Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

on siinä isäntä taas ku potki mun just maalattuja autonhelmoja ku renkaita konsonaan. :curs: ei vois vituttaa enempää. ja selitti kaikki maailman pirut, kuin on typerää olla niin matalat helmat... tuli sille katkeralle vittuiltuun että on susta mulle paljo suurempi haitta, vittu :curs::curs: voi p*rk*l* Olipahan hiljaa.

harmittaa muutenki naarmut autossa ja sit joku menee ihan piruuttaan just kunnostettuu potkimaan. jos sukupuolet olis ollu siin toisinpäin olis kaveri levänny hetken seinällä... :curs:

Mies ollut reilun kolme viikkoa kipeänä ja haikailee joka päivä salille pääsystä. Hän stressaa siitä, ettei nuhaflunssa häviä, mutta lihakset kuulema katoaa vauhdilla. Harmittaa, kun en voi auttaa mitenkään muuten, kuin tyrkyttämällä vitamiineja, juotavaa, lepoa ja puristelemalla sen hauiksia, että kyllä siellä vielä voimaa on... Miten tuo flunssa noin kauan voi kestää? Ei ole possuflunssa...

Perkeleen flunssa ollu jo viiden päivän ajan, salille eikä lenkille mitään asiaa ja alkaa pikkuhiljaa hajottamaan tää koneella istuminen ja telkun kattominen kotona, varsinkin kun Xbox 360 pamahti vielä paskaksi :down:

Miten vitussa voi olla sormet ja varpaat koko ajan aivan jäässä, vaikka muuten ois kuuma ku saunassa...

Paska ääreisverenkierto. Lopeta se spaddun polttaminen.

Mies ollut reilun kolme viikkoa kipeänä ja haikailee joka päivä salille pääsystä. Hän stressaa siitä, ettei nuhaflunssa häviä, mutta lihakset kuulema katoaa vauhdilla. Harmittaa, kun en voi auttaa mitenkään muuten, kuin tyrkyttämällä vitamiineja, juotavaa, lepoa ja puristelemalla sen hauiksia, että kyllä siellä vielä voimaa on... Miten tuo flunssa noin kauan voi kestää? Ei ole possuflunssa...

Tätä sitkeää tautia on liikkeellä. Itse olen niistänyt ja kröhinyt reilut kolme vkoa. Ratkaisin ongelman sillä että kolme päivää sairastettuani menin salille nessupaketin kanssa. Hyvin on voinut treenata ja toistaiseksi olen säästynyt sydänlihastulehdukseltakin. :D *koputtaa puuta*

Mulla on ihan sama ongelma, paitsi että en polta.
Mistäs tämä paska ääreisverenkierto sitten johtuu?

Tarkenen helposti samoilla vaatteilla kesät ja talvet , ainoa on vaan että näppejä ja varpaita kylmää.

Niska-hartia-seutu jumissa. Auttaa kun vähän jumppailee ja pyörittelee olkapäitä ja käsiä. Siis näin hoituu ainakin se sormien palelu.

Ylikunto tai jotain. Tulokset tippunu aika ankarasti nyt, pitäis olla loppuviikko käymättä salilla.
Tänään ei jaksanu, eikä kyllä viime viikollakaan, vetää mitään sarjaa loppuun asti, lähdin sit salilta kesken pois.

Vielä enemmän pisti vituttamaan, kun näin yhden jampan salilla, joka oli vielä kesällä kokoiseni. Mutta nyt oli kaverilla kunnon pöhö päällä ja varmaan 20 kiloa lisää painoa tullut. No lohduttaudun sillä että oma maksa ainakin on paremmassa kuosissa. :D

Ei pitäis vertailla. :david:

Vittu selkä alkaa taas vähän temppuileen. Onneks kevyempi viikko treeneissä mutta ei jaksais taas alkaa ottaan parantelukausia... Täytyy olla supertarkka tekniikan kanssa...

Vittu ihme touhua, kun vuokraa korotetaan joka vuosi yleisen kustannustason nousuun vedoten.. ehkä se vielä aikasempina vuosina meni läpi, mutta mitkä kustannukset taas on noussu ja viel aiemmin korotettiin 1.5% ja nyt 2%.. kannattaa melkee kohta muuttaa opiskelijakämpästä yksityiseen vuokrakämppään..

Vituttaa, kun oikeaa alavatsaa jomottaa vähän väliä. Umpilisäkehän se siellä asustelee, mutta eipä kai se ole tulehdus kyseessä, kun samaa kipuilua on vähän väliä ainakin joitakin päiviä tai reilun viikon, ja sitten se taas tulee. Vituttaa se silti. Helvetin ärtyvä suolisto.

Vittu ihme touhua, kun vuokraa korotetaan joka vuosi yleisen kustannustason nousuun vedoten.. ehkä se vielä aikasempina vuosina meni läpi, mutta mitkä kustannukset taas on noussu ja viel aiemmin korotettiin 1.5% ja nyt 2%.. kannattaa melkee kohta muuttaa opiskelijakämpästä yksityiseen vuokrakämppään..
Kyllähän sitä vuokraa korotetaan yksityiselläkin puolella samoihin asioihin vedoten:curs:

Back
Ylös Bottom