Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Koira oli repiny mun lompakon sillä aikaa kun olin ulkona.. ihmeen kaupalla ajokortti ja pankkikortti on on suunnilleen ehjät, mutta muuten koko lompakko on aika pienissä paloissa :curs: haittaakohan se, jos muutamassa työhön tarvittavassa kortissa on hampaiden lommoja..

oli hyvin lähellä ettei mulla ollu uutta ruskee-valkosta lompakkoa.. ja emäntä sanoi puhelimessa, kun kerroin taphtuneesta että ei sen tollasta reaktioo pitäs aiheutaa.. no helvetti, millainen reaktio tossa tilanteessa pitäis olla? :curs:

Hahhaa, tiedän suurinpiirtein tunteen. Kissa oli kussut mun mokkasaapikkaille joku aika sitten, meinasi tulla kanssa uudet saappaat siitä. Ja kyseinen kissa kun ei KOSKAAN ole kussut epäasiallisiin paikkoihin, niin otin sen ihan henkilökohtaisena vittuiluna :D Mutta eihän noille mussuikoille voi vihotella kauaa <3 Kunhan hetken saa itekseen äristä ja purista.

Mulla oli eilen yks paskimmista päivistä ikinä ja vituttaa vieläkin kun ajattelen kaikkia eilisiä tapahtumia.

Päivän suunnitelma oli herätä aikaisin, käydä Kelassa ja poliisilaitoksella ja sit lähteä porukoiden luo toiselle paikkakunnalle. Nukuin pommiin ja pääsin lähtemään sen verran myöhään, että keskustassa oli parkkipaikat tiukassa ja poliisilaitoksen mäki ihan ruuhkainen. Kun sain vihdoin auton parkkiin ja menin laitokselle, otin vuoronumeron. Numero oli 153. Menossa oli numero 120. Menin sit n. 10min odottamisen jälkeen info-tiskille kysymään, että hoituisiko mun asia ilman tuntikausien odottamista ja ilokseni virkailija oli erittäin mukava ja yhteistyökykyinen. Mun asia koski siis ajokortin kakkosvaiheen lykkäystä ulkomaille muuton takia. Kerroin tilanteen virkailijalle ja hän väitti, ettei sellaista ole olemassakaan kuin kakkosvaiheen lykkäys tai ajokortin jatkoaika :confused: Lopulta pitkällisen väännön ja monen kaavakkeen jälkeen päädyttiin hankkimaan mulle väliaikainen ajokortti, mikä on voimassa vielä vuoden (nykyinen umpeutuu elo-syyskuussa).

Se maksoi sit 60e eikä mulla tietenkään ollut käteistä. Lähdin sit taivaltamaan lähimmälle automaatille, joita ei todellakaan ole kovin montaa siellä hevonperseessä missä poliisilaitos on. Kävelin ainakin 30min ympäriinsä, kysyin mummelilta neuvoa ja päädyin vihdoin automaatille... JOKA OLI SULJETTU! Yksi ainoa vitun automaatti 5km säteellä ja sekin oli suljettu. Siinä vaiheessa oli ihan lähellä etten alkanut itkeä... Laahustin sit takaisin autolle ja ajoin keskustaan hakemaan sieltä automaatista rahaa. Kun tulin takaisin, ruuhka oli vaan pahentunut ja melkein kolaroin auton parkkeeratessani. Enkä muuten jaksanut enää maksaa pysäköintimaksua, joten jo senkin takia halusin saada asiani laitoksella hoidettua mahdollisimman nopeasti. Siinä vaiheessa mun yksinkertaisen asian hoitoon oli kulunut tunti.

Jouduin eri virkailijalle kuin aiemmin ja tämä uusi ei tajunnut yhtään mitä hain takaa. Hoki vaan koko ajan "mikä tulee olemaan sun vakituinen kotikuntasi, mikset tee sen maan ajokorttia?" jne jne. Huusin pää punaisena sille, että mä EN HALUA minkään muun maan ajokorttia, haluan vaan tän suomalaisen ja mulla on nyt tää vitun 60e tässä ja paperit on sulla siinä, joten miksei voida vaan tehdä näin! Lopulta kyllästyin sen akan kanssa vänkäämiseen ja päätettiin tehdä niin, että annan ajokorttini mennä vanhaksi ja Suomeen palatessa teen poliisille selvityksen ulkomaille muutosta ja sit mahdollisesti ns. saan anteeksi ja saan tehdä kakkosvaiheen :D

Kun lähdin poliisilaitokselta, mulla oli 10metrin pituinen lerssi otsassa. Lähdin ajamaan mäkeä alas ja suojatiellä meinasin ajaa jonkun miehen päälle. Äkkijarrutin ja mies katsoi mua, nauroi ja heilautti kättään. Tajusin, että ei helvetti, mähän olen pannut tota :jahas: Kaikista kaupungin ihmisistä just sen piti olla se, jonka yli meinaan ajaa viimeisenä päivänä jolloin mulla on auto käytössä.

Seuraava etappi oli sit porukoiden koti, jonne ajaa reilun tunnin. Ajaminen oli ihan helvetin tylsää, radiosta tuli pelkkää paskaa ja aina välillä havahduin siihen, etten tajunnut yhtään mitään mitä ympärillä tapahtuu. Olin yksinkertaisesti vaan ihan vittuuntunut ja väsynyt... Himassa sit vittuunnuin vielä enemmän, sillä alettiin mutsin kanssa tappelemaan mun lähdöstä ja siitä, miten en ikinä käy niiden luona. Sain sen taas itkemään (jotenkin meidän keskustelut päättyvät aina siihen, että mutsi alkaa itkeä). Selvitettiin asioita sit loppujen lopuksi siihen pisteeseen asti, että pystyttiin keskustelemaan huutamatta ja fiksusti.

Illalla pääsin takaisin tänne ja mentiin juhlimaan mun läksiäisiä, mihin olin pyytänyt työkavereita. Duunikavereista sellanen, jota olen pitänyt mulle tosi läheisenä, perui tulonsa vedoten krapulaan. Saatanan amatööri oikeesti, ei krapula ole sitä ennenkään estänyt.Siitä jäi tosi paska maku, vaikka ilta oli loppupeleissä ihan ok.

Nii et sellasta. Elämäni paskin päivä.

En haluaisi lannistaa lisää mut oon aika saleteissa et sitä anteeksiantoa et saa ja ajokortin joudut ajamaan uusiks :)

En haluaisi lannistaa lisää mut oon aika saleteissa et sitä anteeksiantoa et saa ja ajokortin joudut ajamaan uusiks :)

Sitä mä en just tajua, että mun autokoulun opettaja sanoi aikoinaan että ulkomaille muutto on AINA pätevä syy lykkäykseen ja että mun tarvii vaan käydä poliisilaitoksella selittämässä tilanne ja ne myöntää lykkäyksen. Nyt sit virkailija ei yhtään tajunnut mitä ajoin takaa ja kaikki olikin ihan helvetin monimutkaista :confused: Mun autokoulu oli kuitenkin mun koulun yhteydessä, eli siellä on käynyt monia sellaisia jotka jossain vaiheessa muuttavat pois ja autokoulun opettaja oli tottunut siihen että jengi tarvitsee kakkosvaiheen lykkäystä. Saa nyt nähdä miten käy, oon sit ilman ajokorttia saatana.

Sitä mä en just tajua, että mun autokoulun opettaja sanoi aikoinaan että ulkomaille muutto on AINA pätevä syy lykkäykseen ja että mun tarvii vaan käydä poliisilaitoksella selittämässä tilanne ja ne myöntää lykkäyksen. Nyt sit virkailija ei yhtään tajunnut mitä ajoin takaa ja kaikki olikin ihan helvetin monimutkaista :confused: Mun autokoulu oli kuitenkin mun koulun yhteydessä, eli siellä on käynyt monia sellaisia jotka jossain vaiheessa muuttavat pois ja autokoulun opettaja oli tottunut siihen että jengi tarvitsee kakkosvaiheen lykkäystä. Saa nyt nähdä miten käy, oon sit ilman ajokorttia saatana.

Ollut vaan taas joku elämäänsä kyllästynyt yksinhuoltaja siellä tiskin takia.
Kaveri sai työkiireiden takia KAKKOSVAIHEELLE LYKKÄYSTÄ eli aika hyvin jos ei ulkomaille lähdön takia saisi.

No ei se inssi ja kirjalliset uusiksi nyt niin paha ole kuitenkaan.

Niin kyllähän noita huvikseen suorittelee ja makselee.

Kaveri sai työkiireiden takia KAKKOSVAIHEELLE LYKKÄYSTÄ eli aika hyvin jos ei ulkomaille lähdön takia saisi.

Niin kyllähän noita huvikseen suorittelee ja makselee.

Joo se oli joku läski ja ruma, venäläissyntyinen akka :jahas:
Ja tosiaan, mulla on niin vitusti rahaa että teen mielelläni ajokortin uusiksi :D

Ei vitulla päähän. Siirtelin kamerasta kuvia koneelle ja kone tilttas. Kamera sai luultavasti jonkun virta piikin, eikä käynnisty enää.

Toisten asioista selän takana puhuminen, voi vittu, kun vituttaa. Ottaa kyllä niin kupoliin, kun ei ihmiset osaa muuta, kuin jauhaa paskaa toisista ja pähkäillä toisten tekemisiä. Vittu.

Voi vitunvittusaatana. Treenit menit ihan päin helvettiä. Taino siis se osa mihin riitti motivaatio. Ensin puoltuntia pukkarin paskahuussissa perse huutaa hoosiannaa ku vatta niin sekasin. Sit vitutti muut salilla olevat ihmiset jotenkin älyttömän paljon ja viimeinen niitti oli se, ettei penkki kulkenut LÄHESKÄÄÄÄÄN niin kuin viimeeksi. Sit palo kiinni ja painuin kotiin lutkuttaa palkkaria. Voisin vetää verhot ikkunaan ja mennä sängyn pohjalle ja herätä vasta aamulla. Voi kyrpä että vituttaa.

Tänään on erityisesti vituttanut oma naama ja keho. Oon niin vitun ruma ja naru ja vinkuheinä ja kaikkea paskaa. Sit vielä vituttaa kämppis ja kaikki, vittu.

Tota lykkäystä saa kyllä ihan iisisti ilman sen kummempia syitä. Monikin tuttu tuota hakenut ilman sen kummempaa.

^^ Täällä kans silmät ja nokka vuotaa kele! Ja ihan tukossa koko ajan. V:n hyvää kevättä vaan kaikille...

Ny vituttaa. Kaverin 3-kymppiset ois huomenna mutta muksulla molemmat korvat tulehtunu, 39 kuumetta ja oksentaa ympäriinsä.

Back
Ylös Bottom