Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

eipä ole täällä kylällä sillä ratkennut, yks päivä nämä kyläläiset keräili jotain addressia et sais ylen kanavat näkyviin. katotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. vituttaa entisestään ku netti/kone on niin hidas ettei tällä voi kattoa tuota yle areenan lähetyksiäkään, perkele että vituttaa!

Viimeksi muokattu:
YLEn Kanada - Italia pelin selostaja. Jotenkin vaan niin turhauttavaa.

EDIT: Ja nyt vituttaa vielä nää jokavuotiset Teemun mailat ja Jussin hanskat. Miksi jostain hanskojen toimittamisesta pitää tehdä puoliaikaohjelmaa?

Parempi varmaan alkaa tottua tuohon selostajan tasoon, koska lähitulevaisuudessahan MM-kisoja televisioi MTV3. MTV:n selostajat ei tunnetusti ole sieltä parhaasta päästä ja itse vertasin YLEn kyseistä selostajaa MTV:n vastaavaan.

Ekstrana tulee vielä luokattomampi kisastudio ja lisäekstrana tulee mainokset.

Onneksi ei enää tarvitse katsoakaan Suomen A-maajoukkueen pelejä.

USA voittaa Suomen ja Tanskan. Saksa voittaa Tanskan. Vaikka Suomi voittaisikin Saksan joutuisi se karsintasarjaan. Taitaa käydä niin, että Suomen tärkein vastustaja näissä kisoissa on Italia. Harmi, kun tässä yhteydessä ei puhuta lajista nimeltä jalkapallo.

Vancouverin Olympiakisojen Suomi - USA pelin jälkeen uhosin tälläkin palstalla, että en katso enää Suomen pelejä. Uutinen MTV3:n kaappauksesta sai pääni kääntymään, koska ajattelin, että vielä näkee kunnolla tuotettuja kisoja. Nyt Tanskan voiton vuoksi aion pitää lupaukseni. En katso enää Suomen A-maajoukkueen pelejä.

^ MTV nyt on muutenkin niitä paskimpia kanavia mitä löytyy.

Oma vitutuksen aihe: reenit on pelkkää kyrvän pyörittelyä. Ihan turhaa hommaa.

Just.. ESPN Americalta pitäis olla tulossa Pittsburgh-Montreal änäripeli.. vaan mitä sieltä tuleekaan?! Joku perkeleen Yankees-Red Sox -baseballmatsi. Ihan paskaa. Minä haluta katso jääkiekko.

Läskit ja huonokuntoiset ihmiset. Jos oisin Arkadianmäellä, tekisin lakiehoitteen siitä että liikunta olisi laissa määrättyä ja pakollista jokaiselle. Työpakoille, sekä kaikkiin oppilaitoksiin tulisi myös pakolliset liikuntatauot. Lihaville ihmisille annettaisiin mahdollisuus laihtua, jos ei onnistu niin passitettaisiin ns "läskileireille."

Terveysfasismi kunniaan!

Hemmetin sitkee flunssa :( Kolmatta viikkoa vetää, tosin aluillaan vasta. Jos ei huomenna olo oo parempi nii kai se on (taas) lekuriin suunnattava. Aivan uskomatonta kuraa olla kipeä...

Ei saakeli, kun iski paska tuulettimeen taas vaihteeks. Nyt ottaa ihan oikeasti päähän toi movettaminen ja kaikki muu saakelin vempulointi. Meni vissiin kuuden päivän lomat ohi suun sen takia, että yks sai kotihoitoa viisaudenhampaan poiston takia. Lisäks yhdellä, jonka piti tehdä toi kiinnioloviikonloppu, on jotain niin tärkeetä menoa, että ei muka pysty sitä tekemään. On se nyt kumma, jos jotain sovitaan, niin ei voida pitää lupausta. Kyllä kaikki käy siihen asti, kun mitään ei tarvitse tehdä, mutta sitten kun pitäis itse tehdä jotain, niin vempuloidaan pois velvollisuuksista. Meidän komppanialla on siis kaks viikonloppua, jolloin jonkun ryhmänjohtajan piti jäädä kiinni ja ratkaistiin ne arpomalla. Itse olen niistä omalle kohdalleni sattuneen viikonlopun jo hoitanut, mutta jos nyt oikein osuu paska tuulettimeen, niin joudun tekemään toisenkin. Onhan se vitun reilua, että mulle tulee nyt palveluksen aikana yhteensä 14 kiinnioloa, kun noilla toisilla niitä on 10, mutta silti vempuloivat. Sinänsä ei ihan hirveästi haittais, mikäli pystyisin käyttämään tossa käyttämättä jääneet lomat joskus, mutta ei vain ole enää mahdollisuuksia niitä käyttää...

Jos mulla antais vain periaatteet myötä, niin sama se olis näillä aamuilla vaikka juoksis veksissä hakemassa vemppaa joka aamu, niin ei tarvis mitään tehdä. Ei vain oikein sovi omaan ajatusmaailmaan sellainen touhu.

Läskit ja huonokuntoiset ihmiset. Jos oisin Arkadianmäellä, tekisin lakiehoitteen siitä että liikunta olisi laissa määrättyä ja pakollista jokaiselle. Työpakoille, sekä kaikkiin oppilaitoksiin tulisi myös pakolliset liikuntatauot. Lihaville ihmisille annettaisiin mahdollisuus laihtua, jos ei onnistu niin passitettaisiin ns "läskileireille."

Terveysfasismi kunniaan!

Samaa mieltä! Ihan kauheen näköstä, kun parikymppiset muijat pöhöttää ittensä siiderillä ja sipseillä ihan täti-ihmisten näköisiks..

Paskat. Kuukauden treenitauko kun ensin oltiin kaksi viikkoa kipeänä ja sitten kaksi viikkoa toivuttiin. Ja taas olo on ihan perseestä. Heikottaa ja posket hehkuu punaisena ja mitään jaksa tehdä ja keuhkot kipeänä. Kuumetta ei ainaskaan vielä ole... vittu jos tässä on taas tulossa kipeäksi...

Samaa mieltä! Ihan kauheen näköstä, kun parikymppiset muijat pöhöttää ittensä siiderillä ja sipseillä ihan täti-ihmisten näköisiks..
Tuli juuri tää sama asia mieleen, kun perjantaina kävin salilla. Eräs yläasteella ja lukiossa ehkä parhaimman näköinen tyttö tuli sinne ja näytti olevan paisunut ehkä 10kg. Ei ollut kyllä enää todellakaan hyvän näköinen niissä ihroissa. Alataljassakin näytti kunnon mahanröllykkö lötköttävän vatsalihasten ja jalkojen välissä.

Muutenkin tuntuu, että kaikki lihoaa nykyään ihan sairaasti parinkymmenen ikävuoden jälkeen. Ne nuoruuden ikilaihatkin tulee kadulla vastaan posket pullottaen ja kessi lötkyen.

Voi vittu. Eilen oli kyllä viiminen niitti taas kun olin kaverin ja sen muijan kanssa hetken. Siis voi saatana. Minkä vitun takia ne soittaa mulle että lähetäänkö johkii, jos se saatanan lumppu on mukamas niiiiii iii ii iiin väsynyt ettei jaksa ku nojata hanikultapussukkaansa ja nununununununun RYÄÄÄÄ!!! Vittu mitä paskaa. Sit se kerjää huomiota ihan vitusti koko ajan. Abcille kun pysähyttiin niin yks jäi jököttää paikalleen siihen seinän viereen mukamas niin raukkana kun väsyttää ja palelee NIIIIIIIN kovasti. Vittu voi voi ja lässyn lässyn. Miten joku aikuinen ihminen kehtaa tehdä tollasta??? Ihan rahtusen muut katto ku yks kyhjöttää seinän vieressä ja yks yrittää lässyttää sille että "tuus nyt jookosta..." Ihan vitun turha ämmäke. En enää koskaan kyllä lähe niiden kanssa yhtään mihinkään. Mielummin vaikka istun yksin abcilla ja juon vettä kun kattelen sitä vitun nyhjäystä ja sen ämmän säälin/huomion kerjäämistä. Siinä taas hyvä kaveri menny ihan pilalle ämmän takia. SAATANA!!

Vituttaa vaan saatanasti. Etenkin oma aikaansaamattomuus ja motivaation puute.

Lihavat ihmisetkö laihtuisivat jos söisivät vähemmän ja liikkusivat enemmän?? Paskapuhetta, geenit sen määrää!

..NOT

Aiwan. Jos suvussa on lihavuutta, niin eihän siihen mitenkään voi vaikuttaa omilla teoilla ja valinnoilla.

Aiwan. Jos suvussa on lihavuutta, niin eihän siihen mitenkään voi vaikuttaa omilla teoilla ja valinnoilla.

Sen verran pitää todeta että lapsesta asti kun on syötetty lihottavaa roskaruokaa ja koskaan ei ole annettu mitään esimerkkiä liikunnasta niin pitää siinä melkoinen herätys kokea itsenäistyessä että muuttaa koko ruokailutyylinsä ja elämänasenteen erilaiseksi. Harmittaa että lapsella ei tavallaan ole omaa valintaa haluaako hän kasvaa normaali mittoihin ja omata terveet elämän asenteet vai ei.

Ehkäpä neuvolassa pitäisi uskaltaa puuttua jo äidin ja isän ylipainoon raskaus vaiheessa.

Terveysfasismi kunniaan!

:thumbs:

Ehkäpä neuvolassa pitäisi uskaltaa puuttua jo äidin ja isän ylipainoon raskaus vaiheessa.
Mä oon vakaasti sitä mieltä, että vanhemmuuteen pitäis suorittaa jonkun näkönen "ajokortti", eli jos on syytä epäille ettei mahdollisen tulevan lapsen kasvuolot oo kunnolliset, ei lupaa myönnetä. Just alkoholin suurkulutus tai muuten paskat elintavat vois olla yks syy evätä lupa lapsentekoon.

Tietty aika hankala valvoo todellisuudessa, voi olla että kävis "vahinkoja" paljon luvattomien keskuudessa...

Mun naapuriin muutti juuri vastikään yks laardipetteri, joka on mallia omena hammastikkujen varassa. Elämänasenna tuoksuu kämpän oven läpi ja noin ylipäänsä porraskäytävässä. En ole kertaakaan tervehtinyt tätä norsun puolikasta enkä tule näin jatkossakaan tekemään. Vitun läski ei jaksa viedä roskapussejaankaan ulos kovin usein, joka osittain selittää ajoittain ilmenevän kuvottavan hajun näillä nurkilla.

Back
Ylös Bottom