Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ruutu.fi:n Suomen Huippumalli haussa mainokset! :curs: "Muassussu, voalälälälä wossässu! Vuulevu!" :curs:

edit: Niin ja kaupasta ei löytynyt lihaa.

Päivä lähtee hyvin käyntiin kun leikkaa puukolla sormeen aamupalaa tehdessä. Ja vitun lakko, satavarma että ruoka loppui kaupoista jo eilen kun kusipäät hamstraavat kaiken paskan varmistaakseen, ettei ruoka riitä kenellekkään.

Vituttaa oikein urakalla noi lakkoilevat kusipäät!

Duuni alkaa maanantaina ja pitää varmaan ottaa evääks jotain velliä kun kaupat on taas tyhjänä:curs:
Tää on niiiin perseestä. Milloin kaupassa on viimeksi ollut hyllyt oikeasti täynnä niin kuin normaalisti? En edes muista. Pitäisi kohta lähteä metsästämään jotain syötävää ja vituttaa jo valmiiksi. Ai ai kun tekisi mieli käyttää suunnatonta väkivaltaa kaikkia vitun lakkopellejä kohtaan juuri tällä hetkellä. Nyt on kyllä päällä sellainen halveksunnan ja vihan tunne noita kaikkia kohtaan, että verenpaine on jossain kolmessasadassa.

Tää on niiiin perseestä. Milloin kaupassa on viimeksi ollut hyllyt oikeasti täynnä niin kuin normaalisti? En edes muista. Pitäisi kohta lähteä metsästämään jotain syötävää ja vituttaa jo valmiiksi. Ai ai kun tekisi mieli käyttää suunnatonta väkivaltaa kaikkia vitun lakkopellejä kohtaan juuri tällä hetkellä. Nyt on kyllä päällä sellainen halveksunnan ja vihan tunne noita kaikkia kohtaan, että verenpaine on jossain kolmessasadassa.

Onnea kauppareissulle!

Mä soitin eilen mutsille heti illalla, että menee kauppaan tänään aamulla. Nyt on sitten jemmattu loppuviikoks ainakin kananmunat, rahkat, pekonit ja tonnikalat. Jauhelihaa ei ollut. Itellä menee tänään koko päivä matkusteluun, niin en ehdi ite osteleen mtn.

Ai ai kun tekisi mieli käyttää suunnatonta väkivaltaa kaikkia vitun lakkopellejä kohtaan juuri tällä hetkellä. Nyt on kyllä päällä sellainen halveksunnan ja vihan tunne noita kaikkia kohtaan, että verenpaine on jossain kolmessasadassa.

Ei nyt suoranaisesti vituta mut melkein kun jengillä on ihan ihme mentaliteetti päällä näitä lakkolaisia kohtaan. Aivan varmasti jos olis omat edut ja duunit kyseessä niin asiaa ei ajateltaisi noin vaan sistäisiin lakkorintamassa muiden mukana. Nyt kun ei luultavasti ole oma napa mukana muuten kuin sillä tavalla että jää kenties se oma erikoisrahka saamatta kauppareissulta niin ollaan teilaamassa silmittömän raivon vallassa omista vähäisistä eduista kiinnipitäviä työläisiä. Eikä Powerhousu ole ainoa, oli vaan viimeisin josta oli hyvä tekstiä lainata. Itekin omassa duunissa joudun tekemään tuplaa sen takia kun nuo tehtaat, tai tässä tapauksessa panimot seisoo,eikä tavaraa saa ostettua sisään, mutta ei se mulla henkilökohtaisesti saa verenpaineita nousemaan, tärkeän asian takiahan ne lakkoon ovat ryhtyneet.

Kannattaa suosia näinä aikoina k-ryhmän kauppoja. Siellä on riittänyt tavaraa. Sen sijaan s-ryhmän kauppojen hyllyt on tyhjinä.

Itsekkin ihmetellyt, että missä vitun skutsissa kaikki asuu, kun joka lakon aikana on ainakin Cittarissa ja K-kaupassa ollut kaikki tarvittava lihoista lähtien.
Ainoa mikä on ollu tyhjänä on eineshyllyt.

Saatana ku koittaa kattoa tota Sali ohjelmaa netistä niin nyt kaikkien niiden miljoonien mainostaukojen lisäksi on tullu joku vitu kusinen homoKUKKO joka mainostaa jotai paskaa vammasienkylttiensä kans!!!!!!!!

Myös ne mainokset tuppaa hidastamaan sitä ohjlemaa, sit vielä ku niitä pamahtelee siihen ruutuun. Tän takia oon lopettanu koko ohjelman kattomisen, kun netin kautta se on yhtä tökkimistä. Kyllä esim. Salkkarit rullaa ihan normaalisti.

Sain pakit. Tosin osasin vähä odottaakki niitä ja nyt on vaa semmone fiilis että leuka tanaan ja kohti uusia vastoinkäymisiä. Sen tytön suhteen en oo vielä kuitenkaa luovuttanu, toi oli vasta lämmittelyä. Se ite sano mulle jo joskus viikko sitten että se on vaikee ku ei halua tehdä mitään mitä myöhemmin katuu.. Aion ottaa sen vähä niinku haasteena. Nyt vaa vois vetää pari päivää matalalla profiililla.

Ai niin, hän kyllä mainitsi siinä että "mua ei oo ikinä kukaan vieny treffeille", liekkö ollu jotain vihjailua että mun pitäis keksiä jotain kivaa. Joka tapauksessa, se valoi muhun uutta toivoa.

Ainakin S-marketissa(iso) oli jo tänään iltapäivällä lihatistkit ja leipähyllyt aivan tyhjinä. Lievästi vitutti kun juuri niitä menin hakemaan. Ymmärrän kyllä lakkoilijoita, mutta perkele ahneudella jokin raja. En usko, että menee enää kovin kauaa kunnes työnantaja potkii kaikki lakkoilijat ulos ja ottaa korealaisia neekereitä bussillisen töihin nälkäpalkalla. Olisivat iloisia kun edes on se työpaikka.

Mä olen vähän sitä mieltä, että tässä taloustilanteessa on typerää alkaa lakkoilla vain sen takia että halutaan lisää palkkaa tai muuten parannuksia työoloihin (en tiedä minkä takia tällä hetkellä lakkoillaan). Mutta esim. se vartijoiden lakko oli ihan aiheesta jos työnantajat aikovat heikentää työoloja entisestään. Mutta tämä vain mun mielipiteeni.

Ainakin S-marketissa(iso) oli jo tänään iltapäivällä lihatistkit ja leipähyllyt aivan tyhjinä. Lievästi vitutti kun juuri niitä menin hakemaan. Ymmärrän kyllä lakkoilijoita, mutta perkele ahneudella jokin raja. En usko, että menee enää kovin kauaa kunnes työnantaja potkii kaikki lakkoilijat ulos ja ottaa korealaisia neekereitä bussillisen töihin nälkäpalkalla. Olisivat iloisia kun edes on se työpaikka.

Heh heh...

Elintarviketyöläisillä on varmaan niin vitun kovat palkat, että menee ihan ahnehtimiseksi tämmönen (jos hakevat palkankorotuksia...) :D

Kurkku kipee ja olo on hämärä. Siis hämärämpi kuin normaalisti. Nyt ei ois vittu aikaa kipeeks tulemiselle, ei niinku yhtään.

Back
Ylös Bottom