Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jalkaterässä (tarkkaan ottaen päällä lähellä nilkkaa) on tuntunut ihmeellistä kipua jo kuusi päivää. Alkoi juoksulenkin jälkeen. Pahiten sen huomaa kun taittaa jalkaterää ylöspäin, sattuu oikein kunnolla. :/ Luulin jo päässeeni noista oireista eroon pari päivää sitten, mutta reisikoukistusta tehtäessä kipu viilsi taas oikein kunnolla ja nyt kävellessäkin jo tuntuu.

^ Sä et tiedä kipeestä kurkusta yhtään mitään jos pystyt syömään ;) Haes Bafucineja apteekista niin jeesaa aika hyvin.

y1pGZq38K3k6gQHscuaGrmoWtARffA3bsA6JV_1TYIF0uaL8MGkQ-Wff85r5Abcay8arf0Jhuim_M-aRtkRIpNXXw

Molkosanilla kurlaaminen voittaa bafucinit 6-0. Maku ja haju on kyllä aika karuja... :D

http://www.vogel.fi/product-finder/elintarvikkeet/molkosan_fi.php

Ihmiset jotka eivät osaa pitää lupauksiaan, vituttavat nii vitusti.

Kylläpä nyt vituttaa! Keittiön katosta tulee vettä monesta erikohdasta, sankkoja saa tyhjennellä monta kertaa päivässä eikä valoa näy tunnelin päässä. Isännöitsijän mukaan vuotoa ei voi korjata ennen kuin lumet sulaa :curs:
Ja tästäkö saa maksaa yli 900erkkiä kk :hyvä:

Yleisvituttaa. Vituttaa pakollinen sosiaalisuus esim. töissä, miks vitussa tauoilla pitäis kiinnostaa keskustella kenenkään kanssa jos ei ole mitään yhteisiä kiinnostuksen aiheita? Ei mua kiinnosta olla kohtelias, olen saatana vaan töissä. Pitäkää turpanne kiinni saatanan painonvartijoiden pisteistänne ja siitä mikä milloinkin on prismassa tarjouksessa. Turpa kiinni siitä miten vituttaa olla läski samalla kun mössöttää kermamunkkia. Menkää vittuun kommentoimasta mun teräsruoskasapuskoitani samalla ku väännätte saatanan einespitsojanne ja ihmettelette kun koon 46 työpuku ei enää mene päälle. Vituttaa ämmät, etenkin miespuoliset ämmät. Vituttaa välinpitämättömät ja toistaitoiset runkkarit, jotka tekee duuninsa päin vittua. Vituttaa. Minua niin vituttaa.

Kiitos ja anteeksi.

Vituttaa! Vituttaa kun vittu pitää aina rakastua! Vituttaa kun teen yksinkertasista asioista hankalia! Vituttaa kun keski-ikäiset naiset ei osaa lopettaa juomista! Vittu!

Flunssaa pukkaa. Olen viimeksi kesällä ollut kipeä ja ihmettelin tossa taannoin että miten talviflunssa ei ole vielä iskenyt... Ei olisi pitänyt manata, sillä tänään on ollut kamala kurkkukipu, nenä vuotaa ja yleisesti olo on tosi tukkoinen. Asiaa ei varmasti auttanut 3h yöunet, minkä jälkeen tein aamuvuoron toisessa ja iltavuoron toisessa raflassa. Ei siitä tullut kuin reilu 10h yhteensä, mutta silti olen ihan rikkipoikki :(

Huomenna on onneksi vapaapäivä ja maanantaina vasta takaisin töihin. Saikkua en varmasti ota, en mä ennenkään ole flunssan takia lääkärille asti vaivautunut :jahas:

Mä tiedän jo etukäteen, että mun on ihan turha edes ottaa saikkua. Duuniin mä joudun joka tapauksessa, koska mulla on lähipäivinä niin paljon duunia ettei kukaan suostu/pysty tekemään kaikkia vuoroja :/ Eikä se flunssa niin kovin helpolla tartu, olen mäkin katsellut vierestä ties kuinka monta kertaa kun kämppis on sairastanut ja itse olen ollut elämäni kunnossa.

Lisäksi voi olla, ettei tää tästä mihinkään pahene ja huomisen lepopäivän jälkeen olo on jo parempi.

Mä tiedän jo etukäteen, että mun on ihan turha edes ottaa saikkua. Duuniin mä joudun joka tapauksessa, koska mulla on lähipäivinä niin paljon duunia ettei kukaan suostu/pysty tekemään kaikkia vuoroja :/

Kyllä se nyt vaan on niin, että ei työnantaja voi laittaa sairaslomalaista hommiin. Jos kyseessä olis joku pahempi kuin flunssa niin se olis vaan pakko olla pois. Kyllä noista sairastumisista aina jotenkin selvitään.

Niin ja pistää vituttamaan juuri tämä lama-ajan tilanne. Kaikki vedetään mahdollisimman tiukille. Ei palkata lisää porukkaa vaan mielummin vähennetään ja "nostetaan työtehoja".

No kyllä nyt taas vituttaa, kun selvisin synttäreiltä himaa. Alkuilta meni kivasti, oliin yhen kaverin kämpässä, mihin oisin mieluusti jäänytkin. Eipä jääty, vaan mentiin johonkin baariin tai mikä se on, Fabrik kai. Tässä vaiheessa alko kyllä vitutus nousemaan.

Feikit meni tunnetusti läpi, tän jälkeen sisällä seisoo kassan takana joku vitun kimittäjä, "8euroa , 8euroa, 8euroa". Sit kun lopulta kivojen terveisten kera maksoin, niin se antaa mulle euron liian vähän takas. Tässä vaiheessa palo hihat lopullisesti ja sit se alko jtn "osaatko käyttäytyy, osaatko käyttäytyy". VITTU OSAATKO LASKEA VATIPÄÄ. Sain kuin sainkin lopulta mun euron takasin ja pääsin eroon siitä ja oltiin kaikki ilosia. Kun sit pääsin sissä, niin huomaain, että siel on joku paikka missä lukee "sauna". Siel oli pari lautaa ja jotku VITUN KOIVUTAPETIT. Tuskin mun nyt tonne tarvii tulla jos lautOJA haluun, saatanan typerykset.

Sitte ku olin puhelimessa, ni jokos joku naapuri tulee siihen "habla habla EJGERGLREGBRQELNGI4PGQFENW". Habla Habla laitan sut takas sinne mistä oot tullukkin. Muutenkin, mikä ihme näitä nekkejä oikeen riivaa, mikä vittu niillä on, että kokoajan pitää tulla hämmentää. Oon niin saanu tarpeekseni noista.

Ja sitten vielä, itku meinas tulla, jos erehty kattomaankaan tanssilattialle päin. Siellä joku vitun mikkihiiri heiluttaa käsiään ja jännittää olemattomia hauiksiaan samalla ku luulee olevansa joku saatanan robotti. Poikkasen sulta ne kädet kohta kääpiö. Muutenkin, ihan järkyttävää, puolet tekee jotain omia muka hienoja liikkeitä ja toinen puoli ei tee mitään. Porukka on myös kamalaa, pelkkiä mikkihiiri kullinaamoja ja 3 metrin meikkikerroksen alle peitettyjä rumiluksia.

En suosittele kellekkään, ikinä. Ja lyhyesti siis, toi paikka ja noi ihmiset vituttaa, eli tyhmät ihmiset paskapaikoissaan vituttaa

No kyllä nyt taas vituttaa, kun selvisin synttäreiltä himaa. Alkuilta meni kivasti, oliin yhen kaverin kämpässä, mihin oisin mieluusti jäänytkin. Eipä jääty, vaan mentiin johonkin baariin tai mikä se on, Fabrik kai. Tässä vaiheessa alko kyllä vitutus nousemaan.

Feikit meni tunnetusti läpi, tän jälkeen sisällä seisoo kassan takana joku vitun kimittäjä, "8euroa , 8euroa, 8euroa". Sit kun lopulta kivojen terveisten kera maksoin, niin se antaa mulle euron liian vähän takas. Tässä vaiheessa palo hihat lopullisesti ja sit se alko jtn "osaatko käyttäytyy, osaatko käyttäytyy". VITTU OSAATKO LASKEA VATIPÄÄ. Sain kuin sainkin lopulta mun euron takasin ja pääsin eroon siitä ja oltiin kaikki ilosia. Kun sit pääsin sissä, niin huomaain, että siel on joku paikka missä lukee "sauna". Siel oli pari lautaa ja jotku VITUN KOIVUTAPETIT. Tuskin mun nyt tonne tarvii tulla jos lautOJA haluun, saatanan typerykset.

Sitte ku olin puhelimessa, ni jokos joku naapuri tulee siihen "habla habla EJGERGLREGBRQELNGI4PGQFENW". Habla Habla laitan sut takas sinne mistä oot tullukkin. Muutenkin, mikä ihme näitä nekkejä oikeen riivaa, mikä vittu niillä on, että kokoajan pitää tulla hämmentää. Oon niin saanu tarpeekseni noista.

Ja sitten vielä, itku meinas tulla, jos erehty kattomaankaan tanssilattialle päin. Siellä joku vitun mikkihiiri heiluttaa käsiään ja jännittää olemattomia hauiksiaan samalla ku luulee olevansa joku saatanan robotti. Poikkasen sulta ne kädet kohta kääpiö. Muutenkin, ihan järkyttävää, puolet tekee jotain omia muka hienoja liikkeitä ja toinen puoli ei tee mitään. Porukka on myös kamalaa, pelkkiä mikkihiiri kullinaamoja ja 3 metrin meikkikerroksen alle peitettyjä rumiluksia.

En suosittele kellekkään, ikinä. Ja lyhyesti siis, toi paikka ja noi ihmiset vituttaa, eli tyhmät ihmiset paskapaikoissaan vituttaa

Kasva pari vuotta niin näät asiat ihan uudessa valossa poju.

Vituttaa kun perjantai meni ihan vituiks. Kaverin ukolta nappasin tupon tukkaa päästä ja sit menin jollekkin mustalaiselle sanoon baarissa että mua kiinnostaa teidän kulttuuri -_- ei vittu aah mikä face palm.

Back
Ylös Bottom