Kuulemma tarvitaan kuvia, että nähdään, ootko tosissas. :lol2:
Peruukkia ei löydy. Mutta kai mä tohon exän mekkoon voisin koittaa ahtautua :D.
Edit. Kelpaako hame, kiltti löytyisi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuulemma tarvitaan kuvia, että nähdään, ootko tosissas. :lol2:
Peruukkia ei löydy. Mutta kai mä tohon exän mekkoon voisin koittaa ahtautua :D.
Edit. Kelpaako hame, kiltti löytyisi.
Exän mekko kuulostaa hyvältä, mutta kai kilttikin on ok. Siellä alla ei kait oikeeoppisesti saa olla mitään? Herttasta muuten, että haluat pukeutua naiseks siitä ilosta, että saat opettaa mulle fysikaalista kemiaa. ;)
.Exän mekko kuulostaa hyvältä, mutta kai kilttikin on ok. Siellä alla ei kait oikeeoppisesti saa olla mitään? Herttasta muuten, että haluat pukeutua naiseks siitä ilosta, että saat opettaa mulle fysikaalista kemiaa. ;)
Lol, tää keskustelu johti siihen, että sain kuulla kunniani siitä, miten olisin moraalittomasti valmis harrastamaan seksiä korottaakseni numeroitani. Samassa syssyssä sain kuulla olevani myös vammaisten pilkkaaja sekä kannibaali. En viitsi edes kertoa, miksi. Paljon harmia seuraa fysikaalisesta kemiasta. :( :lol2:
Juuh, mä oon aika saalis. Näytän kyllä ehkä Gimlin ja Lauri Tähkän risteytykseltä, mutta ei mun kanssa ainakaan tylsää oo. ;)Joka kerta kun luen sun posteja, mua alkaa entistä enemmän harmittaa että oot varattu :D.
Juuh, mä oon aika saalis. Näytän kyllä ehkä Gimlin ja Lauri Tähkän risteytykseltä, mutta ei mun kanssa ainakaan tylsää oo. ;)
.Kavereita ei näköjään kiinnosta olla yhteyksissä, ei mitään tekemistä siis. Haluisin kuitenkin olla ihmisten ilmoilla.
Ajattelin sitten lähteä kaahaamaan keskustaan, kun en muutakaan keksinyt. Lämpötila meni miinuksen puolelle ja tiet ihan peilijäähän. Voi saatanan saatana! :curs:
Ehdotuksia ihmiset, mikä on tehokkain tapa hankkia uusia kavereita? Kuoro? :F
Eääääh, ehdin jo antaa sille briiffauksen susta, johon sisältyi myös oma kuvaukses sun panotaidoista. :D Mä oon tiukassa narussa ja pääsisin varmaan vaan siinä tapauksessa, jos olisit ruma ja nainen ja mielellään vielä vanhakin.

Ei mee kyl jakeluun tällaset suhteet. Tosin ei varmaa tarvii mennäkkään..![]()