Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No kyllä nyt taas vituttaa, kun selvisin synttäreiltä himaa. Alkuilta meni kivasti, oliin yhen kaverin kämpässä, mihin oisin mieluusti jäänytkin. Eipä jääty, vaan mentiin johonkin baariin tai mikä se on, Fabrik kai. Tässä vaiheessa alko kyllä vitutus nousemaan.

Feikit meni tunnetusti läpi, tän jälkeen sisällä seisoo kassan takana joku vitun kimittäjä, "8euroa , 8euroa, 8euroa". Sit kun lopulta kivojen terveisten kera maksoin, niin se antaa mulle euron liian vähän takas. Tässä vaiheessa palo hihat lopullisesti ja sit se alko jtn "osaatko käyttäytyy, osaatko käyttäytyy". VITTU OSAATKO LASKEA VATIPÄÄ. Sain kuin sainkin lopulta mun euron takasin ja pääsin eroon siitä ja oltiin kaikki ilosia. Kun sit pääsin sissä, niin huomaain, että siel on joku paikka missä lukee "sauna". Siel oli pari lautaa ja jotku VITUN KOIVUTAPETIT. Tuskin mun nyt tonne tarvii tulla jos lautOJA haluun, saatanan typerykset.

Sitte ku olin puhelimessa, ni jokos joku naapuri tulee siihen "habla habla EJGERGLREGBRQELNGI4PGQFENW". Habla Habla laitan sut takas sinne mistä oot tullukkin. Muutenkin, mikä ihme näitä nekkejä oikeen riivaa, mikä vittu niillä on, että kokoajan pitää tulla hämmentää. Oon niin saanu tarpeekseni noista.

Ja sitten vielä, itku meinas tulla, jos erehty kattomaankaan tanssilattialle päin. Siellä joku vitun mikkihiiri heiluttaa käsiään ja jännittää olemattomia hauiksiaan samalla ku luulee olevansa joku saatanan robotti. Poikkasen sulta ne kädet kohta kääpiö. Muutenkin, ihan järkyttävää, puolet tekee jotain omia muka hienoja liikkeitä ja toinen puoli ei tee mitään. Porukka on myös kamalaa, pelkkiä mikkihiiri kullinaamoja ja 3 metrin meikkikerroksen alle peitettyjä rumiluksia.

En suosittele kellekkään, ikinä. Ja lyhyesti siis, toi paikka ja noi ihmiset vituttaa, eli tyhmät ihmiset paskapaikoissaan vituttaa

Mulle tuli joku dejavu, et olen lukenu tän ennenkin, mut sehän olikin Brett Easton-Elliksen tuotantoa... ;)

Mä tiedän jo etukäteen, että mun on ihan turha edes ottaa saikkua. Duuniin mä joudun joka tapauksessa, koska mulla on lähipäivinä niin paljon duunia ettei kukaan suostu/pysty tekemään kaikkia vuoroja :/ Eikä se flunssa niin kovin helpolla tartu, olen mäkin katsellut vierestä ties kuinka monta kertaa kun kämppis on sairastanut ja itse olen ollut elämäni kunnossa.

Lisäksi voi olla, ettei tää tästä mihinkään pahene ja huomisen lepopäivän jälkeen olo on jo parempi.

Mitä helvettiä? Se on työnantajan murhe paikata saikut, ei työntekijän. Saikulla ei KENENKÄÄN tartte mennä duuniin, se on ihan selvä. En vaan ymmärrä tollasta "lojaaliutta" työnantajaan, kun siitä ei erikseen makseta. Varsinkaan perus "duunari"-ammatissa.

Noh.. viimeks marraskuun alussa sain reenattua.

Käsi meni, 2 kk sen jälkee, kolari, käsi uudestaan, jalka kans..

Nyt vihdoin käsi vähä paree mutta ku ajattelee kaikkee tätä menetettyy aikaa nii kyl vituttaa niin ankarasti ei helvetti, ja kouluki menny päi vittua, 3 päivää olin koulussa marraskuun jälkee..

Mitä helvettiä? Se on työnantajan murhe paikata saikut, ei työntekijän. Saikulla ei KENENKÄÄN tartte mennä duuniin, se on ihan selvä. En vaan ymmärrä tollasta "lojaaliutta" työnantajaan, kun siitä ei erikseen makseta. Varsinkaan perus "duunari"-ammatissa.

Totta tuokin. Mä en tosin tänään olisi edes voinut mennä lääkäriin, koska työterveydenhuolto ei ole auki -> pääsen sinne vasta huomenna -> saan virallisesti saikkua vasta silloin. Sit mun ei tarvitse enää huolehtia tuuraajista.

Mulla ei ole mitään erityistä lojaaliutta työnantajaa kohtaan, mutta työkavereita kyllä. Inhoan vaatia niiltä esim. tuplavuoroja, koska tiedän itse miten vituttavaa pitkien/ekstravuorojen tekeminen on. Lisäksi olen osa-aikainen, eli mulla ei ole varaa saikkuilla ihan hirveästi tai kieltäytyä vuoroista, koska se näkyy taas seuraavassa listassa tuntien vähyytenä :jahas:

Sain onneksi maanantaille tuuraajan, eli menen huomenna tai ylihuomenna lääkäriin.

Olisin kyllä mielelläni terve ja työkykyinen. Tänäänkin olen tehnyt kuolemaa koko päivän siitä asti kun heräsin kuudelta aamulla, niistänyt 3 minuutin välein ja syönyt karkkia ja kurkkupastilleja vuorotellen. Koko ajan paleltaa ja tärisyttää, vaikka kuumetta ei mittarin mukaan ole. Menisipä tämä äkkiä ohi.

Sain hajotettua kännykän näytön huomaamatta, kun oli puhelin lökäreitten taskus.
Kävin heittämässä kaverin duuniin, ja kotona sitten kaivelen kännykkää taskusta: näyttö säröllä+musta.

Tänään vasta kahdentoista jälkeen kouluun, joten ajattelin käyttää asian hyväksi ja mennä salille. Noh maksan sisälle, menen vaihtamaan vaatteet pukkariin. Kun pääsen varsinaiseen salitilaan tulee joku mamma sanomaan "tämä sali on varattu mulle kymmenestä eteenpäin".Kello oli sattumoisin tasan kymmenen. Vittu missään lukenut tuollaista. 1.5km kotimatkan huusin perkelettä ja mulkoilin vastaantulijoita.

Täytyy vaan tuolla kahvakuulalla saada jotain aikaan....

Vituttaa ihmiset jotka ei osaa jalkakäytävällä väistää muita/vievät koko vitun jalkakäytävän. Lähinnä rattaiden kanssa liikkuessa tähän törmää, samoin jos vetää muksua pulkassa. Mihin on kadonnut huomaavaisuus? Itse rattaita kärrätessäni tiedostan, että ne vie varsinkin ahtaissa kaupoissa/rafloissa aika paljon tilaa, ja koitan koko ajan sijoittua niin etten tarpeettomasti häiritse muiden liikkumista, toki mahdollisuuksien mukaan. Sen sijaan joku aika takaperin oltiin rattaiden kanssa kävelyllä, n. 50m päässä edessä bussipysäkki, ja pysäkin ja tien välissä on n. 1,5m leveä jalkakäytävä, ja loskan takia vielä kapeampi käyttää. Näin jo kaukaa, kuinka pysäkille tallusti mummeli helvetin ison matkalaukun kanssa, mummo tekee peliliikkeen ja jättää kapsäkkinsä KESKELLE jalkakäytävää ja istuu 2m päähän siitä pysäkin penkille (laukku olisi siis mahtunut varmasti sinne lasitettuun pysäkkiinkin, varsinkin kun siellä ei ollut muita), niin että tukki meidän tien ihan täysin. Oli muka "yllättyneen" oloinen kun ärähdin siitä. Hyvä ettei tuhahtanut. Teki mieli nakata koko vitun laukku pöpelikköön siitä.

Voi saatana sentään ton lumentulon ja huoltoyhtiön auraamisen (lue: auraamatta jättämisen) kanssa :curs:. Tiiän et lunta on tullu paljon ja huoltoyhtiöllä on paljon tekemistä, mut silti. Kaupunki auraa just silleen ettei parkkipaikalle varmasti pääse. Tänään odottelin auraamista jonka piti tulla "kohta". Pidin autoa muualla, ajattelin et jos ne samalla aurais ruudunki joka on aurattu kerran tän talven aikana. Sain tarpeekseni ja siirsin auton paikalle, no siltähän ne sitte vihdoin ja viimein tuli. Ihan sama. Ja ens kuussa tolppapaikasta pitäis maksaa 15€ /kk :eek: Ja vitut, mistä se koostuu, ei ainakaan kunnossapidosta vai maksanko ton itelleni?

Vittu kun vituttaa kusipää "mahdollinen" asiakas. Herra ei ole tilannut mitään, ei lue tarjouksen ehtoja, tilaa ihan erilailla kun on tarjottu ja kun oikaisen niin alkaa vittuilemaan puhelimeen tyyliin "miehen ja firman heikkoutta jos ei plaa plaa". Totesin että se on varmaan tilattava sitten kilpailijalta.

Olisi tehnyt mieli todeta lisäksi että kuule kusipää, tule tänne aukoon päätäs niin mä vähän opetan ihan käyttäytymisen perusteita. Ventovieraalle ihmiselle ei aleta vittuilemaan vaikka kuinka olisi mahdollinen asiakas. Varsinkin kun ei ole koskaan mitään ostanut ja vaikka ostaisikin niin kyseessä olisi pieni kauppa jonka arvolla ei juhli sen enempää myyjä kuin yrityskään.

Mistä näitä kuuskymppisiä kusipäitä sikiää. Toivottavasti valtio ei maksa ikinä puupennin puolikasta eläkettä tällaisille herra kaikkitietäville...

edit: niin sitä vittuilua tuli siis paljon muutakin, about viisminuuttia kunnes kyllästyin ja käskin tilata kilpailijalta.

puuh, saimpas purkaa vitutusta. Kiitos.

Mikähän tätä Mozillaa vaivaa, kun melkein joka kerta pitää linkkiä painaa kahdesti, ennen kuin selain suostuu lataamaan uuden sivun? Alkaa jo pänniä tämä näpyttely.:jahas:

No kyllä nyt taas vituttaa, kun selvisin synttäreiltä himaa. Alkuilta meni kivasti, oliin yhen kaverin kämpässä, mihin oisin mieluusti jäänytkin. Eipä jääty, vaan mentiin johonkin baariin tai mikä se on, Fabrik kai. Tässä vaiheessa alko kyllä vitutus nousemaan.

Feikit meni tunnetusti läpi, tän jälkeen sisällä seisoo kassan takana joku vitun kimittäjä, "8euroa , 8euroa, 8euroa". Sit kun lopulta kivojen terveisten kera maksoin, niin se antaa mulle euron liian vähän takas. Tässä vaiheessa palo hihat lopullisesti ja sit se alko jtn "osaatko käyttäytyy, osaatko käyttäytyy". VITTU OSAATKO LASKEA VATIPÄÄ. Sain kuin sainkin lopulta mun euron takasin ja pääsin eroon siitä ja oltiin kaikki ilosia. Kun sit pääsin sissä, niin huomaain, että siel on joku paikka missä lukee "sauna". Siel oli pari lautaa ja jotku VITUN KOIVUTAPETIT. Tuskin mun nyt tonne tarvii tulla jos lautOJA haluun, saatanan typerykset.

Sitte ku olin puhelimessa, ni jokos joku naapuri tulee siihen "habla habla EJGERGLREGBRQELNGI4PGQFENW". Habla Habla laitan sut takas sinne mistä oot tullukkin. Muutenkin, mikä ihme näitä nekkejä oikeen riivaa, mikä vittu niillä on, että kokoajan pitää tulla hämmentää. Oon niin saanu tarpeekseni noista.

Ja sitten vielä, itku meinas tulla, jos erehty kattomaankaan tanssilattialle päin. Siellä joku vitun mikkihiiri heiluttaa käsiään ja jännittää olemattomia hauiksiaan samalla ku luulee olevansa joku saatanan robotti. Poikkasen sulta ne kädet kohta kääpiö. Muutenkin, ihan järkyttävää, puolet tekee jotain omia muka hienoja liikkeitä ja toinen puoli ei tee mitään. Porukka on myös kamalaa, pelkkiä mikkihiiri kullinaamoja ja 3 metrin meikkikerroksen alle peitettyjä rumiluksia.

En suosittele kellekkään, ikinä. Ja lyhyesti siis, toi paikka ja noi ihmiset vituttaa, eli tyhmät ihmiset paskapaikoissaan vituttaa

no voi LOL, puberteetti pahimmillaan? :D

no tosta ei vissiin vitutus enää pahene, tolla aggressiolla joltain vielä oikeesti katkee ne narut tai jotain muuta.

Eikös sun pitänyt lähtee sinne ulkomaille että loppuis nämäkin vitutuksen aiheet :)

Heti kun saan duunipaikan :) Meni sen verran pupu pöksyyn, etten uskaltanutkaan lähteä sokkona. Ja on mun nykyinenkin duuni enimmäkseen kivaa.

Tänään ei vituta, heräsin vasta iltapäivällä ja 15h unet näköjään paransivat flunssankin.

mistäköhän alottas... no jos nyt listais näitä asioita vähä jotka vituttaa

-tänää tais tulla ero tyttöystävän kaa. 13. päivä tätä kuuta ois tullu vuos täytee... en kyl oo oikee varma mitä tapahtu mut kuulosti muija kyl siltä et on saanu tarpeekseen.
-mutsi ja sen mies eroo sopivasti samaa aikaa (ollu sen kanssa siitä asti ku olin 3)
-oon talonmies ekaa talvea ja tietenki ennätyslumet (joudun kolaamaan lumet)
-opo kusi koulussa meikäläisen kurssit joten nyt menee melkee joka päivä koulussa neljään + sitten itsenäisesti pitää muutama kurssi suorittaa. mitenköhä toi kirjotuksii lukemine onnistuu...
-en oo vieläkää saanu myytyä mun abiristeilypaikkaa(makso 120e)

eikä pienemmät asiat kuten auton lahoaminen jaksa ees vituttaa

Back
Ylös Bottom