Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kiitoksia vaan kannustuksesta. On tässä nyt jotain hyvääkin, oon ollu kipeenä keskiviikosta lähtien ja just sopivasti hellitti flunssa kun tänään on sairaalaan lähtö ja huomenna leikkaus. Kun ois vielä siirtyny myöhemmäks niin siinähän sitä oltais oltu.

Täytyy sanoa että jäisin paljon mielummin kotiin pelaamaan Fallout kolmosta ku lähtisin makaamaan viikoks sairaalaan. Kaikista parasta on että sinne ei pidä ottaa mitään arvoesineitä, eli oletettavasti osastolla ei ole lukittuja säilytystiloja. Ku nyt ees iPhonen vois pitää siellä niin ei ehkä kuolis tylsyyteen.

Työasiat vituttaa, ihmetyttää entinen työntekijä, joka panttaa firman tavaroita itsellään muka palkkojensa tms. palkkion panttina. :jahas: Äijä päätti, että me ollaan sille velkaa puolentoistavuoden palkat jne. palkkiot jne. huutelee kylillä perättömiä asioita ja oikeuteenkin pitäisi kai lähteä tästä juttua heittämään. Poliisi hakee kyllä tavarat pois kuitteja ym. vastaan, ei siinä mitään. Uuno ei ymmärrä, että kaikki mitä hän on ansainnut on maksettu ja asian pitäisi olla harvinaisen selvä. Petoksella meni yksi edustus, kun hän sen "siirsi" itselleen ja homman oli muka sopinut meidän kanssa (vitut oli). Saatanan rukkaskauppias, mitään muuta kun tappiota ollut koko aika kun meillä ollut töissä ja yhtä valitusvirren kuuntelemista, jätkä on puolet viikosta metsällä, kun ei vissii työhommat kiinnosta ja sitten tekee niin paskat linkut että oksat pois. Vitun jätesäkki kun ei osannut edes tehdä töitä. Noh, katotaan kuka tässä viimeiseksi nauraa. :hyper: "nimim. Istun kiikkustuolissa ja latailen haulikkoa" :rolleyes:

Jees, pyörävarastossa availtu ja heitelty venttiilit vittuun jokaisesta pyörästä :rock:
Joskus kun sattuis rysän päältä yllättämään tällaisia puuhaavan sankarin...

Kirjauduin toisella koneella sisään kun toinen kone oli lukittu (eli kirjautunut sisään) ja se kirjautui sitten ulos. Ei onneksi menny ku puolen toista tunnin työ hukkaan.

FUUFFUUUUUUUUUU

Vituttaa kun on flunssaa. Töissä oon jaksanu käydä muttei treeneissä. Tänäänkin töiden jälkeen tulin kotiin, söin ja menin samantien nukkumaan. Koko ajan on nenä tukossa ja räkä lentää. Välistä myös paleltaa ja on kuumeinen olo. Ja on hyvä kun työpiste on helvetin ison pomon vieressä avokonttorissa ja kaikki menevät aina siitä ohi. Ei pysty oikein surffailee kun on hiljainen hetki, varsinkin kun tuo on kuulemma tarkka mies :D

Nyt alkaa pikkuhiljaa vituttamaan kaksinaamaiset paskakasat. Ensin ollaan niin kaveria. Haistakoot paskat, pärjäään paremmin ilman kyseisiä vatipäitä.

Nyt alkaa pikkuhiljaa vituttamaan kaksinaamaiset paskakasat. Ensin ollaan niin kaveria. Haistakoot paskat, pärjäään paremmin ilman kyseisiä vatipäitä.

Toi on kyllä niin perseestä. Ite oon huomannu että noitten kavereitten kanssa tulee paljon paremmin toimeen ku näkee niitä vaan suht harvoin. Silloin ne osaa käyttyä paremmin kun on vähän sellanen "pitkästä aikaa" fiilis.

Toi on kyllä niin perseestä. Ite oon huomannu että noitten kavereitten kanssa tulee paljon paremmin toimeen ku näkee niitä vaan suht harvoin. Silloin ne osaa käyttyä paremmin kun on vähän sellanen "pitkästä aikaa" fiilis.

jeps, Ajoin tänään 300 kilsaa vitunmoisessa ruuhkassa, työ haastatteluun menossa. Pomo ei sitten viitsinyt soittaa, että paikka meni jo. Sain selville miksi tukeni on myöhässä, rehtori oli hävittänyt mun opintotukihakemuksen, eli ei rahaa tälle kuulle. Vuokrasta tulee kohta karhu. Käytiin kaverin kanssa mäkkärissä kun se oli kipeä ja ei jaksanut tehdä ruokaa, no se onnistu kaatamaan kokikset mun autoon ja tulin just siivoamasta. Mitähän muuta, siinä ne "tärkeimmät" tais olla. Plus nyt yks kaveri käy aukomaan päätään.

jeps, Ajoin tänään 300 kilsaa vitunmoisessa ruuhkassa, työ haastatteluun menossa. Pomo ei sitten viitsinyt soittaa, että paikka meni jo. Sain selville miksi tukeni on myöhässä, rehtori oli hävittänyt mun opintotukihakemuksen, eli ei rahaa tälle kuulle. Vuokrasta tulee kohta karhu. Käytiin kaverin kanssa mäkkärissä kun se oli kipeä ja ei jaksanut tehdä ruokaa, no se onnistu kaatamaan kokikset mun autoon ja tulin just siivoamasta. Mitähän muuta, siinä ne "tärkeimmät" tais olla. Plus nyt yks kaveri käy aukomaan päätään.

Höh. Vittu mitä paskaa. Sano "kaverille" että suksii helvettiin.

Höh. Vittu mitä paskaa. Sano "kaverille" että suksii helvettiin.

Niin just sanoinkin, nyt vaa mietin ,että vetääkkö turpaan vai ollakko vetämäti. :D
Nooo eivaan, ihmiset on vaan välillä ihan vitun itsekeskeisiä tai luulevat itsestään liikoja.

Niin just sanoinkin, nyt vaa mietin ,että vetääkkö turpaan vai ollakko vetämäti. :D
Nooo eivaan, ihmiset on vaan välillä ihan vitun itsekeskeisiä tai luulevat itsestään liikoja.

Noni. Tarpeeton väkivalta on aina oikein. Vai miten se meni? Örgh. Vituttaa kun kello taas noin saatanasti enkä ole nukkumassa.

Treenivire täysillä päällä, sparrit kulkee älyttömän hyvin ja huomaamatta potkassut jalkapöydän polveen tai kyynärpäähän tai vittu tiedä mihin, turposi ja pysty vaihteeksi kävelemään. Oli se kiva treenata, tarvi varmaan huomenna mennä. Kohta varmaan ollenkaan vaan siirtyä yläkerran markun kanssa alkon tuotteita kummastelemaan.

Ei ollu kerta kaikkiaan mitään voimia penkata tänään. Tulokset laskenut taas...
Pystärissäkin oli sama tahmee meininki. Taitaa olla aika pitää kevyt viikko :down:

Lämpimät kelit. Ei hirveästi kiinnosta kävellä yhtään mihinkään kun muutaman minuutin tallustettua olis valmis suihkuun hikoilun perusteella. Sama homma yöllä. Vitullinen kuumuus ja valo ei ainakaan paranna unen laatua. No ei pitäis valittaa, ainakin Suomessa ei tarvitse kärsiä kun sen neljännesvuoden epäinhimillisen epämiellyttävistä sääolosuhteista.

Melkein pari viikkoa mennyt treenaamatta ja juuri mitään muutakaan tekemättä, hajottaa ja vituttaa ihan saatanasti. Minua ei ole selvästikään luotu makaamaan sängyn pohjalla. Ja ainakin pitkälti toista viikkoa samaa paskaa edessä, sitten saa tuurilla luvan alkaa taas varovasti hakemaan tuntumaa pelkästä tangosta aloittaen. Jos on heikko paska jo ennestäänkin, niin kuinkahan tämän pakkolevon jälkeen:jahas:?

Normaalisti haistattaisin pitkät kaiken maailman liikuntakielloille, mutta sydänlihastulehduksen kanssa ei uskalla alkaa leikkimään, pakko pitää järki päässä vaikka vituttaisi miten paljon tahansa:wall:.

Se että Saksa irtaantuu eurosta ja foliohatut vetää massit kotiin....

Saksa tekee juuri oikein, jos lähtee vittuun. Siellä sentään tajutaan omien rahojen päälle toisin kuin Suomessa: 1,6miljardia Kreikkaan. EU tulee hajoamaan. Mitä nopeammin siitä paskasta päästään, sen parempi.

Back
Ylös Bottom