Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep nyt ottaa pannuun ihmisten itsekkyys.. hoh hoijaa. Sattui eilen niin ihme juttu, että ei voi kuin ihmetellä. Oli kutsuttu kylään. Kova kiire oli kylään ja lapsi vaan autoon ja menoksi. Kun saavuttiin kylään, niin eipä edes talon herra kutsuja ole kotona. Ja kun herra saapui kotiin, niin perheen rouva lähti. Mä siinä sit istuin ihan ihmeissäni, että ei voi olla totta. Kylään kutsuttu, mutta eipä siltä tuntunut. Ihan kuin tiellä olisi oltu.. miksi kutsuu kylään, jos ei ole aikaa vieraille eikä olla edes kotona.
Tämä on sellaista mitä en tajua.
MUN AUTOA ON TAAS NAARMUTETTU!!
Voi helvetti mitä touhua taas. Auto on ollut nyt n. viikon tossa meidän pihan parkkiksella ja joko sinä aikana tai aiemmin siihen on ilmestynyt pitkä ja syvä naarmu vasempaan takaoveen/takapuskuriin. Huomasin sen vasta äsken kun oltiin mutsin miesystävän kanssa irrottamassa akkua... Veikkasin ensin että se on tehty tahallaan avaimella tms., mutta äidin miehen mielestä ei näytä avaimella vedetyltä. Pikemminkin kuulemma joku vähän isompi auto on ottanut kiinni ja vetänyt naarmun. Mun auto ei edes ole mitenkään ahtaasti tossa paikassa, vasemmalla puolella on pikemminkin tosi paljon tilaa.
Munatonta porukkaa ainakin ollut liikenteessä, koska mitään lappua tai ilmoitusta ei oltu jätetty. Tota autoa on nyt ainakin kerran naarmutettu parkkipaikalla, siihen on törmätty ja nyt tämä. JÄTTÄKÄÄ MUN MONDEO RAUHAAN!!
Oot varmaan vaan ite kolhinu etkä oo huomannu. Todnäk vaihtoehto..
joo polvi leikattiin tiistaina. ja sieltähä löyty vaikka mitä: nivelkierukan repeämä,
nivelpussin repeämä (sieltä vuotanu sidekudosta ja rasvaa polvee),
ja rusto kulunu aika tappii, kuulemma normaalii pehmeempää et nyt ei sit treenata piiiiitkään aikaan :wall: ja kaiken kukkuraks turvonnu semmoseks jalkapallon kokoseks :(
ja nyt puhutaan vaan kaks vuotta vanhoista autoista