Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa toisista paskan puhuminen ja ilkeily. Varsinkin, jos itse olet sen paskanpuhumisen kohde. Ja varsinkin, kun mikään siitä ei pidä paikkaansa, mutta tämä paskaa puhuva henkilö on niin kateellinen ja katkera, että luulee saavansa siitä jotain vitun hyötyä itelleen. Voi vittu.

toi on kyllä niin perseestä!!!

Tekniikka.

Miksi tämä tapahtuu joka helvetin kerta kun olisi kiire asioilla niin eikö tietokoneet ala tökkimään ja mikään ei toimi. Naama punasena täällä huudan yksinäni koneelle kun ei perkele toimi.

Siwassa oli Ehrmann 1.09 niin päätin kävellä Alepaan. Putkiremontissa ja kiinni, niin marssin toiseen Siwaan josko olisi eri hinta. No 1.09e sielläkin. En periaatteesta ostanut kun vituttaa moinen lähes 50% korotus.

:wall: ai saakeli sain äsken täs koneel kovan krampin takareiteen ja sit ku huutaen rupesin venyttämään takareittä nii sain krampin myös etureiteen... nyt ei uskalla liikuttaa jalkaa ettei uusi, täytyy pitää lievässä koukussa...
no toisaalta vois kuvitella että tän päivän jalkatreeni on mennyt perille oikeisiin lihaksiin ;)

Miten anonymiteetti kärsii jos hankkii vipit?

Sori offtopic

Eikös vippimaksu makseta tilisiirtona, josta hlötiedot selviää? Vai onko jotain muitakin tapoja maksaa tai yleensäkin hommata nuo vipit, ilman että henkilötiedot tulevat missään vaiheessa ilmi? Jos on niin samantien kyllä ottaisin...

Eikös vippimaksu makseta tilisiirtona, josta hlötiedot selviää? Vai onko jotain muitakin tapoja maksaa tai yleensäkin hommata nuo vipit, ilman että henkilötiedot tulevat missään vaiheessa ilmi? Jos on niin samantien kyllä ottaisin...

Mikehän ainoastaan näkee sen nimen kun sen maksun tekee, eli eipä paljoa anonymiteetti kärsi. No mä ainakin koen olevani vielä melko anonyymi vaikka olenkin tilisiirrolla maksanut vipit.

Ai onko mein joukossa julkkiksiakin?

Vittu eilen yks saatanan taksikuski peruutti melkein mun päälle kun seisottiin LIIKENNEVALOISSA!! Mut ei kun hän halus vaihtaa sittenkin kaistaa ja otti taakke päin reilusti ja sitten pois. Vitun mulkku. Itsehän olin siis prätkällä liikkellä niin ei olis ollu mukavaa saada pakettiautoa päällensä.

Et sinä kovin anonyymi muutenkaan ole, jos jotain riittävän tyhmää teet netissä. Sun henkilöllisyys voidaan jäljittää hyvin todennäköisesti ip-osotteiden perusteella mistä olet postannut palstalle(operaattorin avulla) ellet sitten käytä jotain anonymizer palvelua välissä. Adminit halutessaan voivat aika paljon saada selville ip-osotteista ihan itsekseenkin, jos niin haluavat (missä olet töissä/koulussa(jos olet noista postannut pakkikselle), mistä paikkakunnilta olet postaillut jne).

se vihloo ja huolella että tän vuoden puolella intis harvemmin päässy hyvää reeniä vetään ku aina jotain pientä köhää ja kurkkukipua. kuumettakin ollu muutaman kerran jo tässä reiska kolme kk aikana ja flunssan poikasta muhii vähä väliä vittu vittu vittu. onko mun yleiskunto laskenu niin alas että siä parin tuhannen äijjän seassa kaikki pöpöt imen itteeni :( siviilissä kun harvemmin tuli mitään tauteja harrastettua. HELEEEVETIN HELVETTIHI!
Se intti on jännä paikka, kun kaikki pöpöt leviää. Itsekin olin jatkuvasti kipeänä. Varmaan kerran kuussa joku flunssa. Oksennustautia en sentään ikinä saanut, vaikka muut siellä laattaili. Ja intissä koin myös ensimmäiset kuumeeni todella todella pitkään aikaan. Menin inttiin vasta 24-vuotiaana, enkä ollut ollut kuumeessa ainakaan kymmeneen vuoteen. Siellä tuli kuume aina samalla flunssan kanssa. Nyt on kulunut vähän reilu pari vuotta, kun sieltä pois pääsin, ja olen potenut noin 0.5 flunssaa. Se yksi ja ainoa oli niin lievä, etten sitä laske edes yhdeksi. Vastustuskyky ennen inttiä oli hyvä ja on hyvä edelleen. Mutta siellä olin kai enenmmän kipeänä kuin kukaan muu. Jännä juttu.

OT: Pistä rahat postissa Mikelle, eiköhän sellanenkin käy?

Vituttaa tää saatanan digiaika. Katon telkkaria ehkä 3 tuntia viikossa ja joka vitun kerta kuva pätkii ja etsitään signaalia. Siis mikä vitun vika niissä analogisissa lähetyksissä oli kun piti tähän paskaan vaihtaa??? Kaupunkia ja laitteet vaihdettu mutta sama homma jatkuu, eli vika on pakko olla lähetyksessä. Tästäkö pitäisi vielä maksaa pari sataa vuodessa?? VIIIIITTTUUUUU!!!

Mikehän ainoastaan näkee sen nimen kun sen maksun tekee, eli eipä paljoa anonymiteetti kärsi. No mä ainakin koen olevani vielä melko anonyymi vaikka olenkin tilisiirrolla maksanut vipit.
Juu, ei paljon eteenpäin mee vippitietoja. Listassakaan, jota pidän, ei ole oikeita nimiä, vaan pelkät nimimerkit ja kuukausi, jolloin vip-umpeutuu. Jossain vaiheessa oli pakko ilmoittaa oikea nimi, tämä sen jälkeen kun joku tyyppi maksoi vipit ja hoiteli isoa horkkakauppaa privojen kautta.

Juu, ei paljon eteenpäin mee vippitietoja. Listassakaan, jota pidän, ei ole oikeita nimiä, vaan pelkät nimimerkit ja kuukausi, jolloin vip-umpeutuu. Jossain vaiheessa oli pakko ilmoittaa oikea nimi, tämä sen jälkeen kun joku tyyppi maksoi vipit ja hoiteli isoa horkkakauppaa privojen kautta.

Miten tuo kauppa tuli sitten selville?

Vittu eilen yks saatanan taksikuski peruutti melkein mun päälle kun seisottiin LIIKENNEVALOISSA!! Mut ei kun hän halus vaihtaa sittenkin kaistaa ja otti taakke päin reilusti ja sitten pois. Vitun mulkku. Itsehän olin siis prätkällä liikkellä niin ei olis ollu mukavaa saada pakettiautoa päällensä.
Pakusta muuten ei nää kuin peileistä taakse, joten ei välttämättä kannata sitten laittaa sitä prätkää kauheen lähelle sitä pakua niin se näkee sut. Vaikka todennäköisesti tämän tiesitkin ja jätit reilun välin niin muillekin tiedoksi.

Pakusta muuten ei nää kuin peileistä taakse, joten ei välttämättä kannata sitten laittaa sitä prätkää kauheen lähelle sitä pakua niin se näkee sut. Vaikka todennäköisesti tämän tiesitkin ja jätit reilun välin niin muillekin tiedoksi.

Juu kyllä siinä reilusti oli rakoa. Jos olisin ollut ns. perseessä kiinni ni alle olisin jääny kun se sen verran vauhilla ja reilusti pakkia otti. Mutta itse jos olisin pakettiautolla ollut liikkeellä niin en tosiaan sellasta temppua ois tehnyt keskustassa ellen jotenkin vaikka ikkunaruudun kautta olis varmasti nähnyt ettei ketään takana ole. Koska sitähän näkee usein kun skoottereilla ja mopoilla ollaan ihan auton perässä jonottamassa kun eivät ymmärrä pitää vielä vasta liikenteeseen päässeet turvavälien merkitystä.. Pieni skootteri vielä jää pienen kuskin kanssa pahemmin piiloon ku isopyörä ison kuskin kanssa. Voihan se tietty olla mahdollista että taksikuski oli pelimies ja ties ottaa sentilleen sen verran pakkia ettei osu..:rolleyes: ...:jahas:.. Onneks ei sattunut mitään.

Back
Ylös Bottom