Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Asenne :thumbs:Kiitos kaikille toivotteluista, siit on oikeesti apua. Treenit pidän yhtä raskaina ku ennenki ja täysiä painetaan niin kaua ku vaan jaksan. Meikästä tulee uus Armstrong.
Et usko miten monta kertaa olen unohtanut jotain vaikka mulla on ostoslista. Kuulostaa mahdottomalta, mutta pystyn siihenkin.Kirjota ens kerralla ostoslista![]()
No ainakin oon tossa jälkimmäisessä ihan varmasti. Rannekääntöä tein tosin vaan kerranSitten vielä arvotaan kummalla salilla sä oot käynyt, mä kun kävin tuolloin kahdella salilla :D

En kyllä jaksa ymmärtää vieläkään mikä noissa salihanskoissa on komediaa?15-16v, check
ruuhkatukka, check
ihq säbän pelaaja kuminauha päässä, check
salihanskat, check
puhuu puhelimeen samalla tehden reisiojennuksia 7,5kg:lla satunnaisia sarjoja, check
Emmä tiä muista, mut mua ainaki huvitti
Antaa sen vaikutelman, että on niin kovat treenipainot, ettei käsien herkkä hipiä kestä ilman hanskoja. Sitten kun väännetään hauista 15kg tangossa tai mavea 60 kilolla, niin mikä tossa ei ole komediaa?En kyllä jaksa ymmärtää vieläkään mikä noissa salihanskoissa on komediaa?
Antaa sen vaikutelman, että on niin kovat treenipainot, ettei käsien herkkä hipiä kestä ilman hanskoja. Sitten kun väännetään hauista 15kg tangossa tai mavea 60 kilolla, niin mikä tossa ei ole komediaa?
Kyllä se nahka siitä paksunee. Alussa aukes iteltäkin kädet jollain 150 kg:llakin ja nyt ei mitään vaikka tekee kuinka pitkää sarjaa isollakin raudalla.Meikäläinen käyttää hanskoja kun ne vähän suojaa noilta saatanan kipeiltä känsiltä mitä kämmeniin on tullu, vai mitä lie mut kipeitä ovat. Toisekseen kun mavetan vaikka 140kg:lla ni en usko että mulla kestäis se näpeissä ilman noita hanskoja, en tosin ole kokeillut. Niin mikä siinä hanskojen käytössä on niin vitun hauskaa?
Eisss! Meinas tulla kahvit näytölle asti. Tommosen nähdessään voisi alkaa kyselemään oisko lähiseurakunnilla tarjota manaajapalveluita.
Ootko ajatellut, että jotkut nimen omaan ei halua, että se kämmenten nahka paksuuntuu? Tämä on ainakin minulla syy hanskojen käyttämiselle, vaikka pienillä painoilla treenaankin.Kyllä se nahka siitä paksunee. Alussa aukes iteltäkin kädet jollain 150 kg:llakin ja nyt ei mitään vaikka tekee kuinka pitkää sarjaa isollakin raudalla.

On se kyllä kummallista, että täysi-ikäisille, erityisesti miehille, on kauhean tärkeää se, mitä muut pukevat päällensä. Olenkin ajatellut painattaa paidan, jossa lukee edessä "Vääränlainen paita" ja takana "Anteeksi!".
Painatusta miettinyt myös. Etutekstiksi "Aloittelija" ja takatekstiksi "saa neuvoa tekniikassa"