Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu noiden mainosten määrä on jostain syystä räjähtänyt viimeisten kuukausien aikana. 43 minuuttia mennyt ohjelmasta kolmosella ja mainoskatkoja tainnut olla jo kolme tai neljä. Vittu jatkuvalla syötöllä. Eikä noiden mainoskatkojen pituus ole lyhentynyt. Pitää kaikki perkele tallentaa, että voi jaksaa mitään nykyään katsella.

Vuoden vaihteessa muuttu säännöt mainostamisen suhteen. Ei tarvi enää olla niin pitkää yhtämittaista pätkää ilman mainostaukoa. Mainoskatkojen kokonaisaika ei kuitenkaan käsittääkseni muuttunu, tai mitä siitä jostain luin niin sellasen käsityksen sain.. Perseestähän se on kun ohjelma pätkii jatkuvasti eikä kerkiä välissä edes kunnolla jääkaapille :D Onneks en omista tv:tä niin ei tarvi stressata asiasta![]()
Uusi ja paljon hehkutettu sarja kun alkaa niin ei ehdi paljon alkutekstejä pidemmälle ja sotkassa on taas vaihtopäivät. Kevyesti vituttaa.:D

Vaikuttaa yhtä pitkiltä mainoskatkot kuin ennenkin, niitä on vaan enemmän. Uusi ja paljon hehkutettu sarja kun alkaa niin ei ehdi paljon alkutekstejä pidemmälle ja sotkassa on taas vaihtopäivät. Kevyesti vituttaa.:D
Ensi listaan vaadin ainakin yhden viikonloppuvapaan ihan jo oman mielenterveyteni takia. Muutama pitkä lauantaivuoro lisää ja musta tulee katkera ihmisvihaaja.
Alyssa, miten niin ei kerkeä pitää taukoja? Mä en ymmärrä. Jos TES sanoo että sulla on tauko vaikka 20min niin sitten sulla pitää olla se. Se on firman ongelma jos on ruuhkaa tms.
Mä olen tarjoilija. En mä voi jättää ~8 pöytää oman onnensa nojaan viideksikään minuutiksi silloin kun mesta on täynnä, jokainen haluaa jotain ja jonoa on ulos asti. Ei se vaan käy. Muutenkin tässä duunissa mennään asiakkaiden ehdoilla ja taukoja voi kyllä pitää, mikäli ehtii. Yli 6h päivään kuuluu 15min ruokatauko, mikä pidetään niin, että työvuoroa ei tarvitse aloittaa kuin vasta 15min merkityn aloitusajan jäljeen. Ei toi syöminen kyllä mikään ongelma ole ikinä ollut, ei siinä ehdi edes tulla nälkä. Juominen on vähän tärkeämpää, koska musta tulee niin saatanan kärttyinen jos poden nestehukkaa.
Kyllä mä normaalisti hiljaisempina päivinä juon kahvia, juoruilen ja käyn tupakalla vähän väliä.
Vituttaa YO- ja pääsykokeisiin lukeminen :(
Kuuden tunnin työpäivään kuuluu lain mukaan kaksi 15 minuutin kahvitaukoa.