Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pitäs olla kiireinen aikataulu opinnäytetyön ja valmistumisen suhteen, ohjaavalla opella ilmeisesti ei oo kiire mihinkään.
Tein tuossa yli 10h edestä lisää työtä kiireellä opparin eteen, että saan uusimman version opettajalle ajoissa. Äidinkielen opettaja yrittää lisätä kelloon tunteja että ehtii tarkistaa mun työtä aina. Ohjaava opettaja ihan pokkana kaivaa jonkun vanhan version mun työstä, mihin on sitte väkertäny korjauksia. Tarpeeksi monta kertaa kysyessä selviää, että ei se oo ees viittiny hakea mun uusinta versiota. Oli HIEMAN sellanen mitä vittua fiilis :curs:

Ai saatana sentään. En saanu kunnolla unta eilen ku joku vitun hiiri riehui täällä mun kämpässä, metelöi ja hyppäs jopa sänkyyn, sit vittuuntuneena ja väsyneenä töihin ja sitten kotiin nälkäisenä salin jälkeen ja valmis paistamaan pihvit ja keittään pastat, ja eikös se vitun hiiri ole paskonut molempii kattiloihin sekä paistinpannuun. :curs:

Nimim. 2xhiirenloukkua hankittu

Kauheeta nauraa ihmisen ahdingolle, mutta mellakoiva hiiri on kyllä jotain ihan hillitöntä :hyper:

Vitun työterveyslääkärit!

Työkaverin faija kuoli pitkäaikaisen sairauden takia ja työkaveri sai 2 viikkoa sairauslomaa. Siis vittu 30-mies, jonka faijan kuolema on ollut odotettavissa jo vuoden päivät, ei muka kykene työhön kahteen viikkoon. Puhdasta laiskuutta sanon minä. Ei siinä mitään mutta kun minä joudun tekemään tämän laiskottelevan jätkän duunit. Pitäisiköhän sitä itsekkin hakea saikkua, vois vaikka sanoa, että lumettomuus masentaa. Kyllä kai tuollakin verukkeella pitäisi muutama viikko tippua.

Työkaverin faija kuoli pitkäaikaisen sairauden takia ja työkaveri sai 2 viikkoa sairauslomaa. Siis vittu 30-mies, jonka faijan kuolema on ollut odotettavissa jo vuoden päivät, ei muka kykene työhön kahteen viikkoon. Puhdasta laiskuutta sanon minä. Ei siinä mitään mutta kun minä joudun tekemään tämän laiskottelevan jätkän duunit. Pitäisiköhän sitä itsekkin hakea saikkua, vois vaikka sanoa, että lumettomuus masentaa. Kyllä kai tuollakin verukkeella pitäisi muutama viikko tippua.

:lol2::lol2::lol2: :hyvä::hyvä:

Ei helvetti :D

Vitun flunssa saatana. Olin tänään kolmen lepopäivän jälkeen jo lähdössä salille, mutta mittasin kuumeen kuitenkin ennen. Vittu 37 astetta, ei sitte mennä. Mulle toi on kuitenkin melkee aste kuumetta.

Ai saatana sentään. En saanu kunnolla unta eilen ku joku vitun hiiri riehui täällä mun kämpässä, metelöi ja hyppäs jopa sänkyyn, sit vittuuntuneena ja väsyneenä töihin ja sitten kotiin nälkäisenä salin jälkeen ja valmis paistamaan pihvit ja keittään pastat, ja eikös se vitun hiiri ole paskonut molempii kattiloihin sekä paistinpannuun. :curs:

Nimim. 2xhiirenloukkua hankittu

Tuo on ihanku jostain 90-luvun komedialeffasta, mikä Rottasota se nyt oli nimeltään. :hyper: Sellasesta missä ihmiset yrittää häätää sen jäynää tekevän hiiren kämpästään ja suivaantuvat loppupeleissä niin pahasti että tuhoavat talonsa tuhannenpillunpäreiksi vahingossa yrittäessään saada sen hiiren kiinni tai hengiltä. Ja leffan lopussa talosta ei oo enää mitään jäljellä, talon omistaja hyppii riemuissaan luultuaan että nyt se sai sen hiiren hengiltä. Mutta hiiri vaan kömpii raunioista ja sitten sitä ihmistä vituttaa. :lol2:

Oletko ihan tosissasi?

Oletko ihan tosissasi?

Kyllä olen! Onhan se ikävää ja kaikkea muuta mutta ei kai nyt aikuinen ihminen, joka on voinut varautua tuohon tilanteeseen jo kauan aikaa, mene työkyvyttömäksi moneksi viikoksi. Muutaman päivän voisin ymmärtää mutta että kaksi viikkoa. Lääkäri oli vielä sanonut, että lisää tippuu jos vain haluaa. Kukaan kenen kanssa olen asiasto jutellut eivät tuota käsitä. Tämä jätkä on vielä patalaiska, joten kyllä tässä on nyt laiskuudesta kysymys.

Kyllä olen! Onhan se ikävää ja kaikkea muuta mutta ei kai nyt aikuinen ihminen, joka on voinut varautua tuohon tilanteeseen jo kauan aikaa, mene työkyvyttömäksi moneksi viikoksi. Muutaman päivän voisin ymmärtää mutta että kaksi viikkoa. Lääkäri oli vielä sanonut, että lisää tippuu jos vain haluaa. Kukaan kenen kanssa olen asiasto jutellut eivät tuota käsitä. Tämä jätkä on vielä patalaiska, joten kyllä tässä on nyt laiskuudesta kysymys.

En voi muuta sanoa kuin, että onneks en ole sun työkaveris.

2-4 viikon sairasloma tuollaisesta ihan ok. Oli kuinka kova/nössö/laiska jätkä tahansa. Ihan jo sen takia, että tulee aivan hemmetisti hommia maahanpanijaisten yms. takia ja yleensä ei kerkeä surea siinä sivussa. Kannattaa itse kokeilla ennenkuin tuomitsee.

PS. Muuten laiskat työntekijät voi mun puolesta viedä saunantaakse mutta ei sotketa sitä tähän. :whip:

Oon käyttänyt Operaa vuosia kun oli aikoinaan hyvä ja nopea selain... Nyt versio versiolta käy massiivisemmaksi ja jumii enemmän. Päivitin 10 ja tämä taas entistä hitaampi.. Pitää kai alkaa opettelaan jotain muuta selainta...

Vituttaa miks bittinikkareiden pitää aina pilata kaikki ohjelmat...

2-4 viikon sairasloma tuollaisesta ihan ok. Oli kuinka kova/nössö/laiska jätkä tahansa. Ihan jo sen takia, että tulee aivan hemmetisti hommia maahanpanijaisten yms. takia ja yleensä ei kerkeä sure siinä sivussa. Kannattaa itse kokeilla ennenkuin tuomitsee.

PS. Muuten laiskat työntekijät voi mun puolesta viedä saunantaakse mutta ei sotketa sitä tähän. :whip:
En tiedä mutta luulen, että sairausloma tulisi antaa lääketieteellisillä perusteilla. Nämä yllä mainitut eivät kyllä mielestäni ole sellaisia.

Ja mitä tulee tuohon itse kokemiseen niin minulta on kyllä kuollut läheisiä ja olen hoitanut heidän hautajaisensa, perukirjojen laatimisen, kuolinpesän jaon ym. juoksevat asiat aivan itse samalla työssä käyden.

2-4 viikon sairasloma tuollaisesta ihan ok. Oli kuinka kova/nössö/laiska jätkä tahansa. Ihan jo sen takia, että tulee aivan hemmetisti hommia maahanpanijaisten yms. takia ja yleensä ei kerkeä surea siinä sivussa. Kannattaa itse kokeilla ennenkuin tuomitsee.

HEI HALOO!!! Voihan sitä pyytää palkatonta vapaata jolloin työnantajalla on varaa palkata joku tilalle. Tässä maassa on joku ihmeellinen käsitys että kaikki saatanan vapaat on automaattisesti oikeus ja joku muu maksaa ne. Pitää lomat omasta kukkarosta niin jää ne niin pitkiksi mitä oikeesti tarvitsee...

HEI HALOO!!! Voihan sitä pyytää palkatonta vapaata jolloin työnantajalla on varaa palkata joku tilalle. Tässä maassa on joku ihmeellinen käsitys että kaikki saatanan vapaat on automaattisesti oikeus ja joku muu maksaa ne. Pitää lomat omasta kukkarosta niin jää ne niin pitkiksi mitä oikeesti tarvitsee...
Juuri näin. Ei mua sinänsä haittaa jos kaverit ottaa saikkua (siis jos hoitasivat työnsä itse) mutta itse en kehtaisi olla tuollaisella verukkeella pois juurikin sen takia, että tiedän että muut joutuvat sitten tekemään nekin työt omiensa lisäksi.

Muakin vituttaa laiskat työkaverit. On sovittu, että tehdään asioita ja kaupungin linja myös on että ne kanssa tehdään. Sitten porukka ei vaivaudu tekemään hevonhelvettiä ja asiakkaat siinä kärsii. Kiva luvata mammoille juttuja jotka ei sitten toteudu kuitenkaan :(

Jotkut ottavat noita asioita hiukan rankemmin ja teillä ei siihen ONNEKSI ole mitään sanomista. Se tie on kuulkaas aika kurja, jos aloitetaan sairaslomia laittamaan palkattomiksi vapaiksi. Tätähän työnantaja järjestöt ajavat kokoajan. Sanokaas sitten uudestaan, kun teillä on 4 tenavaa jaloissa ja velat niskassa, että miten se vaikka 1 kk palkaton onnistuu.

Omakohtaisia kokemuksia ei tälläisestä tapahtumasta ole mutta vierestä seuranneena voin sanoa, että se parin viikon sairasloma teki kaverille hyvää ja oli taas täysin työkykyinen töihin tullessaan. Tämä siis kävi omalle alaiselle ja kyllä minä sen sairasloman hänelle soin.

Jotkut ottavat noita asioita hiukan rankemmin ja teillä ei siihen ONNEKSI ole mitään sanomista. Se tie on kuulkaas aika kurja, jos aloitetaan sairaslomia laittamaan palkattomiksi vapaiksi. Tätähän työnantaja järjestöt ajavat kokoajan. Sanokaas sitten uudestaan, kun teillä on 4 tenavaa jaloissa ja velat niskassa, että miten se vaikka 1 kk palkaton onnistuu.

Omakohtaisia kokemuksia ei tälläisestä tapahtumasta ole mutta vierestä seuranneena voin sanoa, että se parin viikon sairasloma teki kaverille hyvää ja oli taas täysin työkykyinen töihin tullessaan. Tämä siis kävi omalle alaiselle ja kyllä minä sen sairasloman hänelle soin.

Sanoppa miksei ammattiliittosi tai valtio jonne maksetaan sairasvakuutusmaksut (työnantajan kukkarosta) maksa sairasajan palkkaa vaan sen maksaa työnantaja.

Sairaslomia on tarpeellisia ja minäkin alaisiani olen jopa käskenyt saikulle mutta on niitä monia saikulla lintsaaviaki...

Jos henkilö tarttee läheisen kuoleman takia viikkojen sairaslomaa niin hän tarvitsee terapeuttia. Ei kotona (yksin) olemista jolloin pahimmassa tapauksessa menee vielä tappamaan itsensä...

Sanoppa miksei ammattiliittosi tai valtio jonne maksetaan sairasvakuutusmaksut (työnantajan kukkarosta) maksa sairasajan palkkaa vaan sen maksaa työnantaja.

Sairaslomia on tarpeellisia ja minäkin alaisiani olen jopa käskenyt saikulle mutta on niitä monia saikulla lintsaaviaki...

Jos henkilö tarttee läheisen kuoleman takia viikkojen sairaslomaa niin hän tarvitsee terapeuttia. Ei kotona (yksin) olemista jolloin pahimmassa tapauksessa menee vielä tappamaan itsensä...

Ymmärrän täysin yrittäjän/omistajan näkökulman tässä ja itseäkin ottaisi aivoon mutta ehkäpä omassa tapauksessa mielipiteeseeni vaikuttaa, että työntekijä oli luottomiehiäni.

Jätkä tuli töihin: unohteli sovittuja asioita, oli selvästi surkeassa jamassa. Kysyin kaverilta, että mikä on? Vastasi, että "Äiti kuollut eilen". Sanoin, että kannattaisikohan pitää vapaata tai jotain. Sitten juttu kääntyi ettei ole oikeen varaa olla pois. Siihen sanoin sitten niinkuin jokaisen inhimillinen pomon pitäisi sanoa, että hae sairaslomaa olet sen ansainnut.

Tommosessa kohtaa mua ei paskaakaan kiinnosta omistajien rahat, äijä tarvi lomaa ja sai sitä. Tuli takaisin ja homma jatkui entiseen malliin.

Vitun TB käy taas niin hitaalla että ! Just se oli viikon down, eikä ne vielkää oo saanu sitä toimiin kunnolla.

Back
Ylös Bottom