Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu ku vituttaa ihmiset jotka ei pidä lupauksiaan. Jos sovitaan että tehdään jotain tänään niin ei saatana lähetetä tekstiviestiä pari minuuttia ennen, että ei jaksakaan tulla tänään. Vittu on mulla muutakin tekemistä kun odottaa kusipäitä jotka ei sitten tulekaan.

Vittu ku vituttaa ihmiset jotka ei pidä lupauksiaan. Jos sovitaan että tehdään jotain tänään niin ei saatana lähetetä tekstiviestiä pari minuuttia ennen, että ei jaksakaan tulla tänään. Vittu on mulla muutakin tekemistä kun odottaa kusipäitä jotka ei sitten tulekaan.
+1:curs::curs::curs:

mut ai sitä ihanuutta ku ei viiti ees ilmottaa ettei pysty tulla! GRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄYHGHGHGHGHGGHGFFFFFFFFFGGGGGGG

---ihmettelen miten kolmen päivän kertaus voi sotkea yhtään kenenkään koulukuvioita mihinkään suuntaan. Olisko sama tilanne jos sairastuisit etkä pääsisi kouluun. Olisiko koulukuviot silloinkin aivan sekaisin? Tosin en ole itse aikoihin opiskellut niin en tiedä nykykoulun meininkejä, et voihan se tietty ollakin niin hektistä et sekaisin menee.
Nuo harjotteluiden tuntimäärät on EU-direktiiveillä määrättyjä, eli jos sairastun niin kyllä, joudun suorittamaan tuntimäärät täyteen muuna ajankohtana. Onneksi en vielä ole sairastunut, mutta muutama luokkakaveri on käynyt tekemässä päiviä täyteen mm joululomalla jne.

Lisäksi koulussa on luennoilla nykyään 80% läsnäolopakko, josta tulee myös lisähommia jos jää enemmän kuin 20% väliin. Käytännön harjoitustunneissa sama läsnäolopakko on 100%. Opiskelen koulutusohjelmassa, johon valitaan joka toinen vuosi 20 opiskelijaa ja meillä on kursseja, joita järjestetään ainoastaan meille, joten näiden kurssien kohdalla seuraava osallistumismahdollisuus on vasta 2v päästä. Ongelmallista tästä tekee se, että valmistumiseen on 2 vuotta.

En pidä kertausharjoituksia niin tärkeänä tai mielenkiintoisena touhuna, että haluaisin lomilla käydä tekemässä ilmaista työtä jossain harjoittelupaikassa tai joutua sumplimaan miten saan nuo pakolliset hommat hoidettua ajoissa.

Saatana ku just muutettu joen rannalle mis on hyvä kalastuspaikka (ihan talon vieres et kävelee 15 askelta takaovelta joelle päin ni tulee 2m alamäki (pituus) ja siitä 3m ni on joki ja joki on normaalilevynen ni saatanan naapuri on vieny verkon tohon joen toiselle puolelle talon eteen.......
Ja onhan täälä 1 uimapaikka ja sen uimapaikan rannan pituus on 3m ja siitä keskeltä rantaa 3m joelle päin (siis vedenpintaa pitkin) niin on sen saman saatanan pellen katiska....... (onhan se myös hyvä heittelypaikka). Ja tietysti tohon koskeen istutetaan kirjolohia kesällä ja se kyllä sen tietää että ne menee siihen saatanan verkkoon niinku kaikki rannan kalat......
Ja kun heittelee kunnon uistimella niin se uistin menee äkkiä siihen verkkoon sen takia kun joki ei ole mikään 200m leveä ja verkko on 4m toisesta rannasta.
Varmuudella vien kesällä verkon yöllä sen veneen ympärille ja tarkastan 2xpäivässä sen verkon ja katiskan saatana.

tietysti jälkiä jättämättä :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Saatana ku just muutettu joen rannalle mis on hyvä kalastuspaikka (ihan talon vieres et kävelee 15 askelta takaovelta joelle päin ni tulee 2m alamäki (pituus) ja siitä 3m ni on joki ja joki on normaalilevynen ni saatanan naapuri on vieny verkon tohon joen toiselle puolelle talon eteen.......
Ja onhan täälä 1 uimapaikka ja sen uimapaikan rannan pituus on 3m ja siitä keskeltä rantaa 3m joelle päin (siis vedenpintaa pitkin) niin on sen saman saatanan pellen katiska....... (onhan se myös hyvä heittelypaikka). Ja tietysti tohon koskeen istutetaan kirjolohia kesällä ja se kyllä sen tietää että ne menee siihen saatanan verkkoon niinku kaikki rannan kalat......
Ja kun heittelee kunnon uistimella niin se uistin menee äkkiä siihen verkkoon sen takia kun joki ei ole mikään 200m leveä ja verkko on 4m toisesta rannasta.
Varmuudella vien kesällä verkon yöllä sen veneen ympärille ja tarkastan 2xpäivässä sen verkon ja katiskan saatana.

tietysti jälkiä jättämättä :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

ja vittu kissa oli sitte päästäny kunnon kuset repun päälle......

Voi vittu.. Koulun piti alkaa 10 joten pyöräilin normaalisti vesisateessa kouluun vain huomatakseni että tunnit on peruttu. Opettajalla oli ilmeisesti muuta menoa nii olis voinu aikasemmin ilmottaa :/ Piti sitte pyöräillä samassa vesisateessa takas kotiin ja nyt vituttaa.

Just estelin läheistä henkilöä vetämästä kourallista pillereitä naamaan. Tuntuu että loppupäivä ei tule olemaan yhtään mukavampi....

KYLMYYS!

Ehdin jo tottua aurinkoon ja lampimampiin keleihin, mutta eikos sit ensin alkanut pari paivaa kestava sade ja nyt on muuten vaan kylma :jahas: Muutan etelaan ihan kohta.

Täytän huomenna 18 ja sovittiin että mennää tyttöystävän kans leffaan ja syömään treelle perjantaina. No nyt se ilmotti ettei tule, kun sen pitää vahtia siskonpoikia, että sen sisko pääsee johki kissanristiäisiin. No perkele meen sit mein äitin kans syömään mustaamakkaraa ja juomaan maitoo rotvallin reunalle. Enpähän perkele vie sitä enää syömään tai leffaan, ku aina löytyy joku kissanristiäinen ettei voi tulla.

Muija soutaa ja huopaa... tiiä varmaan enää itekkään ollaanko yhes vai ei... Mä ainakin oon ihan ulalla jo...
Eilen halus pitää breikkiä... tänään kun kuuli että oon sinkku niin kyselee että miksi noin... ilmoitan että hän itse ilmoitti eilen haluavansa pistää poikki... ja kysyn olenko ymmärtänyt jotain väärin... ''Ehkä olet, ehkä et''.... EXCUSE MOI?? O_o

ei mulla muuta... jatkakaa...

Vituttaa oikein urakalla noi lakkoilevat kusipäät!

Duuni alkaa maanantaina ja pitää varmaan ottaa evääks jotain velliä kun kaupat on taas tyhjänä:curs:

Älköös vittuuntuneet peljätkö. Mä kun meen heinäkuussa vähän pakkaan biiffiä niin kaikilla tulee olemaan kylliksi lihaa vaikka kylpeä! Niin ja minuakin vituttaa lakkoilijat.

Back
Ylös Bottom