Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Piti mennä hakemaa possu rokote ja nyt on käsi aivan paskana. Toivottavasti ees toimii koko rokote...

Eihän esimerkiksi tolla ilotulitus ajan lyhentämisellä oo käytännössä mitään väliä. Sillon ne paukutellaa ku siltä tuntuu kuitenkii :D

"Mitään ilotulitteita ei enää myydä ala-ikäisille" Mahtavaa, broidi täytti tässä tänä vuonna just 18 =D

Vituttaa kyllä nuo ilotulitus-säädökset. Pakko hamstrata isolla kädellä nyt pariks vuodeks munakranuja, kiinalaisia yms ._.

Ei jumalauta, sisko ja sen kaveri löysi laulaa jotain karaokea alhaalla, ei siinä muuta muttakun biisi on Lauri Tähkää - pauhaava sydän.

Vituttaa kun just sai kunnon sali-innostuksen päälle ja syönninki kuntoon niin iskee joku järjetön räkäyskäpaskatauti päälle! Ei onneks ole kuumetta, mutta vituttaa kyllä!

Vihaan vihaan vihaan tätä uutta jaksoo jo nyt. Se ei vielä riitä, et saan kattoo eksäni uutta muijaa joka päivä, mut nyt jostain ilmesty joku lukion ykkönen, joka on about mun eksän identtinen kakkonen, ja päätti istua mua vastapäätä. Just ku olin päässy siihen never mind -vaiheeseen >_<

Kusin pimeeajosimulaattorin ihan täysin, torstaina inssi enkä enää osaa ajaa.

Ja lisäks vanhojen pari ilmotti tänään, et se ei haluukaan tanssii. Kiitti näist!

Kunnallinen hammashoito!! Kävin tarkastuksessa ekan kerran 10 vuoteen, jonka jälkeen lätkäistiin käteen 52 euron lasku. Siis mitä vittua??!! Eikö joka palkasta mene verojen muodossa noin 1,5 % sairaanhoitoon ja vielä pitäisi pulittaa lisää?? Vittu sanon minä! Kannatan samaa järjestelmää kuin jenkeissä että kaikilla olisi oma sairasvakuutus. Voisitte sitten kaikki huonohampaiset ja paljon sairastelevat kyrvät vaikka hankkia ittellenne jonkinlaisen Kaskon!

Hel***in paska opintoneuvoja pilasi mun päivän. Kävin keskustelemassa ensi kevään opintojen keskeyttämisestä ja eräästä harjottelusta. Sain kuulla aika selvästi rivien välistä olevani paska snobi (mun osoite ehkä?), joka käyttää vain ko. koulua törkeästi hyväkseen omia etuja tavoitellessaan. Hehhhee.. En yleensä tuollaisista provosoidu, mutta jotenkin nyt vain osui ja upposi.

Lisäksi menin lukemaan taas muotiblogeja. Ärsyttää kun kaikilla on niin mys, jätte kiva o glamour. Sitä ollaan vaan siinä omassa stylessä blogimaailmassa ja ostetaan GT:n/H&M:n/Asoksen/dinskon ym. krääsää kassikaupalla viikossa. Ihan kiva että tuhootte tolla roskalla tän maapallon.

Perkele kun opinnot menee päin persereikää, vaikka yrittää niin ei mene tentit läpi ja tän lisäksi meni äsken polvi vähäsen solmuun niin pääse ees kunnolla urheilemaan. :curs:

Yli viikon jo ollut kipeenä... Ensin oli kuumetta, sitten ku luulin parantuneeni alkoi silmätulehdus joka jatkuu yhä ja kurkkukin kipeä... saatana

vatsa ollut muutaman päivän aivan sekaisin :curs: joku 20 kertaa päivässä tulisella ripulilla :curs:

Huoh...työpaikka viivästyttänyt työn alkamista jo yli kuukaudella ja tulen olemaan vielä ainakin 1.5kk ilman rahaa...eli eipä ole salillekkaan asiaa kun ei ole varaa maksaa. Helvetin hieno joulu tiedossa ilman rahaa, seuraa, salia, tekemistä jne :curs::curs::curs:

Vituttaa kun kuulin just kaverilta että sen serkku (28 vee) oli kuollu tässä yks yö kun jotkut venäläiset oli tullu hivauttamaan snägärijonos ja oli lyöny pään katuun. Jätkä oli meinaan hakenu sapuskaa vaimolle ja skidille jotka oli venaillu autossa, ja se jos mikä voi ottaa jotakuta päähän... On tää turku yks persereikä...:curs::curs:

Back
Ylös Bottom