Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koira oli repiny mun lompakon sillä aikaa kun olin ulkona.. ihmeen kaupalla ajokortti ja pankkikortti on on suunnilleen ehjät, mutta muuten koko lompakko on aika pienissä paloissa :curs: haittaakohan se, jos muutamassa työhön tarvittavassa kortissa on hampaiden lommoja..
oli hyvin lähellä ettei mulla ollu uutta ruskee-valkosta lompakkoa.. ja emäntä sanoi puhelimessa, kun kerroin taphtuneesta että ei sen tollasta reaktioo pitäs aiheutaa.. no helvetti, millainen reaktio tossa tilanteessa pitäis olla? :curs:
Lopulta pitkällisen väännön ja monen kaavakkeen jälkeen päädyttiin hankkimaan mulle väliaikainen ajokortti, mikä on voimassa vielä vuoden (nykyinen umpeutuu elo-syyskuussa). En haluaisi lannistaa lisää mut oon aika saleteissa et sitä anteeksiantoa et saa ja ajokortin joudut ajamaan uusiks![]()
Mun autokoulu oli kuitenkin mun koulun yhteydessä, eli siellä on käynyt monia sellaisia jotka jossain vaiheessa muuttavat pois ja autokoulun opettaja oli tottunut siihen että jengi tarvitsee kakkosvaiheen lykkäystä. Saa nyt nähdä miten käy, oon sit ilman ajokorttia saatana.Sitä mä en just tajua, että mun autokoulun opettaja sanoi aikoinaan että ulkomaille muutto on AINA pätevä syy lykkäykseen ja että mun tarvii vaan käydä poliisilaitoksella selittämässä tilanne ja ne myöntää lykkäyksen. Nyt sit virkailija ei yhtään tajunnut mitä ajoin takaa ja kaikki olikin ihan helvetin monimutkaistaMun autokoulu oli kuitenkin mun koulun yhteydessä, eli siellä on käynyt monia sellaisia jotka jossain vaiheessa muuttavat pois ja autokoulun opettaja oli tottunut siihen että jengi tarvitsee kakkosvaiheen lykkäystä. Saa nyt nähdä miten käy, oon sit ilman ajokorttia saatana.
No ei se inssi ja kirjalliset uusiksi nyt niin paha ole kuitenkaan.
Ollut vaan taas joku elämäänsä kyllästynyt yksinhuoltaja siellä tiskin takia.
Kaveri sai työkiireiden takia KAKKOSVAIHEELLE LYKKÄYSTÄ eli aika hyvin jos ei ulkomaille lähdön takia saisi.
Niin kyllähän noita huvikseen suorittelee ja makselee.
Ollut vaan taas joku elämäänsä kyllästynyt yksinhuoltaja siellä tiskin takia.
Kaveri sai työkiireiden takia KAKKOSVAIHEELLE LYKKÄYSTÄ eli aika hyvin jos ei ulkomaille lähdön takia saisi.