Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Peruukkia ei löydy. Mutta kai mä tohon exän mekkoon voisin koittaa ahtautua :D.

Edit. Kelpaako hame, kiltti löytyisi.

Exän mekko kuulostaa hyvältä, mutta kai kilttikin on ok. Siellä alla ei kait oikeeoppisesti saa olla mitään? Herttasta muuten, että haluat pukeutua naiseks siitä ilosta, että saat opettaa mulle fysikaalista kemiaa. ;)

Exän mekko kuulostaa hyvältä, mutta kai kilttikin on ok. Siellä alla ei kait oikeeoppisesti saa olla mitään? Herttasta muuten, että haluat pukeutua naiseks siitä ilosta, että saat opettaa mulle fysikaalista kemiaa. ;)

Ei tietenkään saa olla mitään alla. Ja mitä sitä nyt ei tekisi sen vuoksi että saa opettaa naiselle integrointia ja derivointia :kuola:.

Lol, tää keskustelu johti siihen, että sain kuulla kunniani siitä, miten olisin moraalittomasti valmis harrastamaan seksiä korottaakseni numeroitani. Samassa syssyssä sain kuulla olevani myös vammaisten pilkkaaja sekä kannibaali. En viitsi edes kertoa, miksi. Paljon harmia seuraa fysikaalisesta kemiasta. :( :lol2:

Vituttaa kun lehdissä puhutaan marja-sisko aallosta ja sukupuolenkorjausleikkauksesta vaikka oikeasti se on edelleen se Olli Aalto joka kävi sukupuolenvaihdosleikkauksessa.
Jos orilta leikkaa munat niin siitä ei tule tammaa vaan ruuna. Stana!!

Lol, tää keskustelu johti siihen, että sain kuulla kunniani siitä, miten olisin moraalittomasti valmis harrastamaan seksiä korottaakseni numeroitani. Samassa syssyssä sain kuulla olevani myös vammaisten pilkkaaja sekä kannibaali. En viitsi edes kertoa, miksi. Paljon harmia seuraa fysikaalisesta kemiasta. :( :lol2:

Hahahahahahaaa. Ei vittu, sattuu kurkkuun kun nauraa :D. Sano miehellesi että kyllä mä voin opettaa ihan ilman seksiäkin, olen ammattilainen :D. Vammaisten pilkkaus ja kannibalismi, WTF :D. Joka kerta kun luen sun posteja, mua alkaa entistä enemmän harmittaa että oot varattu :D.

Voi saatanan elixia! eilen kun olin salilla niin sellon elixiassa oli TAAS lauteet rikki ja tänään kun ajattelin mennä niin eikös se läävä mene jo 2000 kiinni. Ois pitänyt itse tarkistaa se lauantain aukioloaika. Pihallakin loskaa niin paljon että ei voi edes lähteä lenkille. Samaan syssyyn sattui selvä viikonloppu kun tullut dokattu joka viikonloppu varmaan vuoden... Emäntäkin näprää joka päivä vaan ipodilla pasianssia tai roikkuu facebookissa ja sen kautta oleva tenava vaan vittuilee ja minä korjaan niiden jälkiä.

Kavereita ei näköjään kiinnosta olla yhteyksissä, ei mitään tekemistä siis. Haluisin kuitenkin olla ihmisten ilmoilla.

Ajattelin sitten lähteä kaahaamaan keskustaan, kun en muutakaan keksinyt. Lämpötila meni miinuksen puolelle ja tiet ihan peilijäähän. Voi saatanan saatana! :curs:

Ehdotuksia ihmiset, mikä on tehokkain tapa hankkia uusia kavereita? Kuoro? :F

rupea rikkaaks, kavereita riittää niin kauan ku tilillä riittää ykkösen jälkeen pitkä rivi nollia. Varsinkin naispuoliset ihmiset kiintyy suhun ihan eritavalla ku ennen.

Koitan jonkin jutun pistää kohtuu lyhyesti ja selvästi mitä tuli mieleen, kun hetken mietti.

Jokin vuosi takaperin salilla oli joku 40v mies, iso maha jne... mulle joskus aina jotaki pientä jutellut. Tein sitten mavea jollain 130kg, istahdin sarjojen välillä hengähtämään, kun äijjä tuli ja kysyi passaako kokeilla välissä "joo siitä vaan" hieman siinä jo epäröin että mitähän tuosta tulee. Selkä oli pyöreänä, mutta punnersi sen pari kertaa siitä kuitenkin ilmaan. Oli varmaan pieni näytön paikka taas, kun nuori kaveri nostelee "isoja" painoja, että kyllä hänkin pystyy samaan. No toistot tehtyä tokaisi jotain "ottipa se selkään kovasti". Eipä ihme, muuten kyllä kaveri teki pienillä painoilla treeninsä mitä nyt tekikin. Noh, parin viikon päästä näin äijän lenkillä. Siinä tokaisi mulle, että viimeksi sillon salilla kun kokeilin sitä maastavetoa, alkoi illalla ottamaan rinnasta niin paljon että piti nitroja ottaa ja jouduin Ouluun sairaalaan... Eipä tätäkään kaveria pahemmin salilla ole näkynyt. Paras oisi ollut pysyä siinä soutuvehkeessä...

Tämähän on vakava asia, mutta jotenkin vain meinaa pieni hymy tulla, kun poloista äijää ajattelee.

Toinen juttu,

oltiin kaverin kanssa salilla, siinä sitten jutteli yksi hiema isompi kaveri olkoot nimi vaikka Matti ja toinen mies Pekka(joka sattu olemaan paikallinen homo) Noh Matti siinä kertoili Oulun saleista, kun on siellä asunut joskus. Kuulema joku sali on hieman hintti jätkien suosiossa(?) tai sen oloisten ainakin. Matti siinä sitten tokas homoista sen verran, että jos semmoset homopellet tulee mua koittaan, niin lyön sellasia kyllä heti puntilla päähän. Mattihan ei tietenkään tiennyt, että Pekka on homo. Meinas ruveta taas hymyilyttään kaverin kanssa, kun taaempana kuunneltiin =) Oispa Pekka tuohon tokaissut, että mää olen kyllä homo. Ois tullu varmaan heti puntista päähän!

Kolmanneksi sama Matti teki vipunostoja. Salille putkahti jotain poikia, tuskin yläaste ikäisiä edes. Yksi niistä kysyi Matilta neuvoa miten liike tehdään. Noh opastus ohi, niin pojat(joita oli se 4kpl:tta) ottivat jokainen jonkinlaiset käsipainot ja alkoivat yhtäaikaa kaikki veivata vipareita. Mattikin siinä ihmeissään kahto ja puisti päätään. Kaveri tämän kerto kyllä. Tämä ois kyllä pitänyt omin silmin taas nähdä =)

Noh pistetään vielä neljäskin. Toinen vanhempi äijjä, jota kaverin kanssa sanotaan harmaapaidaksi(aina sama pitkähiainen harmaa paita päällä, karkina olonen..) Säädettävän penkin pisti vinopenkki asentoon sopivaksi, sitten laittoi telineessä olevat tangon pidikkeet sopiviksi(tai ainakin luuli niin), rupesi äijjä sitten nostamaan tankoa kun itsekkin huomasi, että toinen puoli oli hieman alempana kuin toinen. Se olikin sitten suoraan sanottuna vinopenkki :D

Kavereita ei näköjään kiinnosta olla yhteyksissä, ei mitään tekemistä siis. Haluisin kuitenkin olla ihmisten ilmoilla.

Ajattelin sitten lähteä kaahaamaan keskustaan, kun en muutakaan keksinyt. Lämpötila meni miinuksen puolelle ja tiet ihan peilijäähän. Voi saatanan saatana! :curs:

Ehdotuksia ihmiset, mikä on tehokkain tapa hankkia uusia kavereita? Kuoro? :F

No mä en nyt nopeudesta tiiä, mut aika tehokas keino on alkaa opiskella jotain. Mun elämässä pysyvimpiä kaveruussuhteita on just noi opintojen kautta löytyneet kaiffarit. Ja heidän kauttaan tutustuu taas uusiin tyyppeihin jne. Suurin osa mun nykyisistä kavereista on just opiskelukavereita, työkavereista pidän yhteyksiä vaan kahteen tyyppiin aktiivisesti.

Sit joku joukkuelaji vois olla. Salibandy tai futis.

Voi vitun naamaihottuma!!!!!! Saatana tökkäsin pieneen finniin jotain finnivoidetta ja nyt on koko leuka ja huulet kesivässä, punaisessa ja vitun kutiavassa ihottumassa....... Jes, jospa lähtisi muutaman päivän aikana pois että kehtaisi kouluun mennä..

Eääääh, ehdin jo antaa sille briiffauksen susta, johon sisältyi myös oma kuvaukses sun panotaidoista. :D Mä oon tiukassa narussa ja pääsisin varmaan vaan siinä tapauksessa, jos olisit ruma ja nainen ja mielellään vielä vanhakin.

Ei mee kyl jakeluun tällaset suhteet. Tosin ei varmaa tarvii mennäkkään..:)

Vitun RS-virus ei hellitä sitten millään pari viikkoa kiusannut.Seuraavaksi tulee sitten GT-virus vai RCA-virus.
Nää nykyajan virukset vaan kovenee.Ennen sairasti pari päivää ja se oli siinä.
Ja just alkoi treenitkin pitkästä aikaa maistumaan.
Loppuvitutuksena sulais noi lumet,että pääsis vähän kurapyörällä(Suzuki DR-800)sooloilemaan.

Back
Ylös Bottom