ennätykset takaiskujen määrässä ja laadussa.
Kun tilanne menee riittävän surrealistisen kauheaksi, niin se pitää ottaa huumorilla. Tai ei sitä voi siinä vaiheessa ottaa muulla tavalla. Tsemppiä.

Teille muille tisuposkille, hommatkaa oikeita ongelmia :highfive:

Kenenkähän älypään idea on syödä koko päivä pizzaa ja juoda kokista ja mennä sen jälkeen katsomaan katiska 2 kertaa heinikosta boxerit jalassa ja sitten tehdä vihta saunaan boxerit jalassa (tähän mennessä on jalat täysin hajalla heinien takia ja hyttysten pistoilla) ja sitten mennä sisälle syödä 2 reilusti maustettua porsaankyljystä (siis pihviä) ja siitä 10min koneelle ja siitä saunaan, vihtoa jalat huononpaan kuntoon (tai tarkalleen iho) ja sitten on hemmetin paha olo! ;)

Back
Ylös Bottom