Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä ollu kans sama tässä viimepäivinä. Helpotti tuntuvasti kun joi kuumaa/lämmintä kahviaEn oo viel, aamusin vaan koskee enempi ja sit päivän mittaa hellittää vähäsen, sit seuraava aamuna taas sama juttu, jossei ala menee ohi niin vois työterveyteen ajan hankkia ja kävästä.

Oon kaikkien aikojen laiskin ja saamattomin ihminen. Ansaitsisin joutua sillan alle.

Ai et esimerkiksi tenttiin luku sujuu?![]()
En usko. Mä olen paljon laiskempi ja saamattomampi.Oon kaikkien aikojen laiskin ja saamattomin ihminen. Ansaitsisin joutua sillan alle.
En usko. Mä olen paljon laiskempi ja saamattomampi.
Oon niin saamaton että mulla ei ole varaa lyödä edes vetoa, saati olisi ystäviä todistamaan mun saamattomuutta.
Mä oon niin saamaton etten jaksa lähteä tähän väittelyyn ja annan sun suosiolla viedä saamattomuuden kuninkaan-tittelin.
Jee mä SAIN tittellin! :D Ehkä sä oot sittenkin saamattomampi. Onnea.

Vituttaa, kun meidän talon välittömässä läheisyydessä olevasta mahtavasta kahdesta 4 tunnin vieraspaikasta toisen on jo ainakin 5 päivän ajan valloittanut sama perkeleen auto. Tekisi mieli naarmuttaa se piloille. Lappuliisojen toimiston numero aukeaa vasta 9.30. Perkele.