Ei saakeli, kun iski paska tuulettimeen taas vaihteeks. Nyt ottaa ihan oikeasti päähän toi movettaminen ja kaikki muu saakelin vempulointi. Meni vissiin kuuden päivän lomat ohi suun sen takia, että yks sai kotihoitoa viisaudenhampaan poiston takia. Lisäks yhdellä, jonka piti tehdä toi kiinnioloviikonloppu, on jotain niin tärkeetä menoa, että ei muka pysty sitä tekemään. On se nyt kumma, jos jotain sovitaan, niin ei voida pitää lupausta. Kyllä kaikki käy siihen asti, kun mitään ei tarvitse tehdä, mutta sitten kun pitäis itse tehdä jotain, niin vempuloidaan pois velvollisuuksista. Meidän komppanialla on siis kaks viikonloppua, jolloin jonkun ryhmänjohtajan piti jäädä kiinni ja ratkaistiin ne arpomalla. Itse olen niistä omalle kohdalleni sattuneen viikonlopun jo hoitanut, mutta jos nyt oikein osuu paska tuulettimeen, niin joudun tekemään toisenkin. Onhan se vitun reilua, että mulle tulee nyt palveluksen aikana yhteensä 14 kiinnioloa, kun noilla toisilla niitä on 10, mutta silti vempuloivat. Sinänsä ei ihan hirveästi haittais, mikäli pystyisin käyttämään tossa käyttämättä jääneet lomat joskus, mutta ei vain ole enää mahdollisuuksia niitä käyttää...
Jos mulla antais vain periaatteet myötä, niin sama se olis näillä aamuilla vaikka juoksis veksissä hakemassa vemppaa joka aamu, niin ei tarvis mitään tehdä. Ei vain oikein sovi omaan ajatusmaailmaan sellainen touhu.