Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa vieläkin paskan puhuminen. Saatana on se perkele, jos on oma elämä niin paskaa, että pitää kateellisena sotkea tahallaan muiden välejä ja yrittää sotkea muitten elämä. Vittu ja sitten kun otat asian esille, niin yritetään luikerrella saatana tilanteesta pois selittelemällä, että en minä, vaan muut puhuu! Voi vittu, että taas vituttaa niin paljon, että pää tärisee!

Kiitokset hänelle joka on koiraansa paskattanut tuossa meidän parvekkeen edessä, kivan näköstä on. Naapuri on myös ollut huomaavaisena ja nakellut talven ajan tupakan tumppeja tuohon parvekkeen eteen.

^entises kämpäs joku homo poltti röökiä parvekkeelta. Sellainen ranskalainen "parveke" nii ja tietenki kaikki tumpit ales meidän 1 kerroksen patiolle. SILLOIN VITUTTI. Keräsin sit kaikki ja tiputtelin viikon ajan niit joka päivä postiluukusta. Varmaan tajus viestin.

Kylpyhuoneremontti alkoi eilen. No koko vitun prosessi on suoraan hanurista jos minulta kysytään, täytyy asua pari viikkoa muualla, valita laatat kalusteet sun muut. Mutta nyt se pommi putosi, eli kylppäristä löytyi kosteusvaurio, eli koko paska pitää kuivattaa ja tämä venyttää remontin aikataulua, kuten myös nostaa kustannuksia niin perkeleesti. Alkuperäinen kustannusarvio oli 7000 euroa, tuohon tulee nyt varmaankin tonni tai pari lisää. Ei vittu voi tulla muutamalle neliölle noin perkeleesti hintaa. Vois polttaa koko paskan ja muuttaa telttaan asumaan.

Koita tässä nyt hakea työpaikkoja kun jokaiseen tarvii jonkun helvetin kortin. Ei paljoa kiinnosta maksaa toistasataa jostain haista paska -koulutuksista. :curs:
Nimim. ei työturvallisuuskorttia eli poraan heti pylväsporakoneella perseeseeni

Koita tässä nyt hakea työpaikkoja kun jokaiseen tarvii jonkun helvetin kortin. Ei paljoa kiinnosta maksaa toistasataa jostain haista paska -koulutuksista. :curs:
Nimim. ei työturvallisuuskorttia eli poraan heti pylväsporakoneella perseeseeni

Jos mahdollista niin käy Työkkärin kautta tuo kurssi. Ei maksa mitään ja edesauttaa työllistymistä. :)

Oikeassa korvassa heräämisestä lähtien alituisesti soiva tinnitys. Jännä sinänsä, koska mua ei koskaan vaivaa moinen ilmiö. Onkohan pienen räkätaudin jälkikiusoja tai jotain? Kellään mitään tietoa mahdollisesti? Pahenee korvakäytävän tukkiessa, esim. nappikuulokkeilla. Aivan merkillinen. Kuulostaa samalta kuin yhdistäisi modeemilla nettiin. :confused:

Oikeassa korvassa heräämisestä lähtien alituisesti soiva tinnitys. Jännä sinänsä, koska mua ei koskaan vaivaa moinen ilmiö. Onkohan pienen räkätaudin jälkikiusoja tai jotain? Kellään mitään tietoa mahdollisesti? Pahenee korvakäytävän tukkiessa, esim. nappikuulokkeilla. Aivan merkillinen. Kuulostaa samalta kuin yhdistäisi modeemilla nettiin. :confused:

Jos et ole altistunut voimakkaalle melulle niin tuo voinee olla flunssaperäistä. Yksi mahdollisuus on myös jäykät niskat/yläselkä jne.

Jos et ole altistunut voimakkaalle melulle niin tuo voinee olla flunssaperäistä. Yksi mahdollisuus on myös jäykät niskat/yläselkä jne.
Melu on poissuljettu vaihtoehto. Mutta en tiennyt, että niska-hartia-yläselkä voi aiheuttaa sellaista. Se meinaan saattaa olla selittävä tekijä, koska nyt on viime päivinä tullut kohtalaisen paljon rasitusta epäkkäille, niskaan ja yläselkään noin ylipäänsä vapaa-uinnin ja punttireenien kautta. Ja vielä kun kotona löhöän paskassa asennossa läppärin äärellä, niin ilmankos...

Mutta kiitokset tiedosta. Hämmennys helpottui. :D

Miksi et mene takaisin landelle luomaan lantaa:)

Ps. Vituttaa heinähatut jotka tulevat pääkaupunkiseudulle valmiiksi asenne vammaisena.

Vituttaa porukka jotka on syntynyt asenne vammaisina.

Voi vittu että voi yksi puhelu saada vihaiseksi.

Tapailen ihanaa naista, jonka kanssa ollaan tiiviisti nyt yhdessä oltu. Olen onnellinen, iloinen ja nautin tuon naisen seurasta äärimmäisen paljon. Sitten löytyy näitä kavereita, joiden omat suhteet ovat jo väljähtäneet kovin arkiseksi. Muistavat sitten puhelimitsekin jatkuvasti varoitella "varo nyt ettei satu jos ei toimikaan" yms. vastaavaa negailevaa paskaa. Tiedän minä itsekin, että tämä olotila voi kääntyä hyvinkin nopeasti pahimmassa tapauksessa. Mutta antaisivat nyt jumalauta minun nauttia tästä tilanteesta, kun pitkästä aikaa siihen on mahdollisuus. Saatanan saatana! :curs::curs::wall:

Luulisi kavereiden tsemppaavan tyyliin "hienoa, oon iloinen sun puolesta!". Näköjään ei. Perkele.

Voi vittu että voi yksi puhelu saada vihaiseksi.

Tapailen ihanaa naista, jonka kanssa ollaan tiiviisti nyt yhdessä oltu. Olen onnellinen, iloinen ja nautin tuon naisen seurasta äärimmäisen paljon. Sitten löytyy näitä kavereita, joiden omat suhteet ovat jo väljähtäneet kovin arkiseksi. Muistavat sitten puhelimitsekin jatkuvasti varoitella "varo nyt ettei satu jos ei toimikaan" yms. vastaavaa negailevaa paskaa. Tiedän minä itsekin, että tämä olotila voi kääntyä hyvinkin nopeasti pahimmassa tapauksessa. Mutta antaisivat nyt jumalauta minun nauttia tästä tilanteesta, kun pitkästä aikaa siihen on mahdollisuus. Saatanan saatana! :curs::curs::wall:

Luulisi kavereiden tsemppaavan tyyliin "hienoa, oon iloinen sun puolesta!". Näköjään ei. Perkele.

Ihan samaa koin aikoinani. Turhaan varoittelivat. Kateelliset paskat.

Ottaa päähän kun on joku tauti ilmeisesti iskemässä. Kurkku ollu kipeä viimeyöstä lähtien ja olo on helvetin uupunut.

Vitun koulu, mikä vitun 75 kurssin raja?! Imekää opetushallitus paskaa.

Back
Ylös Bottom