Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kiitos kaikille toivotteluista, siit on oikeesti apua. Treenit pidän yhtä raskaina ku ennenki ja täysiä painetaan niin kaua ku vaan jaksan. Meikästä tulee uus Armstrong.

Vituttaa vähäsen tämä työtilanne, mutta itse en sille mitään voi jollen työpaikkaa vaihda...Joten kärsi paska

Faija lupas hoitaa mun puolesta Avoimen ilmottautumisen, et ite ehdin luennolle. Olihan se vaikee arvaa, että se keilaa homman ja kurssipaikka jää saamatta. Vituttaa aivan jäätävästi :curs:

15-16v, check
ruuhkatukka, check
ihq säbän pelaaja kuminauha päässä, check
salihanskat, check
puhuu puhelimeen samalla tehden reisiojennuksia 7,5kg:lla satunnaisia sarjoja, check

Emmä tiä muista, mut mua ainaki huvitti

15-16v, check
ruuhkatukka, check
ihq säbän pelaaja kuminauha päässä, check
salihanskat, check
puhuu puhelimeen samalla tehden reisiojennuksia 7,5kg:lla satunnaisia sarjoja, check

Emmä tiä muista, mut mua ainaki huvitti
En kyllä jaksa ymmärtää vieläkään mikä noissa salihanskoissa on komediaa?

Eihän salihanskoissa varsinaisesti mitään komediaa ole, mutta olisko että yleensä ne liitetään salilla kävijöihin ketkä treenaavat ns "puoliteholla": puhuu puhelimeen, juttelee kaverin kanssa enemmän kuin keskittyy treenaamiseen?

Kovat jätkäthän ei tunnetusti käytä hanskoja:D?

Antaa sen vaikutelman, että on niin kovat treenipainot, ettei käsien herkkä hipiä kestä ilman hanskoja. Sitten kun väännetään hauista 15kg tangossa tai mavea 60 kilolla, niin mikä tossa ei ole komediaa?

Meikäläinen käyttää hanskoja kun ne vähän suojaa noilta saatanan kipeiltä känsiltä mitä kämmeniin on tullu, vai mitä lie mut kipeitä ovat. Toisekseen kun mavetan vaikka 140kg:lla ni en usko että mulla kestäis se näpeissä ilman noita hanskoja, en tosin ole kokeillut. Niin mikä siinä hanskojen käytössä on niin vitun hauskaa?

On se kyllä kummallista, että täysi-ikäisille, erityisesti miehille, on kauhean tärkeää se, mitä muut pukevat päällensä. Olenkin ajatellut painattaa paidan, jossa lukee edessä "Vääränlainen paita" ja takana "Anteeksi!".

Meikäläinen käyttää hanskoja kun ne vähän suojaa noilta saatanan kipeiltä känsiltä mitä kämmeniin on tullu, vai mitä lie mut kipeitä ovat. Toisekseen kun mavetan vaikka 140kg:lla ni en usko että mulla kestäis se näpeissä ilman noita hanskoja, en tosin ole kokeillut. Niin mikä siinä hanskojen käytössä on niin vitun hauskaa?
Kyllä se nahka siitä paksunee. Alussa aukes iteltäkin kädet jollain 150 kg:llakin ja nyt ei mitään vaikka tekee kuinka pitkää sarjaa isollakin raudalla.

Kyllä se nahka siitä paksunee. Alussa aukes iteltäkin kädet jollain 150 kg:llakin ja nyt ei mitään vaikka tekee kuinka pitkää sarjaa isollakin raudalla.
Ootko ajatellut, että jotkut nimen omaan ei halua, että se kämmenten nahka paksuuntuu? Tämä on ainakin minulla syy hanskojen käyttämiselle, vaikka pienillä painoilla treenaankin.

Vituttaa rahatilanne ja se, että intin päivärahojen yhteydessä ei voi puhuakaan mistään normaalista elämisestä. Jotain joululahjoja pitäis ostaa, mut niihinkin menee äkkiä melkein kuukauden päivärahat. Lisäks olis kaikkea mukamas tärkeetä rahanmenoo kuten AUK:n kurssipuku ja jotkut hiton kekkerit vielä inttiporukan kanssa. Ei kiinnostais yhtään käyttää rahaa tollasiin, mutta toisaalta sit teet itsestäs vähän pellen, jos et osallistu joukkueen yhteisiin auk:n päätöskemuihin tai oot ainoa, joka vetää liikuntakoulutusta vitullisessa pakkasessa joku smurffipuku päällä. Intissä kuitenkin yritän koko ajan parhaani mukaan säästää, enkä osta sotkusta käytännössä koskaan mitään enkä käytä muutenkaan rahaa turhaan. Hajoaisin ihan totaalisesti, jos olisin yhtä paskassa tilanteessa rahojeni suhteen kuin inttikaveri, joka asuu omassa kämpässään eikä aina meinaa saada edes massia kasaan ruokaan.

120e kuussa on hivenen vähän siihen, että oot parhaimmillaan neljänä viikonloppuna kotona ja koitat siinä sitten viritellä jotain elämää. Jos käyt ostamassa ruokaa ihan hengissä pysymistä varten viikonlopuks, niin se 20-30e menee hujauksessa ruokakauppaan.

Tälläkin hetkellä kaverit pyytää baariin, mutta ei oo pahemmin massia lähtee.

This is living.:hyper:

On se kyllä kummallista, että täysi-ikäisille, erityisesti miehille, on kauhean tärkeää se, mitä muut pukevat päällensä. Olenkin ajatellut painattaa paidan, jossa lukee edessä "Vääränlainen paita" ja takana "Anteeksi!".

:) Painatusta miettinyt myös. Etutekstiksi "Aloittelija" ja takatekstiksi "saa neuvoa tekniikassa"

Yleistä salikomediaa omalta saliltani. Pari nuorta jannua eilen tuli salille samaan aikaan. Pikaisen lämmittelyn jälkeen toinen kysyy kaveriltaan "mitäs tänään tehtäisiin?" johon vastaus "vähän vaikka jalkoja" - viisi minuuttia yhteensä kestäneen parin reidenlähennuksen ja pohjeprässin jälkeen penkin kimppuun pitkäksi aikaa. Hyvin tosin penkkasivat.

Back
Ylös Bottom