Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Missä vitussa mun N900 viipyy?! Helvetin Sonera, opetelkaa jo pikkuhiljaa palvelemaan asiakkaitanne, SAATANA!

Menin kyydillä kouluun aamulla ja fillari otettiin auton perään. Pyörähän oli valmiiks lukossa, enkä tietenkää tajunnu tarkistaa onko avaimet mukana. Ei ollu. Samas nipussa pyörän- sekä talonavain eikä ketään oo tulossa himaan vielä 3 tuntiin. Vitutti niin suunnattomasti, varsinki ku oli ehkä paskin viikonloppu alla ikinä (treffisuunnitelmat meni lievästi sanottuna pieleen yms.) Oli kyllä vähällä ettei ifööni lentäny seinään. :curs:

Vettä ei tule hanasta, kun alueella on joku vesijohto paskana. Uutisten mukaan vuoto havaittu tänään jo klo 14. Uutisia sadellu nettiin vasta tunti tai pari sen jälkeen, kun vuoto ratkennu (klo 17.30) ja vedet jouduttu katkaisemaan. Olisko ehkä kannattanu ilmottaa ihmisille ajoissa, että olisivat osanneet varautua.. Kaupastaki oli jo vedet loppu. Juodaan sit limsaa saatana! :curs:

Vittu noiden mainosten määrä on jostain syystä räjähtänyt viimeisten kuukausien aikana. 43 minuuttia mennyt ohjelmasta kolmosella ja mainoskatkoja tainnut olla jo kolme tai neljä. Vittu jatkuvalla syötöllä. Eikä noiden mainoskatkojen pituus ole lyhentynyt. Pitää kaikki perkele tallentaa, että voi jaksaa mitään nykyään katsella.

Vittu noiden mainosten määrä on jostain syystä räjähtänyt viimeisten kuukausien aikana. 43 minuuttia mennyt ohjelmasta kolmosella ja mainoskatkoja tainnut olla jo kolme tai neljä. Vittu jatkuvalla syötöllä. Eikä noiden mainoskatkojen pituus ole lyhentynyt. Pitää kaikki perkele tallentaa, että voi jaksaa mitään nykyään katsella.

Vuoden vaihteessa muuttu säännöt mainostamisen suhteen. Ei tarvi enää olla niin pitkää yhtämittaista pätkää ilman mainostaukoa. Mainoskatkojen kokonaisaika ei kuitenkaan käsittääkseni muuttunu, tai mitä siitä jostain luin niin sellasen käsityksen sain.. Perseestähän se on kun ohjelma pätkii jatkuvasti eikä kerkiä välissä edes kunnolla jääkaapille :D Onneks en omista tv:tä niin ei tarvi stressata asiasta :)

Vuoden vaihteessa muuttu säännöt mainostamisen suhteen. Ei tarvi enää olla niin pitkää yhtämittaista pätkää ilman mainostaukoa. Mainoskatkojen kokonaisaika ei kuitenkaan käsittääkseni muuttunu, tai mitä siitä jostain luin niin sellasen käsityksen sain.. Perseestähän se on kun ohjelma pätkii jatkuvasti eikä kerkiä välissä edes kunnolla jääkaapille :D Onneks en omista tv:tä niin ei tarvi stressata asiasta :)

Vaikuttaa yhtä pitkiltä mainoskatkot kuin ennenkin, niitä on vaan enemmän. Uusi ja paljon hehkutettu sarja kun alkaa niin ei ehdi paljon alkutekstejä pidemmälle ja sotkassa on taas vaihtopäivät. Kevyesti vituttaa.:D

Uusi ja paljon hehkutettu sarja kun alkaa niin ei ehdi paljon alkutekstejä pidemmälle ja sotkassa on taas vaihtopäivät. Kevyesti vituttaa.:D

:hyvä: Heh

Itseäni vituttaa oma ultimaattinen laiskuus ja saamattomuus. Mikähän siinä on kun kyllä salilla jaksaa hikoilla ja rehkiä ja lenkillä käydä mutta tiskaaminen on aivan ylivoimainen koettelemus? :david:

vitun nokia paska vittu:curs::curs::curs: samaan syssyyn vitun microsoft:curs::curs:

vittu musta tulee apple miehiä ku nää paskat ei koskaa toimi! ja haistakaa vittu apple varmasti toimii :curs::david:

edit: ei vittu noin vähä vitutushymiöitä riitä :curs::curs::curs::curs::curs::curs:

Vaikuttaa yhtä pitkiltä mainoskatkot kuin ennenkin, niitä on vaan enemmän. Uusi ja paljon hehkutettu sarja kun alkaa niin ei ehdi paljon alkutekstejä pidemmälle ja sotkassa on taas vaihtopäivät. Kevyesti vituttaa.:D

Ja ihme homma on sekin että jotain sarjaa hehkutetaan puoli vuotta eikä kerrota muuta kuin että alkaa maaliskuussa. Sitten ne mainokset on pyöriny jo ikuisuuden telkkarissa kun sarja oikeesti alkaa ja missaa sen alun sen takia ettei niitä mainoksia enää mitenkään noteeraa...

Uusi työvuorolista. Kiva että on töitä paljon, mutta mä teen enemmän tunteja kuin vakkarit mutta silti mä olen JOKA HELVETIN VIIKONLOPPU kiinni. Lista on aina 3 viikkoa kerrallaan ja edellisessä mä olin joka pe ja la töissä, tossa uudessa mä olen jokaikinen pe, la ja su töissä. Lauantaivuorot 10h, 10h ja 8h. Ei siinä muuten mitään, mutta vakkarit saavat aina tietyin väliajoin viikonloppuvapaan ja heillä on myös kevyemmät lauantaitunnit. 10h on arkisin kiva tehdä, mutta lauantaisin yhtä tuskaa, osittain koska siinä ei ehdi syödä, juoda tai pitää muitakaan taukoja.

Ensi listaan vaadin ainakin yhden viikonloppuvapaan ihan jo oman mielenterveyteni takia. Muutama pitkä lauantaivuoro lisää ja musta tulee katkera ihmisvihaaja.

Alyssa, miten niin ei kerkeä pitää taukoja? Mä en ymmärrä. Jos TES sanoo että sulla on tauko vaikka 20min niin sitten sulla pitää olla se. Se on firman ongelma jos on ruuhkaa tms.

Alyssa, miten niin ei kerkeä pitää taukoja? Mä en ymmärrä. Jos TES sanoo että sulla on tauko vaikka 20min niin sitten sulla pitää olla se. Se on firman ongelma jos on ruuhkaa tms.

Mä olen tarjoilija. En mä voi jättää ~8 pöytää oman onnensa nojaan viideksikään minuutiksi silloin kun mesta on täynnä, jokainen haluaa jotain ja jonoa on ulos asti. Ei se vaan käy. Muutenkin tässä duunissa mennään asiakkaiden ehdoilla ja taukoja voi kyllä pitää, mikäli ehtii. Yli 6h päivään kuuluu 15min ruokatauko, mikä pidetään niin, että työvuoroa ei tarvitse aloittaa kuin vasta 15min merkityn aloitusajan jäljeen. Ei toi syöminen kyllä mikään ongelma ole ikinä ollut, ei siinä ehdi edes tulla nälkä. Juominen on vähän tärkeämpää, koska musta tulee niin saatanan kärttyinen jos poden nestehukkaa.

Kyllä mä normaalisti hiljaisempina päivinä juon kahvia, juoruilen ja käyn tupakalla vähän väliä.

Mä olen tarjoilija. En mä voi jättää ~8 pöytää oman onnensa nojaan viideksikään minuutiksi silloin kun mesta on täynnä, jokainen haluaa jotain ja jonoa on ulos asti. Ei se vaan käy. Muutenkin tässä duunissa mennään asiakkaiden ehdoilla ja taukoja voi kyllä pitää, mikäli ehtii. Yli 6h päivään kuuluu 15min ruokatauko, mikä pidetään niin, että työvuoroa ei tarvitse aloittaa kuin vasta 15min merkityn aloitusajan jäljeen. Ei toi syöminen kyllä mikään ongelma ole ikinä ollut, ei siinä ehdi edes tulla nälkä. Juominen on vähän tärkeämpää, koska musta tulee niin saatanan kärttyinen jos poden nestehukkaa.

Kyllä mä normaalisti hiljaisempina päivinä juon kahvia, juoruilen ja käyn tupakalla vähän väliä.

Kuuden tunnin työpäivään kuuluu lain mukaan kaksi 15 minuutin kahvitaukoa.

Tuo Alyssan tilanne on tuttua. Vaikkakin en ole töissä ravintolassa. Mutta joskus vaan joutuu menemään asiakkaiden ehdoilla ja ei vaan voi jättää asiakkaita seisomaan ja odottamaan että pidän taukoa.

Mutta veikkaan kyllä Alyssan tilanteessa että enempi sitä nälkäisenä on kärttyinen ja nopeammin se verensokerin heitto aiheuttaa mielialojen muutoksia kuin jano. Ja helpompi kuitenkin vaikka juosten juoda jotain kuin syödä.

Kuuden tunnin työpäivään kuuluu lain mukaan kaksi 15 minuutin kahvitaukoa.

Se on ihan vitun sama mitä laki sanoo. Kun on kiire, on kiire ja sillon ei pidetä taukoja. Helposti menny 10,5h työpäivä syömättä. Hyvä jos on vessaan ehtinyt kun on ollut yksin puljussa töissä... Aikani tota hommaa kattelin ja totesin sitten, että vitut, minen tätä hommaa enää jaksa ja käskin pomon ruveta laskemaan päiviä, koska minä olisin poissa tasan kuukauden päästä :D

Anteeks, mua ei nyt vituttanut... no, okei, ehkä tää väsymys on tosi hanurista. Vois nukkua joka yö sen 8h, eikä niin että yhtenä yönä 1h ja toisena sitten 9h...

Ihmetyttää nämä työnsankarit. Luulette varmaan, että saatte mitalin jos jätätte ne tauot pitämättä? Teidän työnjohtaja/esimies/whatever ei ole asioidensa tasalla jos siellä ei väki saa pidettyä lakisääteisiä taukoja. Suosittelen, että alatte pitämään ne tauot jotka teille kuuluu ja jos tulee kitinää niin otatte suoraan yhteyttä sen lähimmän esimiehen pomoon. Teille ei makseta siitä että mietitte kuinka asikkaille käy kun pidätte tauot, näille teidän esimiehille maksetaan että ne järkkää hommat sillä tavalla että asikkaat ei kyrpiinny ja te saatte sen mikä teille kuuluu. Harmittaa kun tätä työntekijöiden poljentaa sattuu just eniten näillä matalapalkka-aloilla joissa ei muutenkaan elämä ole mitään ruusuilla tanssimista.

Back
Ylös Bottom