Oma vitutuksen aihe, tuntuu että nykyään maha ei kestä kauraa, ruisleipää, useita litroja maitoa, rasvaista jäätelöä yms. Kumma vain kun muutama vuosi sitten nuo eivät tuottaneet mitään ongelmaa. Keliakitestikin piti jo pari vuotta sitten ottaa muiden kokeiden yhteydessä, mutta jotenkin olivat sitten sen ryssineet
Yllättävää kyllä, ne keskimääräiset pari kertaa kuussa kaljaa vatsa kuitenkin kestää ilman ongelmia. Vaikka eikös tuossakin viljaa ole reilummin?
Ehkä sun kroppa ei vaan tykkää hiilareista? Tai on saanut niistä tarpeekseen :D Silloin kun menin tosi vähillä hiilareilla, mun kroppa ei myöskään kestänyt viljaa tai sokeria kovin paljoa. Esim. kerran söin 100g karkkia teatterimatkalla ja siitä seurasi valtava vatsakipu. Jäin seuraavana päivänä pois koulusta koska oksentelin koko aamun. Nykyään voin syödä ruisleipää ja perunaakin kohtuudella, mutta en mielelläni tee niin, koska niistä tulee aina hiukan paha olo. Kalja on kuitenkin ollut ok koko ajan
En sitten tiedä mistä johtuu. Mua vituttaa tänään ihan hiukan työajat. Meillä ei ole selkeitä aamu- ja iltavuoroja, joten ylimääräisiä keikkoja on hankala ottaa vastaan. Tekisin mielelläni esim. 5h vuoron omassa duunipaikassa ja sen jälkeen vaikka 8h keikalla, mutta tähän mennessä en ole voinut ottaa mitään vastaan kun aina menee aikataulut päällekkäin :(
Mut tämä liittyy pitkän vitutuksen loppumiseen, oon saanu kuulla jo monta kuukautta isoveljen valitusta mun ylipainosta, kun tota läskiä on jonkun verran lihasten päällä. Tosi monesti soittanu mulle et kannattas ehkä laihuttaa, kun oot syöny niin rasvasta ruokaa et kolesteroliarvotkin on varmaan päin persettä ja verisuonet tukossa! Yks luulee et syön rasvasta ruokaa, vaikka en edes syö, se ei oo uskonu mua kun ei asuta samankaton alla, niin se luulee et vetelen kaiket päivät jotain pizzoja.
mut ne onki enemmä kuntoilijatyyppejä. Mimmit taas pitää Better Bodies:a.