Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
- Mutsi. Riideltiin puhelimessa vahan aikaa sitten ja lopputulos oli, etta meidan on turha pitaa enaa mitaan yhteytta. Tama sen vuoksi, etta ma olen kiittamaton, liian villi ja kapinallinen pentu, jota mutsi ei kehtaa kutsua tyttarekseen.
- Valilla mulla on ihan hirvean yksinainen olo taalla, vaikka kaikki onkin paallisin puolin hyvin ja enimmakseen olen onnellinen.
Perkeleen hellekelit....Missään ei voi olla kun on kuuma ja jos yrittää liikkua johonki hikoilee kun sika. Kesä on ihan perseestä.
Heh, eka päivä odotettuja kesäkelejä loskapaskamarinan jälkeen ja täällä neidit jo valittaa.

Piti mennä ottaan arskaa ja meinasin ottaa iPodin mukaan mutta tää riivatun vehje ei mene päälle vittu. Akkukin on varmasti täynnä kun en ole ainakaan kuukauteen käyttäny. On kyllä paska laite :0:
Olisi pitäny ostaa Creative tai joku halpis.. sitten tää on synkronoinu näitä biisejä jo tunninIpodeissa akku tyhjenee vaikka se ei ole päällä. Ihan näin btw.
Se että Saksa irtaantuu eurosta ja foliohatut vetää massit kotiin....