Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa. Alkuviikko tehty iltavuoroja duunissa eikä aikaa omaan elämään ole ollut ja nyt tulin kipeäksi ja loppuviikon kaikki suunnitelmat(treffit, sali, ulkoilu) menevät vituiksi. Missaan vielä kaksi työpäivääkin kaiken paskan lisäksi, mikä taas tarkoittaa että ensi kuussa ei sitten tarvitse miettiäkään minkään ylimääräisen(tai edes pakollisen) hankkimista. Vittu kun on asiat aina pienestä kiinni ja perseelleenhän kaiken pitää mennä. Saatana :curs:

- Mutsi. Riideltiin puhelimessa vahan aikaa sitten ja lopputulos oli, etta meidan on turha pitaa enaa mitaan yhteytta. Tama sen vuoksi, etta ma olen kiittamaton, liian villi ja kapinallinen pentu, jota mutsi ei kehtaa kutsua tyttarekseen.

- Valilla mulla on ihan hirvean yksinainen olo taalla, vaikka kaikki onkin paallisin puolin hyvin ja enimmakseen olen onnellinen.

Joo tuttuja fiiliksiä, mullakin ollut aina aika helvetin heikot välit äitiini, mm. kerran ei puhuttu yli 7 kuukauteen. Kysymättäkin selvää että ei tuu pidettyä pahemmin yhteyttä. Kuitenkin, se että oot ulkomailla antaa etäisyyttä ja parantaa ennenpitkää välejä. Been there done that. Joo ja keskieuroopassa on ihan paskat säät.:(

Jännä juttu, mulla ei oo yleensäkkään koskaan yksinäinen olo paitsi sunnuntaisin, mutta kyllä se siit helpottaa ku aika kuluu, mitä pitempää on ni paremmin viihtyy.

Mua vituttaa mun heikko luonne. Oon liiallisen päihteidenkäytön kanssa paininut nuoresta asti, ja nyt justiinsa eilen huomasin että oon ollut kännissä viimiset 3 viikkoa joka päivä. Ei hyvä, taidan raitistua. Vituttaa kympillä että miksi, oi miksi mun pitää olla just niitä jolle viina ei ollenkaan sovi. Oishan se kiva olla tässä asiassa tavis eikä pelätä että kohta oon juonut itteni hautaan katuojan kautta.

kylläpä vitutti tulla töistä kotia, aamulla aikasin herätessä napsautin kierron päälle ettei ole muilla vilponen herätä töihin/hoitoon ja vielä pannuhuoneen oveen laitoin lapun jossa luki isoin kirjaimin SAMMUTA KIERTO. no eihän se vaimo sitä sammuttanu ja nyt 30 astetta sisällä lämmintä, kyllähän tänne tukehtuu. ikkunat ja ovet seljälleen mars!

Vithuttaa niin vitusti olla töissä näillä helteillä!! :curs: Ja huomenna 6 h junassa Ouluun matkatessa...pitäisköhän mennä yöjunalla, hmm.

Kelihän on mitä mainioin, vähän pukkaa soijaa joo, mut sou not. Itseä ottaa päähän kun pitäisi väsätä äikän essee maanantaiksi. :)

Piti mennä ottaan arskaa ja meinasin ottaa iPodin mukaan mutta tää riivatun vehje ei mene päälle vittu. Akkukin on varmasti täynnä kun en ole ainakaan kuukauteen käyttäny. On kyllä paska laite :0:

Piti mennä ottaan arskaa ja meinasin ottaa iPodin mukaan mutta tää riivatun vehje ei mene päälle vittu. Akkukin on varmasti täynnä kun en ole ainakaan kuukauteen käyttäny. On kyllä paska laite :0:

Ipodeissa akku tyhjenee vaikka se ei ole päällä. Ihan näin btw.

En ymmärrä miten helteet voi olla jonkun mielestä perseestä. Naisetkin kulkee tyyliin bikineissä ulkona = ei voi olla huono juttu. Hankkikaa moottoripyörä niin lakkaa valitus helteistä saatana. Jos hiki pelottaa niin suihkuun.

Koko toukokuu mennyt keuhkokuumeessa ja parantumisesta ei vielä sen kummempia merkkejä.Olo on täysin voimaton ja välillä joutuu rykimään niin ettei pysty hengittämään kunnolla pitkään aikaan. Kolmas eri antibiootti menossa, tällä kertaa suoraan lihakseen. Aikaisemmat lääkkeet ei ole oikein toimineet.

Tänään VITUTTI kun oltiin pelaamas koulus pesistä 2 viimistä ja aluks vedettiin viä joku kilsan juoksulenkki ku kunto on ihan perseellään (juoksukunto) ja lämmintä joku 22 astetta ja aurinko oli ihan päänpäällä ja ei yhtään pilviä taivaalla eikä ollu edes vesipulloo mukanan ni oli ärsyttävää :D.

Back
Ylös Bottom