Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa yläkerran naapuri joka on valittanu mulle jo kaks kertaa melusta. Ensimmäisen kerran nyt ehkä ymmärsin kun en ite vaan huomannu että oli jo hiljasuus alkanu. (soittelin rauhallisesti akustista kitaraa joten melu ei silloinkaan ollut Läheskään esim pianon pimputuksen tasolla)
Toisella kerralla tuli valittamaan 20.00 aikaan suunilleen että musiikki liian kovalla. Eikä se edes todellakaan ollut kovalla. Jos olisin esimerksiksi keittiössä ollut ruokaa laittamassa (rasvan ritinä pannulla) tai valuttanut vettä en olis itse siitä musiikista saanu mitään selvää enää. Vielä joku about 35v mies henkilö. Saatanan vässykkä jos se vielä tulee mun ovelle itkemään niin teen SIITÄ kyllä valituksen ku jatkuvasti ravaa ovella. :david:

Täytyis kyllä osata ottaa huomioon ne kaikki muutki asukkaat. Jep, kyllähän kerrostalossa kuuluu ääniä päiväsaikaan ym. Mutta kun sitä musiikkia ei tartte kuunnella niin kovaa, kyllä vähemmälläki se kyseinen asukas sen musiikin kuulee, voin lyödä vetoa. Ja ymmärrän jos jonkun hyvän biisin haluu kuunnella kovempaa, mutta kun mä kuulen tuolt yläkerrasta mikä biisi se on ja kuulen sen sanat. Kiva kattoo telkkaa tai kuunnella omaa musiikkia, kun kuulen sen läpi noitten musiikin. Ei, en kyllä ymmärrä ihmisiä jotka ajattelee vaan itteensä. Meen kohta kuristamaan noi :curs:

onneks tästä talosta on hävinny se pianon pimputtelija helvettiin...meikällä soi aina päivät pitkät päässä ne sen soittamat kappaleet, vaikka en olis ollu kotonakaan. Tilanne oli sietämätön:D

Kerrostaloasuminen on juuri naapureiden takia aivan perseestä.

Kylläpä olen keilaillut saliaikataulujen kanssa viime aikoina. Viikko sitten ajattelin mennä salille aamusta ennen koulua. Lähdin tyytyväisenä talsimaan salille vain että huomaan salilla olevan varattu eläkeläisille.

No tänään menin taas salille. Ihmettelin kun muutamat naiset katsoivat hivenen kummaksuen. No tein siinä pari sarjaa kyykkyä kunnes huomasin että olin salin ainoa miespuoleinen henkilö. Kysyinkin lähellä olleelta naiselta että onko täällä naistenvuoro. Kuulemma oli. Kysyin siten kaikilta että haittaako jos treenaan todella nopeasti loppuun ja lähden vauhdilla pois. Tämä kävi heille. Lopputuloksena 15min treeni jossa 4-sarjaa kyykkyä,leukoja ja dippiä+ lämmittely sarjat.

Varmasti monelle ujommalle naiselle paha treenailla jos jokin mies katselee koko ajan, joten ihan hyviä nuo naisten vuorot. Vähäiset sarjatauot tuijottelin lattiaan etten aiheuta kennellekkään häiriötä.

Näyttäisi että juurikin nuo kaksi kertaa viikossa salilla on jotain ohjelmaa ja minä olen viikon sisään onnistunut menemään juuri noihin aikoihin salille :david: Jospa laittaisi nuo muistiin.

Voi vitttujen vittu tuota naapurin pariskuntaa.

Taas tänään parhaillaankin käynnissä huutotaistelu joka alkanut reilut 4 tuntia sitten. Taistelua jatkunut melko säännöllisesti kohta pari kuukautta.

Miehen ääni ei häiritse eikä pahemmin kuulu, mutta voi jumalauta tätä naisen kimittävää huutoa. Mies yrittää rauhallisesti keskustella mutta nainen on kuin jokin helkutin sireeni päällä koko ajan.

Nainen kiljuu kuinka vihaa miestään ja haluaa pois mutta hitto vie, siellähän se sitä samaa on kiljunut kuukauden ja vieläkin asuu samassa kämpässä. Onko se oikeasti noin vaikeaa muuttaa pois jos asuminen yhdessä ei suju?

Musiikin kuuntelun tai muun elämöinnin siedän vielä, se on normaalia jossain rajoissa. Tuollainen kahden aikuisen jatkuva riiitely ei ole ja se on pahinta mitä voi kuunnella. Tulee samaan aikaan vittumainen sekä ahdistava olo.

Pitäisi lukea tentteihin, mutta eihän siitä mitään tule. Jos tuo jatkuu vielä klo 22 jälkeen, soitan poliisit. SAATANA.

Rakas joulupukki, nyt vituttaa:

Tällainen yleinen väsymyksen ja voimattomuuden tunne. Tekisi mieli lähteä salille, vaan välillä tuntuu että on niin uupelo olo että meinaa nukahtaa pystyyn. Sitten kun sinne salille pääsee niin kyllä se kone siinä sitten käynnistyy ja treenit menee ihan ok.

Aamulla lenkillä ollessa astuin vissiin huonosti ja nyt koskee nilkkaan sekä polveen (polvessa vanha "vamma" kun tuli kännissä rymyttyä viime juhannuksena)

Tuntuu ettei ojentajat kehity sitten saatana millään. Ruokailen mielestäni hyvin, proteiinin saanti on hyvällä tolalla ja muutenkin en pidä liian paljon/liian vähän välipäiviä.

Tuntunut viimeiset pari päivää, että söi mitä tahansa, parin tunnin sisään tulee sellainen semi-ikävä tunne että jos vähän käyttäisi sormea kurkussa niin saattaisi ökä lentää. Ei hyvä, jos salilla pitäisi tehdä kyykkyä ja pitkää sarjaa.

Edit: 50. posti \o/

Viimeksi muokattu:
Varmasti monelle ujommalle naiselle paha treenailla jos jokin mies katselee koko ajan, joten ihan hyviä nuo naisten vuorot. Vähäiset sarjatauot tuijottelin lattiaan etten aiheuta kennellekkään häiriötä.
.

Voiko edes niin ujo olla ettei pysty treenaaman jos _mies_ katsoo. Epäilen, että niitä tuijottelijoita niin paljoa on. Voihan sitä nainenkin katsella. Lesbovapaat vuorot on seuraava ;)

Voiko edes niin ujo olla ettei pysty treenaaman jos _mies_ katsoo. Epäilen, että niitä tuijottelijoita niin paljoa on. Voihan sitä nainenkin katsella. Lesbovapaat vuorot on seuraava ;)

Joo kyllä mäkin vähän veikkaan, että ne naiset, jotka näyttää siltä, että miehet niitä mielellään katselis, ei oo niin nuukia siitä, onko salilla miehiä vai ei. Naisten vuorot tuntuu aika turhalta jutulta. Eläkeläisten vuorot tavallaan ymmärrän, kun ne on yleensä keskellä päivää, eikä siihen aikaan mitään suuria ruuhkia yleensä saleilla ole. Muutenkin ihan kiva varmasti niiden siellä sosialisoida ja hyppiä rauhassa.

Mä kävin aikanaan salilla, jossa oli myös erikseen yksi kahden tunnin miesten vuoro viikossa. Kerran satuin samaan aikaan menemään salille ja painotin vielä kassaneidille, että ette sitten kanssa päästä ketään naista sinne meitä miehiä häiritsemään. Oli siellä silti kaksi naista samaan aikaan :(

Vituttaa kaikki avuttomat ketkä postaavat treenipalstalle avunpyyntöjään laihdutukseen. Eikö nyt saatana jokainen jo ymmärrä että vähemmän roskaruokaa ja enemmän liikuntaa laihduttaa??? Minkälaista vastausta oikein odottavat? Sido punainen lanka vasemman jalan isovarpaaseen jonka jälkeen hierot nenänpäätä mustalla kivettömällä oliivilla ja hups, huomen aamulla jenkkakahvat ja kaksoisleuka on muisto vain? Voi vittu! Eikö nyt esimerkiksi koulujen terveystieto vai mikä lie nykyään nimeltään -tunneilla opeteta edes tällaisia yksinkertaisia perusasioita??

Kuulemma jotkut naiset haluavat omat vuorot siksi, etteivät miehet pääse naureskelemaan ja ylimielisesti neuvomaan, jos nainen sattuu olemaan ihan pihalla jonkin laitteen käytöstä. Siis se neuvominen koetaan pahantahtoiseksi ja nöyryyttäväksi, pakkohan sen miehen on pitää naista aivan ääliönä. Huomion kiinnittäminen naisen toilailuihin vain hieroo naisen epävarmuutta tämän naamaan ja osoittaa, että kaikki taatusti ovat laittaneet merkille, että nainen ei tiedä mistään mitään. Tällaista selittelyä olen kuullut...

Mun äitikin meuhkaa aina siitä, miten salilla taatusti ne kamalat kiimaiset miehet tuijottavat. Joo-o, joo-o.

Tuosta laihduttamisesta on muutenkin tehty jotenkin hirveän tieteellistä puuhaa ja itketään kuinka vaikeaa se on. Voi jumankauta sentään, et syö paljoa niin johan se paino putoo. Painon lisääminen puolestaan on huomattavasti vaativampaa hommaa.

Tuosta laihduttamisesta on muutenkin tehty jotenkin hirveän tieteellistä puuhaa ja itketään kuinka vaikeaa se on. Voi jumankauta sentään, et syö paljoa niin johan se paino putoo. Painon lisääminen puolestaan on huomattavasti vaativampaa hommaa.

Mikäs siinä painon lisäämisessä nyt niin vaikeeta on? Ei sekään mitään tähtitiedettä ole..:david:

Alkaa pikkuhiljaa tiivistyä kaikkien aikojen vitutus maximum tätä vitun elämää kohtaan...

Vuosi 2010 on käynnistynyt oikein loistavasti
- Uusi vuosi, yksin koiran kaa himassa, baariin ei viitsinyt edes haikailla kun taksijonoista vuoden takaa edelleen traumoja. No tää kestettiin, olihan vapaaehtoista.
- Auton romu ei mene katsatuksesta läpi - jarrut uusiks satuloita myöden. Sairaanhoitajan runsas palkkapussi haihtuu olemattomiin korjaamolaskun ja kohtuuttoman korkean vuokran maksun jälkeen.
-No, sain hommattua itselleni valmentajan, jtn hyvää sentäs. Mutta ensimmäinen yhteinen jalkatreeni saa meikäläisen pään räjähtämään -> kyykystä sietämätön ponnistupäänsärky, joka haittasi elämää seuraavan vkon. Ei siis treenejä, ei mtn. Päätä alkaa helposti särkeä vieläkin kovissa ponnistuksissa. Hartioita olen joutunut hierotuttamaan nyt vkon välein -> lisää rahan menoa.
-Koira on alkanut uudelleen tuhota kaikkea minun omaani, mm. talvikengät meni. Olen jo harkinnut tekeväni piskistä rukkaset.
-Nooh, eilen sitten BJJ treeneissä, meni polvilumpio sijoiltaan. Jälleen treeneihin (ja elämään) taukoa, ja pienen ihmisen vitutuskäyrä kohoaa kohti korkeuksia. :curs:

Näiden epäonnien lisäks mä olen jostain kannonkoloista onnistunut löytämään täysin urpåja miehiä, jotka vaan pelailee meikäläisen fiiliksillä :david: Että tämmöstä, ja nyt on kuitenkin vasta helmikuu. Innolla odotan mitä tuleva vuosi pitää sisällään. Not. Jumalauta, mis miun lääkkeet! :evil:

e: Ainiin, ja meinasin tuota unohtaa, että muistivathan ne Kelassakin meikäläistä...perivät vuoden 2008 tukia takaste. Imekööt parsaa.

Tää päivä on mennnyt jossain ihme vempuloinnissa, ja vähän aika sitten tajusin että huomenna on herätys 6.30. Perkele:curs: Ja nyt on äärettömän vaikea sitten saada unta palloon...

Onneks pääsen takasin kotio jo yhdentoista maissa...sitten päikkärit...

joku vitun vesikatkokin on huomenna täällä...no...nukutaan se aika...kuitenkin ne plummormänit kosauttaa taas jonkun putken ja vettä ei saa kun s-marketin veihyllystä. Ei olis sitten ensimmäinen kerta...

Vituttaa mun esimies jolla ei ole munaa yhtään sanoa asiakkaille vastaan, vaan joka poistaa laskusta ihan kaiken ilman mitään ongelmaa. Vittu sentään jos on 12 hengen pöytä niin silloin nämä 12 henkeä maksavat, vaikka kaksi ei "ees syönyt paljoa mitään". Aivan sama, jos eivät syö niin vittuako tulevat viemään tilaa. Jos ei huvita syödä niin pysyisivät poissa, maksavat asiakkaat tulevat tilalle.

Ja voisi nyt edes kysyä minulta, joka kyseisten äpärien kanssa on koko illan viettänyt, että söivätkö ne mitään... Tai jos on joku ongelma, niin voisi nyt edes kysyä minun mielipiteeni asiasta, ennen kuin käy pokkuroimaan ja antamaan kymmenien puntien edestä ilmaista safkaa.

Kyllä minä ymmärrän, että jos jokin menee päin vittua niin hyvitetään. Mutta jos ainoa asia joka menee päin vittua on laskun loppusumman yhteensopimattomuus asiakkaan maksukyvyn kanssa, niin silloin on aivan sama jos kyseinen seurue ei enää koskaan tulisikaan uudelleen käymään.

Noi maikkarin chatit ja niiden juontajat.

Mennyt omalta osalta totaalisesti "kunnioitus" ko. kanavaa kohtaan jo aiemmin kun alkoivat lähettää näitä seksiä tihkuvia lähetyksiään missä 18v pikkuprinsessat esittelee silikonitissejään bikineissä ja pyytää lähettämään kalliita viestejä. Auta armias jos kyseessä olisi miesjuontaja...ei varmaan olisi lööpeissä eihän?

Back
Ylös Bottom