Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Internet. Eräällä kaupankäyntisivustolla ajauduin sanaharkkaan erään idiootin kanssa.
Hän alkoi minua haukkumaan tyhmäksi kun kyselin eräästä myyntiartikkelista.
Sitten huusimme puhelimitse, ja nyt vielä kyseinen idiootti uhkasi tulla kavereidensa kanssa käymään, ja samassa puhelussa uhkasi vielä kunnianloukkaussyytteeellä.
Kuinka tyhmä pitää olla että ensin ilmoittaa nauhoittavansa puhelut ja sitten vielä alkaa uhkailemaan samassa puhelussa?

Annoin osoitteen ja pyysin ilmoittamaan etukäteen että osaan olla kotona.
Niistä juhlista en halua olla pois.
Toivon sydämeni kyllyydestä että tämä n.50v etureppuinen impotentti tulisi käymään. Ja mielellään vielä yhden tai useamman kaverinsa kanssa.

Internet. Eräällä kaupankäyntisivustolla ajauduin sanaharkkaan erään idiootin kanssa.
Hän alkoi minua haukkumaan tyhmäksi kun kyselin eräästä myyntiartikkelista.
Sitten huusimme puhelimitse, ja nyt vielä kyseinen idiootti uhkasi tulla kavereidensa kanssa käymään, ja samassa puhelussa uhkasi vielä kunnianloukkaussyytteeellä.
Kuinka tyhmä pitää olla että ensin ilmoittaa nauhoittavansa puhelut ja sitten vielä alkaa uhkailemaan samassa puhelussa?

Annoin osoitteen ja pyysin ilmoittamaan etukäteen että osaan olla kotona.
Niistä juhlista en halua olla pois.
Toivon sydämeni kyllyydestä että tämä n.50v etureppuinen impotentti tulisi käymään. Ja mielellään vielä yhden tai useamman kaverinsa kanssa.

:hyvä:

Ette päässeet lautasten hinnasta yhteisymmärrykseen?:hyper:

:hyvä:

Ette päässeet lautasten hinnasta yhteisymmärrykseen?:hyper:

Jotain sinnepäin. Toveri haukku mua tyhmäks, köyhäks, netti/teiniruikeloks(tai joku vast.), ja sano että kunhan tulee käymään niin saan linkata pitkin helsinkiä.
Sanoin vaan sille että en mä nyt varmaan mikään ihan perinteinen teinirunkkari ole etä tervetuloa vaan koko vitun kööri..
Käräjilla viimeistään nään sen naaman, jos se muka tekis kunnianloukkauksesta jutun. Oikein odotan.

E: Ja kaikki lähti siitä kun kehoitin häntä repimään kävyn pois perseestä ja hoitamaan sukupuoliyhteyteen, tai sen puutteeseen liittyvät ongelmat kuntoon.
Mutta ensin hän oli haukkunut mua tyhmäks ja köyhäks yms.

1. Voimat on häviksissä, rauta ei nouse
2. Mutsi on käymässä entistä seniilimmäksi
3. Ei pysty keskittymään täysipainotteisesti tärkeisiin asioihin
4. Ali-ihmiset, egoistiset paskiaiset ja niiden vitun kätyrit
5. Stressi syö rotan lailla
6. Joulu tulee, minä en

Fransujen muukalaislegioona käynyt enemmän kuin kerran mielessä...

On tää Suomi perseestä. Palkkarakenne ei varmaan vois olla pahemmin vinoutunu korkeakoulutettujen ja ammatikoulun käyneiden välillä. Ennen oli tarkotuksena valmistua opettajaks, kunnes tajusin et siitä saa sen 3000€/kk ennen veroja ja että se palkka ei vastaa mitenkään sitä työmäärää mitä siinä joutuu tekemään. Putkimiehillä sentään näyttää menevän suht hyvin. Taloyhtiön putkimies tuli visiitille laittelee putkia 42€/h+alv~51. Onnistu kuluttamaan 5h hommaan 20h. Kehtas vielä laskuttaa 5h autolla ajelustakin ku ite unohteli jotain osia ja lähti niitä erikseen hakemaan.

Lisäksi suihku ei tullu edes keskelle vinoa seinää, keittiöön laitto kylmän ja kuuman väärinpäin. Kupariputkea meni max 15 metriä ja kromattua max 7m. Lasku 1680€. Kupariputken hinta käsittääkseni jotain 10€/m luokkaa ja kromatun about saman verran. Eli putket maksais yhteensä 220€, lisäks jotain nippeleitä putkien seinään kiinnittämiseen muutamia kappaleita.

Tän lisäks nää sankarit laskutti taloyhtiötä erikseen lattiakaivon vaihdosta. Siinä ei oo vielä varmistusta et paljonko sieltä laskutettiin. Luulin, että se olis jo sisältyny tohon hintaan.

Mitä tälläsessä tilanteessa voi tehdä, tota summaahan en tosta ala maksamaan.

Onko osakkeenomistajalla mahdollisuutta vaikuttaa siihen mille firmalle taloyhtiössä putkihommat annetaan? Jos meinaan on mahdollista vaikuttaa ni alotan tästä lähtien sellasen painostuksen putkiliikkeen vaihdon puolesta, että oksat pois.

edit. niijuu, ekalla kerralla ku sen piti tulla tekemään hommaa ni se oli unohtanu laittaa laput siitä et vesi on katki postilaatikkoihin. Mut eiköhän se oo siitä kuitenki laskuttanu et muisti tulla siitä mulle ilmottamaan.

^ Reklamaatio tehtävä

(offtopiccia mutta miten niin opettajan työmäärä on suuri)

Vaikka se 6-7h työpäivä ei kuulosta pitkältä, niin se todellisuudessa tuntuu huomattavasti pidemmältä ja raskaammalta, kuin raksalla vietetty 10h päivä. Se opettaminen on yllättävän raskasta puuhaa, yläasteella etenkin. Sijaisuuksia tehdessä oli hauska kattoa ku opettajat hajoilee aivan täysillä jo alkutalvesta, toukokuussa se ei ollu enää mitään kaunista katteltavaa kaikkien osalta. Lisää siihen vielä kaikki homma mitä on tehtävä kotona, ni alkaa päästä jo siihen 40h/vko tahtiin ja monesti ylikin. Lukiossa opettamisessa toi opettamisen rankkuus ei oo niin paha, mut kotiin tulee enemmän hommaa. Viiminen lause pelkkää mutuilua.

^ Oke, kaveri on ylä-asteella historian jne opettaja jotain kymmenettä vuotta ja kehuu että nykyisellään pääsee aika pienellä kun kaikki matsku on suunnilleen valmiina. Ja tulee kuulemma oppilaiden kanssa hyvin toimeen. Lähinnä valittaa sitä koulutukseen nähden pienehköä palkkaa, mutta ei kuulemma muihin hommiin vaihtais...

Jooh, parhaimmillaan (näin oppilaan silmistä katottuna huonoimmillaan) ope voi sanoa tunnin alussa "Lukekaas nyt tuo kappale 5 ja tehkääs sen jälkeen ne tehtävät siitä tehtäväkirjasta", ja ope vaan jtn dataa luokan eessa sitten koko tunnin.

1. Voimat on häviksissä, rauta ei nouse
2. Mutsi on käymässä entistä seniilimmäksi
3. Ei pysty keskittymään täysipainotteisesti tärkeisiin asioihin
4. Ali-ihmiset, egoistiset paskiaiset ja niiden vitun kätyrit
5. Stressi syö rotan lailla
6. Joulu tulee, minä en

Fransujen muukalaislegioona käynyt enemmän kuin kerran mielessä...

Sun pitäisi välillä vaan laittaa aivot narikkaan ettet stressaannu liikaa :)

Mun vitutuslista tänään on seuraavanlainen:
1. Vekki sormessa, sattuu tosi paljon. Tänään sinne meni mm. sokeria ja tomaattikastiketta töissä
2. Kotimatka kesti normaalin 10min sijaan 30min neljän ruuhkassa
3. Parkkisakko vituttaa edelleen
4. Kotona on sotkuista enkä jaksa siivota
5. Olen pulska ja ruma
6. Olen myös suhteellisen peeaa.

Silleen.

Pari kertaa nähnyt kaksi kurdiherraa, jotka ilmeisesti golfaavat. Tämän olen päätellyt siitä, että sarjojen välillä huidotaan ilmassa komeaa swingiä. Ehdottomasti paras tapaus oli kun toinen punnersi penkissä, ja toinen hieroi penkkaajan sisäreittä aivan nivusen vierestä, ja sarjan jälkeen oli swingi tyytyväisestä hymyilystä päätellen parantunut:)

vitun käsi ei vieläkää oo kai alkanu vieläkää luutumaan ja saa nähä miten käy mun tulevaisuuden salin suhteen, ei sais miettii tollasta mut vituttaa jo valmiiks

Kela. Hain asumistukea ja nyt tuli lappunen jossa tarvittiin lisäselvitystä. Vituttaa ihan saatanasti kirjoittaa tuohon lappuun "haluamanne tiedot on jo teille lähettämissäni liitteissä". Onko sielä joku vitun idiootti harjoittelija vai kenties jopa lukutaidoton?

Yks jannu kokeili ekaa kertaa mavea kaverinsa opastuksella mutta jostai syystä ei silti onnistunut vaa liike oli maven ja kulmasuodun sekoitus ja välillä muuttui pelkäksi kulmasuoduksi selkä kaarella vaikka tarkoitus oli vaan ilmiselvästi tehdä vain mavea. Kahtelin siinä vieressä kun sen kaveri yritti opastaa et pidä vaa kädet suorana mut jannu oli vissiin ymmärtänyt liikkeen väärin neuvoista huolimatta.:lol2:

Yks jannu kokeili ekaa kertaa mavea kaverinsa opastuksella mutta jostai syystä ei silti onnistunut vaa liike oli maven ja kulmasuodun sekoitus ja välillä muuttui pelkäksi kulmasuoduksi selkä kaarella vaikka tarkoitus oli vaan ilmiselvästi tehdä vain mavea. Kahtelin siinä vieressä kun sen kaveri yritti opastaa et pidä vaa kädet suorana mut jannu oli vissiin ymmärtänyt liikkeen väärin neuvoista huolimatta.:lol2:

Ei aloittelijoille saa nauraa noin viattomista mokista. :(

Eikä kyllä kokeneemmillekaan...

Kela. Hain asumistukea ja nyt tuli lappunen jossa tarvittiin lisäselvitystä. Vituttaa ihan saatanasti kirjoittaa tuohon lappuun "haluamanne tiedot on jo teille lähettämissäni liitteissä". Onko sielä joku vitun idiootti harjoittelija vai kenties jopa lukutaidoton?
Ei taida kelvata siltikään ;D, kyllä kela taitaa ihmisten ärsyttämisen.

Selkä pamahti taas. Mitä helkuttia!!!!!!!
Meen päivystykseen: Siellä sanotaan: mee terveyskeskukseen. Siellä oli 50 sikainfluenssapotilasta, en uskaltanu jäädä venailemaan. Aamulla soitin terveyskeskukseen, en saanu lääkäriaikaa, koska kaikki on varattu sikainfluenssalle ja käski mennä päivystykseen. Sanoin, ettei sinne päässyt, niin sano, että mee nyt kuitenkin.
Hohhoijaa :rolleyes:
Soitin aamulla työterveyteen ja sain ajan _hoitajalle_. Cool.

Kostoks varasin naprapaatille ajan :evil:

Back
Ylös Bottom