Eilen olin näin lähellä päästä pukille. Mutta kun ei niin ei!!! :(
mihinkäs asti pääsit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aaaaaaaaaaa! Ei ole todellista! Olen tässä masentuneena koko eilisen ja tämän päivän märissyt, kun ei ole ollut sosiaalista elämää lainkaan sitten lapsen saamisen, kaverit ovat kaikonneet johonkin eikä enää edes kehtaa pyytää jotain ajat sitten unholaan jääneitä tuttuja mihinkään. Ja mies valitteli samaa. Tänään sitten patistelin miehen lähtemään kuitenkin yhden vanhan kaverinsa kanssa tissuttelemaan ja jäin yksin kotiin mukulan kanssa. Ja mitä tapahtuukaan? Yllättäen yksi vanha kaveri pyytää kanssaan baariin notkumaan. Eikä mulla ole hoitajaa lapselle näin ex tempore mistään! Kohtalon ivaa. HUOH.
ja äijä hoitelee mukulaa sen aikaa ja jälkitaudin ajan :D 
^Komppaan Rankkuria. On ihan okei, että äiditkin käy välillä tuulettumassa. Itseasiassa se on ihan suositeltavaa. 11kk mukulan ikäisenä voin myöskin todeta, että itse olen ainakin jopa "kannustanut" avokkia välillä pitämään vapaaillan, oli sitten kyse leffassa käynnistä tai baariin lähdöstä. Itseasiassa meillä avokki on käynyt useammin ulkona kuin meikä. Eikä se haittaa![]()
Just näin!! Kukaan ei oo nii viisas ku äiti :D Ei vaa...se on aina himaan päin mitä enemmän äiti pääsee tuulettuu!!
Näin on. Tuulettunut äiti on hyväntuulinen ja iskä saattaa saada jopa palkkion lastenhoidosta ;)
Juu, ei ole muita äitejä mulla juuri kavereina, eikä niitä kavereita muutenkaan kamalasti ole. Entinen porukka, jossa viihdyin, hajosi niillä main, kun sain vauvan. Vauvavuosi oli meillä "lievästi" haastava, ja kun minä en tissieni kanssa kotoa juuri pois päässyt, niin varmaan sitten siinä kyllästyivät loputkin kaverit muhun... Mutta oma vika myös, olisi vain pitänyt pitää enemmän yhteyttä niihin tuttuihin kuitenkin. Pitää mennä sitten toiste sen vanhan kaverin kanssa, mutta ei mua väkisin tarvitse kotoa hätyytellä. ;) Jos en olisi näin erakoitunut niin porhaltaisin hippulat vinkuen örveltämään ja mies saisi selviytyä muksun kanssa. :D ;)Mulla 8kk mukula ja ei ne menot oo mihkää hävinny...ehkä se on sit se et oon äijä ni noita kanssamenijöitä löytyy aina. Sulla ei vissii oo kavereissa kauheesti muita äitejä? Kyllähän sitä äidin pitää päästä välillä rilluu, koska eihän sillä muuten pää kestä aina olla kotona...nyt järkkäät kavereides kanssa jonkun tiukan setin alkaen heti aamupäivästä ja tuut himaan vasta aamuyöstäja äijä hoitelee mukulaa sen aikaa ja jälkitaudin ajan :D
Tulipahan vapun alkajaisiksi kutsu kertausharjoituksiin, ensimmäinen laatuaan meikäläisen "sotilasuralla"... Sinänsä ihan hauskaa mennä muutamaksi päiväksi verestämään muistoja inttiajoista, mutta lähinnä vituttaa jos tuo sotkee jotain koulukuvioita. Toivottavasti menee vapautushakemukset läpi.
Vituttaa kun ei ole oikein kavereita. Joskus on ollut että istuttu iltaa ja puhuttu syntyjä syviä jne. Toisille se perhe-elämä on niin iso muutos. Kuitenkin itsellä perhe ei vaikuta moiseen ystävyyssuhteeseen. Tai ehkä mä olen niin paska jätkä.