Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ärsyttää taas niin sikana. Olen muuttamassa vuokrakämpästäni pois ja sovittiin vuokrayhtiön edustajan kanssa, että tulevat tänään klo 18 Helsinkiin tekemään jonkun tarkastuksen asuntoon, jolloin myös minun pitäisi olla paikalla.
Kauheella kiireellä sitten ajoin tänään Helsinkiin (asun siis koko kesän toisessa kaupungissa), että ehtisin ajoissa asunnolle. No, puol seiskan aikaan ei edelleenkään näy ketään, ja soitin sitten vuokrafirman edustajalle onko paljonkin myöhässä. Mies oli ihan pihalla koko jutusta, eikä vissiin olleet muistaneet koko asiaa, ja olivat siitten jossain ihan muualla hoitamassa näyttöjä!! Pahoitteli vaan, että turhaan olin ajanut paikalle, ja kysyi vielä käviskö huomenna johonkin aikaan jos ehtisivät käymään. Joopajoo.

Just siksi kun vääristynyt minäkuva antaa hirveitä paineita näyttää hyvältä. Taitaa olla yleistäkin, luulen ma. Mutta senhän takia sen lopetinkin sitten, kun ei ollut enää kivaa. Joskus teininä ja vähän reilu parikymppisenäkin salilla oli kiva käydä ja ajattelin, etten lopeta sitä ikinä. Mutta niin se mieli muuttui ja koko homma muuttui pakkopullaksi. Ja kun ei tarpeeksi ajoissa luovuttanut, niin kai se vei lopunkin motivaation.

Itse lopetin juurikin 27 vuotiaana kun lapsi syntyi ja muutettiin uudelle paikkakunnalle jossa aloitin uuden työn. Tuntui, että ei jaksa eikä kiinnosta. Nyt sitten 13 vuotta vanhempana ja xx kiloa painavampana innostuin yllättäen uudelleen. Ja nyt on tilanne se, että tota hommaa ei tee enää muiden takia (=ulkonäkö) vaan itsensä takia ja on kyllä todella upeeta käydä salilla vääntämässä rautaa.

Ja 10 viikon treenin jälkeen penkistä nousee enemmän kuin aikoinaan 27 vuotiaana. Kyllä se ylipaino on ylivoimaa :rolleyes: (ja jälkikäteen ajatellen tuli treenattua päin seiniä silloin nuorempana)

Hirveesti tekis mieli lähtee piipahtaa terassilla, mutta ei ole kukaan oikein mukaan lähdössä. Nyt ois kiva olla mies, koska miesten tuntuu olevan helpompi löytää joku "yksille". Huoh. Vai lähdenkö yksin ja uhmaan kohtaloa siitä, että yksinäinen ihminen vetää puoleensa ne kaikki känniset örveltäjät loistavine juttuineen?! Miks kukaan ei lähe mun kaa ku kerranki haluisin mennä :(

^ käy siellä mainitussa mestassa, niin ei tarvii ainakaan huolehtia känniapinoista :) Terassilla on jo kylmä.

Mä harkitsin kanssa kaljalla käymistä, mutta tällä iilimadon selkärangalla tietää miten tulee käymään, jos nyt pamauttaa keskustaan..

Kummatkin kyynärpäät edelleen paskana, vittu! Sain onneksi lähetteen fysioterapeutille ja hierontaan, josko niistä olis apua.
Treenit jää pois ainakin tän kuun osalta.

Hirveesti tekis mieli lähtee piipahtaa terassilla, mutta ei ole kukaan oikein mukaan lähdössä. Nyt ois kiva olla mies, koska miesten tuntuu olevan helpompi löytää joku "yksille". Huoh. Vai lähdenkö yksin ja uhmaan kohtaloa siitä, että yksinäinen ihminen vetää puoleensa ne kaikki känniset örveltäjät loistavine juttuineen?! Miks kukaan ei lähe mun kaa ku kerranki haluisin mennä :(

Mutta miehillä ei aina jää siihen yhteen =D

Pikkusen aiheutti tänä aamuna sisäistä hymyilyä salilla seuraava tapahtuma:

Crossarilla lämmitellessäni salille pelmahti kultakutri, katsoin eka että onko tuo mies vai nainen. Näin tyypin vain takaa aluksi: tiukat juoksutrikoot, tiukka hihaton "juoksu"paita, miehen tukaksi pitkähkö vaalea kiharapilvi söpösti pannalla taakse sutaistuna. Kropastakaan ei heti voinut takaa sanoa onko heppu nainen vai mies. Kiva naisellinen peppu. Paremman näköyhteyden saatuani huomasin mm. parran ja karvaiset sääret ja totesin tyypin mieheksi.

Mies teki mm. reidenojennuksia penkillä istuen, ilman painoja. Pohkeita treenattiin varvistamalla, ilman painoja. Huvittavinta oli sitten se kyykkäily penkille istumaan ja ylös, eikä tietenkään mitään painoja. Olisi edes jättänyt istahtamisen toistojen välissä väliin niin ois voinut tuntuakin jossain. :D Ehkä se pelkäsi isoja lihaksia? :D Yläkroppaan se sitten uskalti ottaa ihan painot messiin. :hyper:

Luojan kiitos, mä jo säikähdin päässeeni vihdoin tähän ketjuun. Onneksi en treenaa pohkeita... :)

Asumistukea tulossa about 2-3 viikon päästä, työttömyyspäivärahaa tms. ~3 viikon päästä ja toimeentulotukea (ehkä) parin viikon päästä ja tilin saldo 0,44€...

Ja töitä ei ole, kuten voi arvata.

Ja vuokra olis pitänyt jo maksaa ja parit sähkölaskut ja ruokaa olis kiva saada VITTTUUUUUUUUUUUuuuuu

Haistakaa vittu, meen pölliin ruokaa..........

Asumistukea tulossa about 2-3 viikon päästä, työttömyyspäivärahaa tms. ~3 viikon päästä ja toimeentulotukea (ehkä) parin viikon päästä ja tilin saldo 0,44€...

Ja vuokra olis pitänyt jo maksaa ja parit sähkölaskut ja ruokaa olis kiva saada VITTTUUUUUUUUUUUuuuuu

Laitat lankkia naamaan, vedät päähän semmosen munakarvaletti-tyyppisen peruukin ja meet käsi ojossa fattan luukulle niin BLIM! sulla on asunto ja auto alla sekä ministeritasoa myöden orjakaleerin verran sympatiaa ja sääliä!

toimeentulotukea (ehkä) parin viikon päästä
Ei saa kestää noin kauan lain mukaan. Sitä paitsi sossu maksaa myös tuon asumistuen ja ottaa sitten seuraavan kuun tuen itselleen.

EDIT: Ja voit mennä ihan sinne sossuun nyt hakemaan väliaikaista tukea. Kyllä ne hätätilanteessa auttavat. Vähentävät sitten siitä varsinaisesta tuesta myöhemmin.

Kakarat härnää mun koiraa joka on ketjussa kiinni ulkona. Omapahan on vikansa jos pari sormea kohta puuttuu:evil:. Ei ole ensimmäinen kerta kun tuota tekevät...

Kannattaa kävästä siellä luukulla juttelemassa, tai ainakin kannattaa yrittää. Voittaa se sen kotona nyhväämisen. Iteltä kusivat "hieman" asioita, kävin sanomassa muutaman valitun sanan ja "bling" aamulla oli massit tilillä.

Itsekkin jouduin äkillisesti muuttuneen asumisjärjestelyjen takia vierailemaan sossun luukulla. Rahaa ei tippunut yhden kuun vuokraa enempää, vaikka jotain kai pitäs syyäkki kuukauden ajan. Kai mun pitäs olla narkkari tai naapuri että sitä apua sais.

Itsekkin jouduin äkillisesti muuttuneen asumisjärjestelyjen takia vierailemaan sossun luukulla. Rahaa ei tippunut yhden kuun vuokraa enempää, vaikka jotain kai pitäs syyäkki kuukauden ajan. Kai mun pitäs olla narkkari tai naapuri että sitä apua sais.

Et ollut tarpeeks aggressiiivinen, mur ;):D

Kannattaa kävästä siellä luukulla juttelemassa, tai ainakin kannattaa yrittää. Voittaa se sen kotona nyhväämisen. Iteltä kusivat "hieman" asioita, kävin sanomassa muutaman valitun sanan ja "bling" aamulla oli massit tilillä.

Kävin tänään siellä ja sanoivat et rahat tulevat ehkä parin viikon päästä :) VITTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuu

Kävin tänään siellä ja sanoivat et rahat tulevat ehkä parin viikon päästä :) VITTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuu

No hö. Siinätapauksessa ilmoita vuokranantajalle, että maksu viivästyy hieman. Yleensä ovat ymmärtäväisiä ja antavat lisäaikaa. En tiiä miten ton sähkölaskun kanssa hommataan, ja olin ittekki safkatta vähän aikaan.
Nimimerkillä: Bulkilla - 6 kg. :D

Kakarat härnää mun koiraa joka on ketjussa kiinni ulkona. Omapahan on vikansa jos pari sormea kohta puuttuu:evil:. Ei ole ensimmäinen kerta kun tuota tekevät...

?? Eikö teillä päin muksut usko jos kieltää tekemästä tuota? Varmaan koirakin arvostaisi omaa rauhaansa enemmän kuin sormien pureskelua (ja siitä seuraavia iltapäivälehtien lööppejä, poliiseja ja lopetusta).

Ootkos ilmottanu kakarien vanhemmille siitä jos tiät ne kakarat?

Back
Ylös Bottom