Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu kun en voittanut taaskaan lotossa. Aina niin kutkuttavaa kun on kuponki kädessä kattomassa numeroita eikä koskaan osu yksikään kohdalle.

tää kuvaa varmaan hyvin fiiliksiä :D itellä oli sentää kahta ja kolmee oikein, mut ei niillä kuuhun mennä :(

Itseä vituttaa, että koko ens viikko on iltavuoroo. Treenaan ehtii hyvin, mut muu elämä sitten jää viikoks.

Exä ja entinen paras kaveri. Nyt tuntuu aivan vitun hyvältä.

No voi vitun vittu meni sitten mun lottopotista puolet jonnekii muualle. Voi perkele!! :hyper:
Oli mullaki 3+1 lottoplussalla ja 5 hengenporukkalotolla se tekee 20senttiä:rock:

Vittu!

Koko yön tehnyt yhtä tärkeää koulujuttua(ryhmätyö jonka joudun vääntämään kokonaan nyt yksin). Tallensin Wordissä kyllä joka 5 min välein. Oli yhtä kohtaa vaille valmis, ja ajattelin illan lopuksi tallentaa pdf-muodossa ja kyyläillä miltä näyttää.

Lopputuloksena huomasinkin että se alkuperäinen Word-tiedosto on kadonnut kuin pieru saharaan ja jäljellä vain tuo pdf. Ei löydy mistään koneelta eli tuhoutunut on. Saatanan saatana sanon nyt vain. Pdf:ää on hieman vaikeata alkaa muokkailemaan eikä perkele jaksa kirjoittaa koko stooria uusiksi, vaikka voisikin jonkin verran copypasteta.

Ei yhtään auta tätä stressiä..perkele huomiseen päivään mennes pitäisi olla tehtynä vielä 3 lisää noita juttui mitä tehny nyt koko yön. FUUUUUUUUUCCCKKKK.

Työt loppu perjantaina ja nyt pitäs lähteä ilmottautumaan työkkäriin ja soitella liiton työttömyyskassaan, aargh. Työt alkais sentään entisessä paikassa muutaman kk päästä, mutta ei huvittais odotella niin pitkään joutilaana. Ei olis kellään töitä mulle??

Exä yrittää vongata koko ajan takaisin ja mua ahdistaa. Asutaanki vielä saman katon alla enkä tiedä mitä hittoa tekisin tän asuntoasian kanssa.

Tottakai pitää vituttaa.
Mielessä kiertää alati kasvava tieto siitä, että jos se toinen munapää olisi valinnut numeron tai pari eri tavalla niin itsellä olisi kaksinkertainen määrä kolikkoja taskussa. :wtf:

ps. Olikohan mulla kestolotto vielä voimassa :D
Sitä varten aina vähintään 2 samaa riviä. Saa sitten ainakin 2/3 voittopotista. :D

Iltalehden keskustelut kateuskalenterista.. saa mut näkemään punaista..

Koko toisten tienestien kyttääminen on sairasta ja osoitus suomalaisesta sivistymättömästä peruskateudessa rämpivästä DDR-yhteiskunnasta.. Sitte jotkut jaksaa itkeä paperimiesten palkkoja, ja jotain johtajien miljoonatuloja.

Ehkä ton takia mun elämän suurin ja oikeastaan ainoa tavoite on vetästä jonain vuonna jos Jumala suo se 150 000 raja puhki, että riittää kateellisilla tutuilla nieltävää.

Vituttaa se radiossa soivan aivan kusipaskavittupersekyrpäoksennus mainos jossa se hintti laulaa et "lalala piirrän farmarin lalala mä mä pi piirrän farrrmarin" saatana. Mutta agrea lievittää lukea tätä ketjua ja repeillä.

Back
Ylös Bottom