No kyllä nyt taas vituttaa, kun selvisin synttäreiltä himaa. Alkuilta meni kivasti, oliin yhen kaverin kämpässä, mihin oisin mieluusti jäänytkin. Eipä jääty, vaan mentiin johonkin baariin tai mikä se on, Fabrik kai. Tässä vaiheessa alko kyllä vitutus nousemaan.
Feikit meni tunnetusti läpi, tän jälkeen sisällä seisoo kassan takana joku vitun kimittäjä, "8euroa , 8euroa, 8euroa". Sit kun lopulta kivojen terveisten kera maksoin, niin se antaa mulle euron liian vähän takas. Tässä vaiheessa palo hihat lopullisesti ja sit se alko jtn "osaatko käyttäytyy, osaatko käyttäytyy". VITTU OSAATKO LASKEA VATIPÄÄ. Sain kuin sainkin lopulta mun euron takasin ja pääsin eroon siitä ja oltiin kaikki ilosia. Kun sit pääsin sissä, niin huomaain, että siel on joku paikka missä lukee "sauna". Siel oli pari lautaa ja jotku VITUN KOIVUTAPETIT. Tuskin mun nyt tonne tarvii tulla jos lautOJA haluun, saatanan typerykset.
Sitte ku olin puhelimessa, ni jokos joku naapuri tulee siihen "habla habla EJGERGLREGBRQELNGI4PGQFENW". Habla Habla laitan sut takas sinne mistä oot tullukkin. Muutenkin, mikä ihme näitä nekkejä oikeen riivaa, mikä vittu niillä on, että kokoajan pitää tulla hämmentää. Oon niin saanu tarpeekseni noista.
Ja sitten vielä, itku meinas tulla, jos erehty kattomaankaan tanssilattialle päin. Siellä joku vitun mikkihiiri heiluttaa käsiään ja jännittää olemattomia hauiksiaan samalla ku luulee olevansa joku saatanan robotti. Poikkasen sulta ne kädet kohta kääpiö. Muutenkin, ihan järkyttävää, puolet tekee jotain omia muka hienoja liikkeitä ja toinen puoli ei tee mitään. Porukka on myös kamalaa, pelkkiä mikkihiiri kullinaamoja ja 3 metrin meikkikerroksen alle peitettyjä rumiluksia.
En suosittele kellekkään, ikinä. Ja lyhyesti siis, toi paikka ja noi ihmiset vituttaa, eli tyhmät ihmiset paskapaikoissaan vituttaa