Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kyllä vittu sunnuntai aamuna, baari-illan jälkeen 2h unilla, herätä darraan ja 39,2C kuumeeseen! Ihanku tässä ei ois tänä vuonna jo tarpeeksi sairasteltu...

En oo viel, aamusin vaan koskee enempi ja sit päivän mittaa hellittää vähäsen, sit seuraava aamuna taas sama juttu, jossei ala menee ohi niin vois työterveyteen ajan hankkia ja kävästä.
Itsellä ollu kans sama tässä viimepäivinä. Helpotti tuntuvasti kun joi kuumaa/lämmintä kahvia :)

Menin pistämään suklaamunan sen muovin minkä sisällä on yllätys nii laitoin sen muovin suun ympärille ja imin ja nyt suun ympärillä on hirveet mustelmat, näyttää niiku oisin saanu turpaa ja huomiseksi jos se lähtis pois nii ois kova juttu:rolleyes: .

Oon kaikkien aikojen laiskin ja saamattomin ihminen. Ansaitsisin joutua sillan alle.

Ai et esimerkiksi tenttiin luku sujuu? :)

Vituttaa kun pääsiäisviikolla piti tehdä koulun rästihommii, mut jotenkin yllättäen jääny. Sen sijaan oon kerennyt olla baareissa parina iltana, oon kerennyt tutkia 200 gt:n edestä musiikkia tietokoneelta, et mitä voi heittää poies. Oon kerennyt siivota konetta muutenkin, niin ja asentaa seiskan ja kaikenlaista oon kyllä tehnyt, täysin toimeton en oo ollu, mut tosiaan noiden kouluhommien priorisointi kyl unohtui.

Tää pitäis laittaa myös mitä vittua-ketjuun. Vartti tullu Corleonea ja toiset mainokset jo tulee. Ekat alko 4min jälkeen. SIIS MITÄ VITTUA?! Onko tää joku kolmosen uus tyyli, mainokset kerran alle kymmenessä minuutissa?

Oon niin saamaton että mulla ei ole varaa lyödä edes vetoa, saati olisi ystäviä todistamaan mun saamattomuutta.

Mä oon niin saamaton etten jaksa lähteä tähän väittelyyn ja annan sun suosiolla viedä saamattomuuden kuninkaan-tittelin.

Jee mä SAIN tittellin! :D Ehkä sä oot sittenkin saamattomampi. Onnea.

Jee mä SAIN tittellin! :D Ehkä sä oot sittenkin saamattomampi. Onnea.

Johan osuu hitusen liian kuvaavasti väittelyt. Pelkotila niskassa et kela tulee kiinnostumaan mun opinnoista.. En tiedä mistä johtuu mut aivan käsittämätön paineen alla hajoaminen menossa.. Nytkin olisi tentti, joka on suhteettoman helppo. Asia harrastuksien puolesta kiehtovaa jne. Mutta jostain syystä jumii.. Suatanallista pelätä epäonnistumista.. Jotenkin ei vain luonne anna periksi epäonnistua. Mutta siltikään ei löydä sitä asennetta lukea. Noh eipä siihen kuole vaikka tukia takaisin hyökittäisiinkin. Mutta ylimääräiset vuodet koululla takuulla! Kait se on tämän avautumisen johdosta haettava vielä yks pruju esille ja tutkittava juttuja.. Olipahan sentäs mukavan aikaansaamattomat lomat! :)

Jepjep, kävin tutkailemassa vanteita ja ainakin yks väpättää sivuttaissuunnassa. Kaiken järjen mukaan se on kiero. Käynpä huomenna rengasliikkeessä katsastuttamassa, että ovatko oikeasti. Sitten tietää, onko vanteet vai alusta paska.

vituttaa se ettei tuuu kuntoilusta mitään, pienoinen flunssa, ryyppäämiseen ei näytä tulevan kunnnon taukoa ja muutenkaa juhlimiseen, sitte pitää aina mennä baarista rillin kautta kotia. ei siis löydy motivaatiota. ja laiskottaa.
e: niin ja rahaa palaa vitusti kokoajan eikä tunnu sillekkäää tulevan loppua.

Vituttaa, kun meidän talon välittömässä läheisyydessä olevasta mahtavasta kahdesta 4 tunnin vieraspaikasta toisen on jo ainakin 5 päivän ajan valloittanut sama perkeleen auto. Tekisi mieli naarmuttaa se piloille. Lappuliisojen toimiston numero aukeaa vasta 9.30. Perkele.

Vituttaa, kun meidän talon välittömässä läheisyydessä olevasta mahtavasta kahdesta 4 tunnin vieraspaikasta toisen on jo ainakin 5 päivän ajan valloittanut sama perkeleen auto. Tekisi mieli naarmuttaa se piloille. Lappuliisojen toimiston numero aukeaa vasta 9.30. Perkele.

Mulla kiristyy kans pinna samantien, jos ihmiset ei osaa pysäköidä.

Tunti vielä, kohta saat soittaa! :)

Back
Ylös Bottom