Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa ihmiset, jotka esittää olevansa ystäviäs, mut puukottaa selkään heti tilaisuuden tullen.

inspiration.png

433 megatavun jälkeen Blizzard Downloader tekee toteamuksen: "Ei saatana, en voi ladata tätä päivitystä, ei mitenkään mahdollista!"

Kaikki stokkiratkaisut kokeiltu: palomuurin tarvittavat portit on auki, ohjelmilla oikeudet, suoritetaan järjestelmänvalvojana...

Duunipaikan,sairaan hyvä kolmen hengen työtiimi hajos,kun kaupunki ei vakinaistanut kahden muun työsuhdetta.Minä jäin vuokrafirman edustajana jäljelle,kaipaamaan näitä sielun veljeä ja siskoa.Harvoin natsaa niin hyvin,että henkilökemiat ja huumori kolahtaa niin hyvin kohdalle.

Yks uusi tuli jo edellisten tilalle harjoittelemaan...jotenkin tuntuu liaan vieraalta...täytyy alkaa lähettelemään hakemuksia duunipaikkoihin...

Vituttaa tuo Koneboxi.fi lafka, ku tilasin sieltä vahingossa pc version guitarherosta vaikka tarkoitus oli ostaa sieltä ps2 versio. Kun aloin etsä sivulta palkkia mistä vois perua/vaihtaa tilauksen nii eihän siellä mitään löytyny. Sitten soitin sinne niiden paskaan asiakas palveluun ja siellä sitten joku akka sano ett et voi perua tilausta/vaihtaa tuotetta, koska kun tuote on maksettu se menee suoraan varastolle ja sitä ei voi muuttaa prkl!! ja sitte se ämmä sano, et mun pitäs palauttaa se tuote sitte ku se tulee ja siten saada rahat takaisin(ei kuulemma postimaksuja prkl 7€) ja pitää kuulemma tilata sitten uudestaan. EI VITTU MIKS NE EI VOI VAIN NYT PERUA SITÄ SAATANAN TILAUSTA ENNENKU SE EES LÄHTEE, ja vielä ne sano et rahojen palautus voi kesttää 30 päivää saatana, eihän mulla saatana oo varaa tilata nyt pikkubroidille lahjaa. EI VITTU

Tosta vois vähän tapella. Etämyynnissä on se väh. 14vrk palautusoikeus ja myyjän pitää korvata kaikki siitä aiheutuneet kulut. Laissa on maininta, että "Elinkeinonharjoittajan on viivytyksettä ja viimeistään 30 päivän kuluttua tavaran tai suorituksen takaisin saatuaan palautettava, mitä hinnasta on maksettu, sekä korvattava kuluttajalle palauttamisesta aiheutuneet kulut, jos tavara tai suoritus voidaan palauttaa tavanomaisella tavalla postitse." Joten tuntuis silkalta vittuilulta, että joutuu odottaan 30 päivää.

Siis nuista kuluista tarkoitin niitä kuluja mitkä mää oston yhteydessä maksoin jotta se peli tulee tänne ja niitä mitkä mää joudun maksaan uudestaan jos mää tilaan sen tuotteen rahan palautuksen jälkeen. Eli postareitä mää tällöin joutuisn maksaan 7€(alkuperäiset)+7€(ne jotka tulee sitte ku joudun tilaan uudestaan)=14€ eli 7€ tän vittumaisen virheen takia.

Tänään 20 ja sekös vasta perseestä on. Varsinki ku heräsin tänää näi aikasessa ni tulossa hemmetin pitkä päivä..

Jep nyt ottaa pannuun ihmisten itsekkyys.. hoh hoijaa. Sattui eilen niin ihme juttu, että ei voi kuin ihmetellä. Oli kutsuttu kylään. Kova kiire oli kylään ja lapsi vaan autoon ja menoksi. Kun saavuttiin kylään, niin eipä edes talon herra kutsuja ole kotona. Ja kun herra saapui kotiin, niin perheen rouva lähti. Mä siinä sit istuin ihan ihmeissäni, että ei voi olla totta. Kylään kutsuttu, mutta eipä siltä tuntunut. Ihan kuin tiellä olisi oltu.. miksi kutsuu kylään, jos ei ole aikaa vieraille eikä olla edes kotona.
Tämä on sellaista mitä en tajua.

Jep nyt ottaa pannuun ihmisten itsekkyys.. hoh hoijaa. Sattui eilen niin ihme juttu, että ei voi kuin ihmetellä. Oli kutsuttu kylään. Kova kiire oli kylään ja lapsi vaan autoon ja menoksi. Kun saavuttiin kylään, niin eipä edes talon herra kutsuja ole kotona. Ja kun herra saapui kotiin, niin perheen rouva lähti. Mä siinä sit istuin ihan ihmeissäni, että ei voi olla totta. Kylään kutsuttu, mutta eipä siltä tuntunut. Ihan kuin tiellä olisi oltu.. miksi kutsuu kylään, jos ei ole aikaa vieraille eikä olla edes kotona.
Tämä on sellaista mitä en tajua.

Kuullostaa ihan siltä että niillä ollu vähän riitaa...

Heil Feministic Republic of Finlandia

MUN AUTOA ON TAAS NAARMUTETTU!!

Voi helvetti mitä touhua taas. Auto on ollut nyt n. viikon tossa meidän pihan parkkiksella ja joko sinä aikana tai aiemmin siihen on ilmestynyt pitkä ja syvä naarmu vasempaan takaoveen/takapuskuriin. Huomasin sen vasta äsken kun oltiin mutsin miesystävän kanssa irrottamassa akkua... Veikkasin ensin että se on tehty tahallaan avaimella tms., mutta äidin miehen mielestä ei näytä avaimella vedetyltä. Pikemminkin kuulemma joku vähän isompi auto on ottanut kiinni ja vetänyt naarmun. Mun auto ei edes ole mitenkään ahtaasti tossa paikassa, vasemmalla puolella on pikemminkin tosi paljon tilaa.

Munatonta porukkaa ainakin ollut liikenteessä, koska mitään lappua tai ilmoitusta ei oltu jätetty. Tota autoa on nyt ainakin kerran naarmutettu parkkipaikalla, siihen on törmätty ja nyt tämä. JÄTTÄKÄÄ MUN MONDEO RAUHAAN!!

MUN AUTOA ON TAAS NAARMUTETTU!!

Voi helvetti mitä touhua taas. Auto on ollut nyt n. viikon tossa meidän pihan parkkiksella ja joko sinä aikana tai aiemmin siihen on ilmestynyt pitkä ja syvä naarmu vasempaan takaoveen/takapuskuriin. Huomasin sen vasta äsken kun oltiin mutsin miesystävän kanssa irrottamassa akkua... Veikkasin ensin että se on tehty tahallaan avaimella tms., mutta äidin miehen mielestä ei näytä avaimella vedetyltä. Pikemminkin kuulemma joku vähän isompi auto on ottanut kiinni ja vetänyt naarmun. Mun auto ei edes ole mitenkään ahtaasti tossa paikassa, vasemmalla puolella on pikemminkin tosi paljon tilaa.

Munatonta porukkaa ainakin ollut liikenteessä, koska mitään lappua tai ilmoitusta ei oltu jätetty. Tota autoa on nyt ainakin kerran naarmutettu parkkipaikalla, siihen on törmätty ja nyt tämä. JÄTTÄKÄÄ MUN MONDEO RAUHAAN!!

Oot varmaan vaan ite kolhinu etkä oo huomannu. Todnäk vaihtoehto..

Oot varmaan vaan ite kolhinu etkä oo huomannu. Todnäk vaihtoehto..

Kyl mä ne omat kolhimiset aina huomaan. Lisäksi olen jo oppinut, että kun peruuttaessa kuuluu "skriiiik", kannattaa tarkistaa mihin kohtaan nyt osui :D

Vituttaa tää nettiaika ja tavaroiden myyminen netin välityksellä.. Perseestä, kun joku lupaa jotain ostaa ja sit saat kysellä viikkoja maksun perään eikä oikeen oo varmuutta, että maksaako vai ei. Toisaalta, kun on ite jo tuotteen luvannut tälle myydä, niin ei sitten viittis myydä toisellekaan ostajalle..

Viikonloppu aikaa muuttaa...
Ensin sikapiikki pistää käden niin jumiin että se just ja just liikkuu...
Sitten hajoaa auto, hyvä näin muuton alla.
Pudotin 2 tuoppia lattialle ja nyt on funlaittia ja lasia joka vitun puolella.
Koulusta ei kärsi ottaa huomista vapaaksi kun ei pääse kursia läpi muuten.
Muutenki alkaa nyt kaikki mahdollinen vastustaan SAATANAN SAATANA!

Vähän ajatusten pinnassa harmittaa tuo ensimmäinen henkilöauto-ajo. Kuitenkin mopolla ja kevarilla muutama kymmen tuhat kilometriä rullailtu. Pari kertaa liian iso vaihde->sammuminen, en huomannut jänistä tiellä, yritin kääntyä, kun tarkoitus oli ajaa tien reunaan->auto perässä melkein perseeseen. Vähän lannistaa, mutta toisaalta auton ajaminen sinänsä on jo suuri saavutus. Muistan kyllä miten kevarin ja mopon kanssa meni; samanlaista säätöä. Kaikilla se alku takkuilee. Moni varmaan tunnistaa olon, kun tekisi mieli heti mennä näyttämään, että kyllä mä sen nyt osaan ja mahdollisuuden odottaminen on tuskaa

Hokasin tänää että mun pyörä on pöllitty. Vein sen tasan 14 päivää sitte sulamaan taloyhtiön kellariin kun sain kortin ni jäi sykkelöimiset vähemmälle ja tänää oisin menny kauppaan pyörällä ku oli hyvä sää. Mutta vitut, koko pyörää missää :curs: Miten kukaan voi olla niin daiju että vie toisen pyörän vittu taloyhtiöstä? Tosin tuonne varastoon pääsee päivisin kuka tahansa, jos tietää reitin. No, shit happens. Vois käyä hakemassa juna-aseman pyörien hautuu maalta uuden, tai sitten en taida. :D

JouHou, kyl se siitä, mulla oli sama homma kun siirryin kuorma-autosta henkilöautoon. Lähestyin risteystä kolmosella ja ryömitysvauhti oli liian vähän, toisinku kuorma-autossa :D

joo polvi leikattiin tiistaina. ja sieltähä löyty vaikka mitä: nivelkierukan repeämä,
nivelpussin repeämä (sieltä vuotanu sidekudosta ja rasvaa polvee),
ja rusto kulunu aika tappii, kuulemma normaalii pehmeempää et nyt ei sit treenata piiiiitkään aikaan :wall: ja kaiken kukkuraks turvonnu semmoseks jalkapallon kokoseks :(

joo kohta kaks viikkoo menny tost ja turvotus ja kipu laskenu yhtää kaiken hyvän. lisäksi noussu 38 ja rapiat kuume :urjo: huomenna ois tarkotus marssia lekurin juttusille...

Tällä hetkellä vituttaa sairastelut ja sikapiikki, joiden takia treenaaminen on ollut yli kuukauden niin epäsäännöllistä kuin voi:curs: Ja vituttaa ku ei tahdo löytyy sopivaa käytettyy autoo. Miten ne aikasemmat käyttäjät on saanu ne niin paskaan kuntoon :eek: ja nyt puhutaan vaan kaks vuotta vanhoista autoista

Back
Ylös Bottom