Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sukulaiset riitelee vaihteeksi rahasta ja sitä joutuu seuraamaan sivusta. Raha on niin helvetin tärkeää, että saa mennä ihmissuhteet pilalle kunhan ei tarvitse muille antaa mitään ja saa itse kaiken. Vitun hölmöläiset, pitikin syntyä tällaiseen perheeseen.

Vituttaa, kun meidän talon välittömässä läheisyydessä olevasta mahtavasta kahdesta 4 tunnin vieraspaikasta toisen on jo ainakin 5 päivän ajan valloittanut sama perkeleen auto. Tekisi mieli naarmuttaa se piloille. Lappuliisojen toimiston numero aukeaa vasta 9.30. Perkele.
Meillä on vähän samanlainen ongelma, paitsi että mulle nyt on ihan sama miten noita vieraspaikkoja käytetään, mutta kun meillä on kylmäpaikka, jota jotkut urpot luulevat vieraspaikaksi. Saatana siinä on kyltti missä lukee että paikat on varattu, niin melkeen viikoittain joku urvelo siihen vetää kun olen jossain käymässä. Sitten saa olla selvittämässä auton omistajaa ja muuten tulee yllättävän kalliiksi kun muutaman kerran kuussa joutuu soittamaan. "ei ollu tolppaa niin luulin vieraspaikaksi", voi vitun urpot.

Julkinen terveydenhuolto on muuten harvinaisen perseestä, onneksi pojalla sentään on sairauskuluvakuutus niin voi painua sen kanssa suoraan yksityiselle.

"Kaikki asiakasneuvojamme ovat edelleen varattuja, palvelemme teitä mahdollisimman pian."

Muija se jaksaa ottaa päähän aina välillä.. Salille purkamaan vitutusta :puntti: ->

Loistavaa, ny kurkkukipu nii kovaa et hyvä et voi nielasta sapuskaa ku koskee ihan kivasti.

[edit] Ei oo mitn kuumetta, jne ainoostaa pientä päänsärkyä ja kurkkua koskee nii prkleesti, juominenki koskee..vittujen kevät

Ei ole todellista, YTHS:llä kestää yhden testin tulosten saaminen viisi viikkoa. En tajua, mikä siinä voi ottaa niin kauan, koska mistään viljelystä ei ole kyse. Kai siellä sitten vain on ruuhkaa. Lykkääntyy nyt sitten yksi toinenkin juttu sen takia mukavasti.

Prosemma. TÄÄ EI EDISTY!!! Perkele. Yritän yritän, kaivan ja naputan.. miten tää voi olla näin saatanan hidasta?

Vaikka sä nyt vihaat sitä niin trust me, sulla tulee sitä vielä ikävä sen jälkeen kun oot sen tehnyt ja palauttanut. Vähän niinku Tukholma-syndrooma.

vittu että vituttaa fb:n arkiperseet joilla on pakonomainen tarve kirjottaa arjesta,ttu yhyy "sai siivottua ja leipoi pullia ja sitten pikku lenkit"
ja vittu piti vielä äsken kirjautua lukemassa niitä että vituttas vieläki enemmän:curs:

vittu että vituttaa fb:n arkiperseet joilla on pakonomainen tarve kirjottaa arjesta,ttu yhyy "sai siivottua ja leipoi pullia ja sitten pikku lenkit"
ja vittu piti vielä äsken kirjautua lukemassa niitä että vituttas vieläki enemmän:curs:

:lol2: Haha, olen 100% samaa mieltä. Vituttaa sellaset paskafloodaajat. "is kävi paskalla. Ruskeeta."

Vituttaa se kun opiskelen väärälle alalle.. vittu että oon tyhmä ku oisin vaan ajoissa tajunnu mitä haluun ja mitä en ja tämän hetkinen koulu on ihan perseestä ja ei kiinnosta yhtään.. yli puolet kuitenkin käyty että täytyy nyt vaan käydä tää loppuun ja sen jälkee kattoo jtn muuta vittu..

Vituttaa kun oon hirveä kynis. Ei oo päässyt kuukauteen treenaamaan ja alkaa jo vähän ahdistaa :(.

Miksei ole päässy? Salile perkele!

Vituttaa. Kauppreissu, mutta oliko siellä Ehrmannia?! No ei perkele ollu. Kahdessa kaupassa kävin eikä kummassakaan... Voi perkele!

Everly ja jänkäkoira: Millaisia päivityksiä teillä on? :)

-2 vannetta täysin soikeana (myyjäliike Tampereella)
-Maksoin 30e tämän toteamisesta
-Piti tankata
-Kehällä hitaita ihmisiä
-Asunnolla hissi varattuna joillekin muuttajaperseille
-6. kerrokseen kiivettyä, tiskivuori toivottaa tervetulleeksi

En tiedä minkälaista joogaa pitäis harrastaa, mutta nyt vain tuntuu, että kaikki menee aivan saatanan perseelleen.

Ei ollu ekassa kaupassa ehramia mullakaan. Kysyin neidiltä oisko siel takana mut ei löytäny. Koitti tyrkyttää valioo mut ei kelvanu :D Piti sit munki kahessa kaupassa käydä. Viereinen mamma patsasteli kun en ostanu toisesta kaupasta sit mitään muuta ku 2.5kg ehrnamii. Nii, ja raejuustoo unohin ostaa :dance2:

Back
Ylös Bottom